Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Maar dat is toch niet normaal?
jaantsje schreef:Joost
De film is er nog niet eens. Niemand weet of er een film komt of als er een film komt wat er dan daadwerkelijk te zien zal zijn.
Mij is verteld dat Wilders in een intervieuw bepaald niet dom overkomt.
Dat wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben van wat hij zegt.
Dit geeft echter in mijn ogen niet een ander het recht om hem met de dood te bedreigen. Niet alleen hem maar eventeel ook de mensen die uit hetzelfde land komen.
In mijn ogen maak je dan de mensen monddood en treed er censuur op wat niet de normale gang van zaken is in Nederland.
jaantsje schreef:Joost
De film is er nog niet eens. Niemand weet of er een film komt of als er een film komt wat er dan daadwerkelijk te zien zal zijn.
Mij is verteld dat Wilders in een intervieuw bepaald niet dom overkomt.
Dat wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben van wat hij zegt.
Dit geeft echter in mijn ogen niet een ander het recht om hem met de dood te bedreigen. Niet alleen hem maar eventeel ook de mensen die uit hetzelfde land komen.
In mijn ogen maak je dan de mensen monddood en treed er censuur op wat niet de normale gang van zaken is in Nederland.
jaantsje schreef:Ik zat niet zo lang geleden in de trein, en een donker sujet zat gewapend en al in die trein, met een lonsdale hemd aan en al.
joostvangestel schreef:[
Ik heb ook nergens gezegd dat die vent dood moet. Als hij zelf graag dood wil, dan is dat zijn probleem. Hij impliceert willens en wetens dat hij de koran wil aanvallen, een boek dat voor velen gelijk staat aan hun geloof en waarop in vele landen de doodstraf staat. .
tita schreef:Ik schaam me dood er dat nog Sharia's zijn en Fatwa's..dat die nog in Europa worden uitgevoerd
Ik schaam me voor de Al Quade met zijn ellende van Londen Madrid en NY wat willen hun bereiken
Nou als het aan hun ligt...wordt iedereen moslim en dan op HUN manier
SecretLIN schreef:tita schreef:Ik schaam me dood er dat nog Sharia's zijn en Fatwa's..dat die nog in Europa worden uitgevoerd
Ik schaam me voor de Al Quade met zijn ellende van Londen Madrid en NY wat willen hun bereiken
Nou als het aan hun ligt...wordt iedereen moslim en dan op HUN manier
Hier ben ik het mee eens..
Wilders is zo gek nog niet hij wil de mensen hun ogen laten openen heb het in het andere topic over Wilders ook al gezegt, het zou toch wat zijn als er helemaal geen film blijkt te zijn dat wilders de mensen willen laten zien hoe bang de meeste er eigenlijk voor zijn!
En de regering is nu weer net zo bezig als met Pim Fortuijn die hebben ze ook helemaal gedemoniseerd en zwart gemaakt dat is wat ze nu presies ook doet met Wilders ik heb echt zwaar respect voor Wilders hoor!
geerke schreef:SecretLIN schreef:
Hier ben ik het mee eens..
Wilders is zo gek nog niet hij wil de mensen hun ogen laten openen heb het in het andere topic over Wilders ook al gezegt, het zou toch wat zijn als er helemaal geen film blijkt te zijn dat wilders de mensen willen laten zien hoe bang de meeste er eigenlijk voor zijn!
En de regering is nu weer net zo bezig als met Pim Fortuijn die hebben ze ook helemaal gedemoniseerd en zwart gemaakt dat is wat ze nu presies ook doet met Wilders ik heb echt zwaar respect voor Wilders hoor!
nou dat wilde ik net opschrijven!!!je hebt helemaal gelijk....de dood van pim is mede door de media en de politiek veroorzaakt,nu ben ik bang dat wilders de volgende is.....vrijheid van mening uiting???weten ze wel hoe je het schrijft???
geerke schreef:@blue-eyes sorry,ben zwakbegaafd,kan ik ook niets aan doen....