Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Ben eens benieuwd, of heb ik al iets wereldschokkends gemst?
LCharlotte schreef:Ben eens benieuwd, of heb ik al iets wereldschokkends gemst?
Schimmelig schreef:Tavanta schreef:
Ok, je hebt nogal wat mensen die overal in doordravenen dit lijkt er een mooi voorbeeld van. Waar is het bewijs om dit te ondersteunen, want het klinkt alsof het geschreven is door een nogal bange Christen (dat laatste omdat hij het heeft over sofinummers en chippen). Koninklijke families e.d. trouwden vaak met elkaar om bezit aan elkaar te overhandigen omdat dat hun machtspositie verstrekt en dat is ook 'logisch' om te doen denk ik dan. Trouwen met je neef, of iemand waarmee je absoluut niet wilde trouwen was vroeger tenslotte heel gewoon
maar dit betekent niet dat iedereen vol hagedissen genen zit
Hooguit genetische overeenkomsten waardoor kinderen van dit soort echtparen er steeds vreemder uit gingen zien, hehe
In de Iluminatie geloof ik overigens wel, maar dat is net zo iets als vrijmetselaarij denk ik.
Tavanta schreef:Bewijs......... Er is zoveel opmerkelijks waar geen bewijs voor is, ik vind persoonlijk ook dat dit nogal overtrokken is maar wie ben ik om te zeggen dat het niet zo is ik kan ook geen bewijs aanvoeren om dit tegen te spreken.
Wat dat betreft heb ik wel een en ander opgestoken van Erich von Däniken "zou het niet zo kunnen zijn dat................."
Net zoals jij geloof ik zeker in de iluminatie, daar kunnen we denk ik niet omheen als je goedbeschouwd gaat kijken wat er op deze wereld allemaal gebeurd (en gebeurd is)
SAKKIA schreef:De Rooms Katholieke kerk is naar mijn mening ook niet wat het lijkt
Maar goed ik denk dat dat weer een heel andere discussie is
SAKKIA schreef:Nou ik ben zelf wel christelijk opgevoed hoor en ik geloof ook wel in " een " God. Maar ik geloof niet in het instituut kerk
Schimmelig schreef:SAKKIA schreef:Nou ik ben zelf wel christelijk opgevoed hoor en ik geloof ook wel in " een " God. Maar ik geloof niet in het instituut kerk
Oh, ik ben er ook 100 % van overtuigd dat er zoiets is als 'God', maar dat hij zich echt heel veel direct met ons bemoeit denk ik niet. Daar heeft hij (mijn visie) andere lichtwezens voor. Zoals de aartsengelen.
De hele Christelijke theorie van 'hemel, daar mag je heen als je braaf bent' 'hel, daar ga je heen als je slecht bent' doet ons imo tekort
Schimmelig schreef:Aangezien we niet weten wat "Het" is, is alles toch on topic![]()
Citaat:Die vrouw die na 11 jaar opstaat uit de dood doet me wel erg denken aan series als The Bold and the Beautyful of As the World turns.Blijkt ze een tweeling te hebben of een plastisch chirugisch namaaksel te zijn.Of ze is nooit dood geweest en heeft haar dood gefaked?
Jenna schreef:Die vrouw die na 11 jaar opstaat uit de dood doet me wel erg denken aan series als The Bold and the Beautyful of As the World turns.Blijkt ze een tweeling te hebben of een plastisch chirugisch namaaksel te zijn.Of ze is nooit dood geweest en heeft haar dood gefaked?
sronnie schreef:Jenna schreef:Die vrouw die na 11 jaar opstaat uit de dood doet me wel erg denken aan series als The Bold and the Beautyful of As the World turns.Blijkt ze een tweeling te hebben of een plastisch chirugisch namaaksel te zijn.Of ze is nooit dood geweest en heeft haar dood gefaked?
Het leven is toch ook 1 grote soap? Alleen wordt het niet opgenomen![]()