Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Jij komt met een opmerking die ik nooit van mijn leven zou durven doen. Ik heb nergens, maar dan nergens, alle ins en outs voorbij zien komen van zijn doen en laten. Het enige was z'n baan die hij net kwijt was en dat hij in de buurt als redelijk normaal bekend stond. Er is geen huisarts geweest die zei dat hij al langere tijd geestelijke problemen had en dat hij daarvoor niet behandeld wil worden en ook geen buurvrouw die dat zegt.
anneliesdj schreef:Dan nog![]()
Zelfs een kind van 12 snapt dat je met een suzuki swift (?) niets aanricht tegen een touringcar.
tina schreef:ik heb hier 2 ideeen over
let wel .dit is mijn persoonlijke idee !
eerste is ,er is een bepaalde hoek gepland omdat de bus draaide
door de kracht waarmee de auto er tegen aan bots zal de (lichter van gewicht dan normaal gezien open versie ) bus misschien toch opzij kantelen met alle gevolgen van dien
hoe snel kantelt een vrachtwagen wel eens niet bv?
tweede is
bus komt tot stilstand door botsing zonder al te veel schade
de familie zit open en bloot ,gehele verwarring ,handlanger(s) in publiek ,maakt aanslag makkelijker te plegen
Lovely schreef:Heeft er al iemand aan gedacht dat als deze man al wel een bekende was van de hulpverlenende instanties of bij een psycholoog liep, dat dat dan nadrukkelijk uit de pers gehouden wordt?
tina schreef:anneliesdj schreef:Dan nog![]()
Zelfs een kind van 12 snapt dat je met een suzuki swift (?) niets aanricht tegen een touringcar.
ik heb hier 2 ideeen over
let wel .dit is mijn persoonlijke idee !
eerste is ,er is een bepaalde hoek gepland omdat de bus draaide
door de kracht waarmee de auto er tegen aan bots zal de (lichter van gewicht dan normaal gezien open versie ) bus misschien toch opzij kantelen met alle gevolgen van dien
hoe snel kantelt een vrachtwagen wel eens niet bv?
tweede is
bus komt tot stilstand door botsing zonder al te veel schade
de familie zit open en bloot ,gehele verwarring ,handlanger(s) in publiek ,maakt aanslag makkelijker te plegen