Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mila87

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:52

ik heb wel te doen met Paris, of het nou aandacht trekken is ofniet. Het is voor haar een hele aanpassing. Ze is zelf te hard gaan rijden zonder rijbewijs, dus dat ik haar eigen schuld. En ik vind het ook wel goed dat ze sterren hetzelfde behandelen, vooral in Amerika!
Maar ik onthoud wel dat Paris iedere seconde in beeld is, in een of ander blad staat of op tv is, en dat is niet makkelijk als je je zo voelt.
Paris is luxe gewent en hier kan ze niets aan doen, daar heeft ze zelf niet voor gekozen, ze heeft gewoon geluk. en dan is een cel ineens een hele overgang. dus dat ze gestrest is, depressief raakt kan ik best begrijpen.
Dus het is maar net hoe je bekijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 08:50

Las iets in een belgisch blad over deze zaak. Daar werden de ouders aangesproken over haar gedrag, eigenlijk werden zij als schuldigen gezien. Ben ik het helemaal mee eens, zij is het produkt van haar opvoeding.

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:48

Maar ze is wel meerderjarig. Kan je dan de ouders nog verantwoordelijk stellen voor haar daden? Je mag toch verwachten dat je op die leeftijd weer wat wel en niet kan en wat de gevolgen kunnen zijn?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:30

mencis schreef:
Maar ze is wel meerderjarig. Kan je dan de ouders nog verantwoordelijk stellen voor haar daden? Je mag toch verwachten dat je op die leeftijd weer wat wel en niet kan en wat de gevolgen kunnen zijn?

aan de ene kant wel, maar aan de andere kant..ze is heel haar leven verwend, altijd in de schijnwerpers gestaan, alles wat ze deed kwam in de pers en zooooveel geld&luxe etc hebben haar niet helemaal gevormd zoals iemand die bv hard moet werken voor zn geld.
dus ja ze is gewoon losgeslagen door alle luxe en rijkdom en haar ouders zijn tekort geschoten helaas..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:05

patsur schreef:
Kan ze straks tussen de tralies door kruipen Haha!

ROFL

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:13

Pel schreef:
ik heb wel te doen met Paris, of het nou aandacht trekken is ofniet. Het is voor haar een hele aanpassing. Ze is zelf te hard gaan rijden zonder rijbewijs, dus dat ik haar eigen schuld. En ik vind het ook wel goed dat ze sterren hetzelfde behandelen, vooral in Amerika!
Maar ik onthoud wel dat Paris iedere seconde in beeld is, in een of ander blad staat of op tv is, en dat is niet makkelijk als je je zo voelt.
Paris is luxe gewent en hier kan ze niets aan doen, daar heeft ze zelf niet voor gekozen, ze heeft gewoon geluk. en dan is een cel ineens een hele overgang. dus dat ze gestrest is, depressief raakt kan ik best begrijpen.

Paris heeft er natuurlijk zelf voor gekozen om in een auto te gaan rijden zonder rijbewijs. Ze weet (hopelijk) dat dat niet mag en dat je daarvoor in Amerika in de gevangenis kunt komen, ookal heet je Paris Hilton. Kan ze wel zo zielig doen, maar ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken, had ze maar niet zoiets moeten doen.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:05

Sorry maar dat is echt een groot kalf hé.
eigen schuld, dikke bult.

Lepeltje21 schreef:
Paris heeft er natuurlijk zelf voor gekozen om in een auto te gaan rijden zonder rijbewijs. Ze weet (hopelijk) dat dat niet mag en dat je daarvoor in Amerika in de gevangenis kunt komen, ookal heet je Paris Hilton. Kan ze wel zo zielig doen, maar ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken, had ze maar niet zoiets moeten doen.

idd Lachen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:56

En madam is weer vrij...

