Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mencis schreef:Maar ze is wel meerderjarig. Kan je dan de ouders nog verantwoordelijk stellen voor haar daden? Je mag toch verwachten dat je op die leeftijd weer wat wel en niet kan en wat de gevolgen kunnen zijn?
patsur schreef:Kan ze straks tussen de tralies door kruipen
Pel schreef:ik heb wel te doen met Paris, of het nou aandacht trekken is ofniet. Het is voor haar een hele aanpassing. Ze is zelf te hard gaan rijden zonder rijbewijs, dus dat ik haar eigen schuld. En ik vind het ook wel goed dat ze sterren hetzelfde behandelen, vooral in Amerika!
Maar ik onthoud wel dat Paris iedere seconde in beeld is, in een of ander blad staat of op tv is, en dat is niet makkelijk als je je zo voelt.
Paris is luxe gewent en hier kan ze niets aan doen, daar heeft ze zelf niet voor gekozen, ze heeft gewoon geluk. en dan is een cel ineens een hele overgang. dus dat ze gestrest is, depressief raakt kan ik best begrijpen.
Dus het is maar net hoe je bekijkt.
Lepeltje21 schreef:Paris heeft er natuurlijk zelf voor gekozen om in een auto te gaan rijden zonder rijbewijs. Ze weet (hopelijk) dat dat niet mag en dat je daarvoor in Amerika in de gevangenis kunt komen, ookal heet je Paris Hilton. Kan ze wel zo zielig doen, maar ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken, had ze maar niet zoiets moeten doen.
Pel schreef:ik heb wel te doen met Paris, of het nou aandacht trekken is ofniet. Het is voor haar een hele aanpassing. Ze is zelf te hard gaan rijden zonder rijbewijs, dus dat ik haar eigen schuld. En ik vind het ook wel goed dat ze sterren hetzelfde behandelen, vooral in Amerika!
Maar ik onthoud wel dat Paris iedere seconde in beeld is, in een of ander blad staat of op tv is, en dat is niet makkelijk als je je zo voelt.
Paris is luxe gewent en hier kan ze niets aan doen, daar heeft ze zelf niet voor gekozen, ze heeft gewoon geluk. en dan is een cel ineens een hele overgang. dus dat ze gestrest is, depressief raakt kan ik best begrijpen.
Dus het is maar net hoe je bekijkt.
Calanddra schreef:En madam is weer vrij...
Nou maar hopen dat ze haar lesje heeft geleerd
Calanddra schreef:En madam is weer vrij...
Nou maar hopen dat ze haar lesje heeft geleerd
russel schreef:Zijn al die dagen dan al om??
Calanddra schreef:Ik ook niet, maar men kan altijd hopen
Het ergste vind ik nog, door dit gedoe krijgt ze alleen maar nóg meer aandacht.
katiavl schreef:Dat valt me toch op alsk ik de amerikaanse zender zie, met een dramatisch muziekje hoe paris naar haar moeder loopt, en dan die fan die neervalt en roept princess is free.
karijn schreef:He, Amerika is het land van onbegrensde mogelijkheden en het toppunt van melodramatiek. Krijg er tranen van mijn mijn ogen