Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kanniet schreef:Deze adviseur is, als ik het zo hoor, helemaal fout. Helaas is hij niet fouter dan mensen die het islamiseren van nederland toelaten onder het mom van tolerantie, want welke van deze standpunten is de Islam (ik heb het niet over de islammensen, maar over de Isalm als politieke ideologie) vreemd?. Ik hoop dat hij op zeer korte termijn opstapt/eruit gezet wordt als adviseur.
Shadow0 schreef:Puur uit nieuwsgierigheid, over welk goed bestuur heb je het dan?
joostvangestel schreef:PvdA wou kennelijk een regering met inspraak van de PVV. Nou, die hebben ze gekregen. Of we daar met ons allen blijer mee moeten zijn dan de afgelopen regering is een goede vraag.
joostvangestel schreef:Volgens mij kunnen we dit topic beter "spindokters onder elkaar" gaan noemen.
Interessant te zien hoe steeds hoe dezelfde gebeurtenissen steeds anders bekeken worden door andere mensen die vanuit een andere insteek de feiten bekijken. Dan zullen we het nog maar niet hebben over wat de feiten zijn, want kennelijk kunnen we het daar nog niet eens over eens worden.
Feit is dat ik al een hele tijd niks nieuws meer zie in dit topic, voornamelijk welles-nietes "discussies" en anders vaak circulaire discussies.
joostvangestel schreef:Ik ben/was helemaal niet zo ontevreden met JP.
joostvangestel schreef:Vooropstaande dat er nu een donkergroene coalitie aankomt, zouden we feitelijk vooruit moeten gaan om ideologisch front, met als groot ideologisch vraagteken de steun van de PVV.
Hermelientje schreef:joostvangestel schreef:Vooropstaande dat er nu een donkergroene coalitie aankomt, zouden we feitelijk vooruit moeten gaan om ideologisch front, met als groot ideologisch vraagteken de steun van de PVV.
Ik begrijp even niet wat je precies bedoelt hier?
Alhoewel ik absoluut geen fan ben/was van JPB (dat is dan meer een persoonlijk gevoel) vind ik dat Nederland in grote lijnen goed bestuurd is door alle partijen die de laatste jaren in de coalities hebben gezeten. Vergeleken met veel andere landen hebben we niet te klagen. Maar het gebeurt toch, dat is het grote mysterie. Hoe zijn we ineens van gelukkig polderen afgedaald tot "er deugt helemaal niets van".
Teddy321 schreef:En mijn broek zakt helemaal af dat ons Wouter wordt genoemd als eventuele opvolger van Wellink.
sarabande schreef:janderegelaa schreef:Ik denk dat de situatie hem dwingt, niet zijn collega's. Hij zou volstrekt ongeloofwaardig zijn als hij nu toch in een nieuw kabinet gaat zitten.
Het is maar hoe je het bekijkt, voor een heleboel mensen is juist Klink erg geloofwaardig geworden en de mensen die het rapport naar de pers gelekt hebben en logen over wat er in stond juist niet meer.
sarabande schreef:kanniet schreef:Deze adviseur is, als ik het zo hoor, helemaal fout. Helaas is hij niet fouter dan mensen die het islamiseren van nederland toelaten onder het mom van tolerantie, want welke van deze standpunten is de Islam (ik heb het niet over de islammensen, maar over de Isalm als politieke ideologie) vreemd?. Ik hoop dat hij op zeer korte termijn opstapt/eruit gezet wordt als adviseur.
Toch vreemd dat die ideologie hier tot op heden geen politieke partij opgeleverd heeft, gewoon omdat het merendeel van degenen die de Islam als geloof hebben, de politiek iets totaal anders vinden, dit in tegenstelling tot Katholieken, Protestanten en Christenen
Teddy321 schreef:En mijn broek zakt helemaal af dat ons Wouter wordt genoemd als eventuele opvolger van Wellink.
janderegelaa schreef:Je hebt toch de Moslimpartij?
sarabande schreef:Zit die in de kamer??
sarabande schreef:Dus de uitspraak dat de Islam een politieke instelling is, lijkt me wat bezijden de waarheid, gewoon een van de vele promotie kreten.