Nou maar hopen dat ze haar lesje heeft geleerd Nagelbijten / Gniffelen

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:00

Pel schreef:

Ik heb het idee dat Paris maar wat graag de media naar zichzelf toetrekt!

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:09

Als de honger groot genoeg is gaat ze vanzelf wel weer aan het eten Clown
verwende tr*t

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:14

Calanddra schreef:
En madam is weer vrij...

Denk eerlijk gezegt dat ze er niks van geleerd heeft

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:15

Ik ook niet, maar men kan altijd hopen Schijnheilig

Het ergste vind ik nog, door dit gedoe krijgt ze alleen maar nóg meer aandacht.

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 12:22

Calanddra schreef:
En madam is weer vrij...

Ik denk dat ze het even rustig aan doet en dat ze daarna weer doodleuk het oude leventje oppakt Clown En misschien ook wel niet, maar het zou me in ieder geval niks verbazen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:38

Zijn al die dagen dan al om??

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:39

russel schreef:
Zijn al die dagen dan al om??

ze is eerder vrij vanwege goed gedrag Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:06

Calanddra schreef:
Ik ook niet, maar men kan altijd hopen Schijnheilig

Het ergste vind ik nog, door dit gedoe krijgt ze alleen maar nóg meer aandacht.

Ik denk gewoon dat het de amerikaanse cultuur is, nu ik sateliet heb kijk ik af en toe ook op E tv een amerikaanse zender, en het is echt het roddelblad verfilmt. Heel de dag over paris hilton, en britney spears.

Ze zal haar lesje wel geleerd hebben, nu lekker public relation door de body lotion uit te delen.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:42

Hoorde vandaag op de radio dat ze een "gratis" interview doet bij Larry King op CNN. Dan kan de heeeeeeeele wereld horen dat ze enorm bekeerd is en haar leventje zal beteren. Die (23?) dagen in de nor hebben haar doen inzien dat er meer is dan alleen maar feesten. Blablabla.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:28

Tja, dat wisten wij allang Rolleyes
Ik ben benieuwd of ze dat volgende week ook nog weet Knipoog

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:34

Waarschijnlijk niet, zoals mijn man dan zo leuk kan zeggen: die is te dom om te p..pen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:37

Ja gratis inderdaad, zowiezo speelt ze wat mensen willen van haar, nu zit half amerika te wachten op een ontroerende en levensveranderende ervaring. Dat valt me toch op alsk ik de amerikaanse zender zie, met een dramatisch muziekje hoe paris naar haar moeder loopt, en dan die fan die neervalt en roept princess is free. Dan denk ik zoek een leven Tong uitsteken

En dat mag je dan allemaal zien tijdens de reclamens Clown
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-06-07 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:37

katiavl schreef:
Dat valt me toch op alsk ik de amerikaanse zender zie, met een dramatisch muziekje hoe paris naar haar moeder loopt, en dan die fan die neervalt en roept princess is free.

omg Scheve mond

ROFL

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:38

He, Amerika is het land van onbegrensde mogelijkheden en het toppunt van melodramatiek. Krijg er tranen van mijn mijn ogen Verdrietig

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:42

karijn schreef:
He, Amerika is het land van onbegrensde mogelijkheden en het toppunt van melodramatiek. Krijg er tranen van mijn mijn ogen Verdrietig

Ach er zitten toch rare mensen hoor, vorige keer was het over de sinjeersessie van de girls next door playboymeiden dus.
Kwam er een moeder met een elf jarig kind, met playboyfoto verzameling om een handtekening. Het was haar grootste voorbeeld.

Denk ik toch nou Bloos
En dan zegt de playboybunny het is toch leuk om een rolmodel te zijn, en mensen hun levens te beroeren. Sigaar

Zie ik dus niet direct gebeuren hier Haha!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:06

Waarom niet?
Hier zitten ook veel rare mensen.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:52

Oh zeker, gelukkig maar anders zou het wel heel erg saai zijn. Zo heb je nog wat te lachen.