Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:En dat allemaal door te grote ego's van mensen die alleen maar aan zichzelf denken...
IKbenEllen schreef:Yamcha schreef:En dat allemaal door te grote ego's van mensen die alleen maar aan zichzelf denken...
Bedoel je nou de AID die vooraf te kennen gegeven heeft dat invoeren geen probleem was?
IKbenEllen schreef:Yamcha schreef:En dat allemaal door te grote ego's van mensen die alleen maar aan zichzelf denken...
Bedoel je nou de AID die vooraf te kennen gegeven heeft dat invoeren geen probleem was?
Needje schreef:En in principe precies hetzelfde, dus waarom wel een savannah en geen ashera? (buiten het geld)
Needje schreef:En als je dat niet zeker weet, kan je er ook niet zo over oordelen...
Yamcha schreef:Nee, ik bedoel de mensen die zinloos aan het kruisen zijn geslagen om er geld mee te verdienen, en de eigenaars, voor wie een gewone raskat blijkbaar niet "cool" genoeg is...
Yamcha schreef:Er wordt helemaal niet aan het katje gedacht, dat is wel duidelijk... ik kan me namelijk helemaal niet voorstellen dat ze vooraf voldoende geïnformeerd hebben of het dier überhaupt wel ingevoerd MOCHT worden, en het lijkt me wijs om vooraf (ik neem aan dat je eerst met de fokker contact hebt, en het nodige controleert) alles te controleren... (papieren, inentingen, paspoort, e.d.)
Als die eigenaars niet zonodig zo'n kat hadden moeten invoeren, en zorgvuldiger waren geweest, was dit hele gedoe niet nodig geweest, en had dat arme beest niet in een hokje op Schiphol gezeten. Want de dupe van dit hele gedoe is natuurlijk weer het dier...
Needje schreef:Zoals bij de meeste dieren geldt dat het in de handen van de verkeerde eigenaar goed fout kan gaan.
Needje schreef:Slangen en andere reptielen zijn echter wel gewoon toegestaan en mogen dus ook ingevoerd worden als deze niet ber=dreigd worden met uitsterven.
Lise81 schreef:Volgens mij is het nog steeds de vraag wat de Ashera nou voor "soort" kat is uberhaupt.
daniella74 schreef:de ontsnapte mamba die de trap af kwam afgeploft blijft een giller :D