ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:56

ik hoor de laatste tijd weinig nog maar overhaar op het journaal trouwens, ik denk zelf dat ze nog wel leeft maar wat ik vooral vreemd vind is dat alleen zei is meegenomen en haar broertje en zusje niet Bloos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:59

Ow hier is het toch op het nieuws hoor zeker na die brief
Of het juiste info is dat is weer wat anders

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:28

Ik hoop ontzettend dat zij nog leeft, maar als ik naar haar foto;s kijk, de foto's uit de link....nee, ik denk dat ze niet meer leeft en al vrij snel doo was na haar ontvoering..
maargoed, dat is een gedachte, welke logisch zou zijn gezien alle publiciteit en ik hoop van harte dat ze ontvoert is en goed verzorgd wordt en ze eerdaags gevonden wordt..toch acht ik die kans steeds kleiner.
Maar ik denk wel dat niemand mag opgeven in die zoektocht..hoewel, dan maken de ontvoerders mss eerder een fout als er niet zoveel meer rondom maddie verschijnt, wie weet valt ze dan eerder te vinden juist.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:48

Maar waarom zouden ze haar meenemen om haar vervolgens te doden vraag ik me af?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:02

Als ze is ontvoerd door een mafkees voor sexueel misbruik is ze meteen daarna vermoord denk ik. Was ze voor de "handel" bestemd dan zit ze ergens weggestopt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:06

Ja zoals dat meisje bena heel der leven in een kast gezeten, of dat ander meisje in dat prutsmutshuis in indonesia, die op haar zeventiende eindelijk weg durfde lopen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:53

Voor de handel is ze momenteel waardeloos door de grote bekendheid doorheen europa vrees ik, tenzij ze naar verder weg is... In dat geval hoop ik ergens voor het kind dat ze dood is, hoe erg dat ook mag klinken...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:51

poes schreef:
Voor de handel is ze momenteel waardeloos door de grote bekendheid doorheen europa vrees ik, tenzij ze naar verder weg is... In dat geval hoop ik ergens voor het kind dat ze dood is, hoe erg dat ook mag klinken...

Neen is zo, die verhalen die je hoort kun je niet meer van slapen, zoals dat kindjes met de spijkers die ze onlangs hebben gevonden. Wie het kent zal het snappen. Die had ook beter dood geweest, en het was niet hun eerste slachtoffer

Het zal je dochter maar eens zijn Boos!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:52

Eh, wat is dat dan voor verhaal Kat?

Zo'n meisje is juist aantrekkelijk voor de handel (zelfde als met die Natali Holloway). Hoe meer in het nieuws hoe meer vraag. Hoe ziek Boos!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:58

Er is en spaanse journalist die precies zegt te weten wie haar ontvoerd heeft (een man die in het pedofiele netwerk bekend staat als "de Fransman"), in opdracht.

Moeder McCann stopt met werken en stort zich op een nieuwe carriëre "vermiste kinderen" waarvoor ze (als al eerder beloofd) ook een fonds voor zal opzetten. Ze wil allerlei apparatuur waarmee ze dan de eerste info zal krijgen etc.

Het appartement is inmiddels vrijgegeven (ze waren trouwens naar een ander verhuisd en oorspronkelijke was niet van hen, zoals ik eerder had aangegeven, maar is van een Engelse weduwe op leeftijd).
De sporen zijn ontzettend gewist door iedereen die na de kidnapping het huis heeft bezocht. Alles wat ze hebben kan totaal onbruikbaar zijn.

De video uit Marokko is eindelijk binnen, maar van slechte kwaliteit, wat men al vreesde.

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:28

Ik denk dat dat meisje is ontvoerd, verkracht en daarna is vermoord.
Het is vreselijk maar het gaat meestal wel zo bij meisjes die ontvoerd worden.
Soms vinden ze ze levend terug maar dat gebeurd echt niet vaak

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:18

Het wijst er meer op dat ze in een pedofielen netwerk zit, er is een spaanse journalist die meer schijnt te weten (daar wordt nu mee gesproken) en die beweert dat ze nog leeft.
Ze is in opdracht ontvoert zegt hij (en alles wijst daar ook op). Dit is NIET het werk van een of andere idioot die zijn kans waarnam, het is niet een kind dat van straat geplukt is of zo, wat dus meestal het geval is met de kinderen die worden verkracht en vermoord.

Even cru gezegd, "eenmalig gebruik" kan dan voor je eigen "plezier" zijn, maar je kunt met een kind heel veel geld verdienen als je het in leven houdt bij sexspelletjes, omdat het dan steeds opnieuw "gebruikt" kan worden, en dat gaat tegen betaling... mensen die kinderen bezitten voor een dergelijk doel, zijn een heel andere categorie dan die "zomaar" een kind misbruiken en dan vermoorden.

Overigens zijn er recent 31 kinderen gered van een pedofielennetwerk. Doordat ze tegenwoordig online gaan, zijn ze makkelijker te ontmantelen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:24

Nou ik denk ook niet dat zez omaar ontvoert is, door iemand die haar wil misbruiken en vermoorden..maar als zij dood is, dan komt dat gok ik puur door alle mediaandacht.
Als die Spaanse journalist meer weet ben ik erg benieuwd waar ze uit gaan komen..ik hoop zo dat zij nog in leven in.
Die 31 teruggevonden kindjes geven nog hoop, wat enorm fijn dat zij teruig zijn iig, poeh zeg.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:01

Het is niet duidelijk of die kinderen allemaal als vermist zijn opgegeven (er zijn, erg genoeg, zelfs ouders die deze praktijken toestaan om er rijk van te worden).

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:15

toch niet te geloven he dat er daadwerkelijk mensen bestaan die dit toelaten, meedoen in zulke praktijken..ben wat dat betreft zo ontzettend naief, totdat ik zulke betrichten lees..dat zet je wel even met beide voeten op de vloer dat de wereld helemaal niet zo leuk is.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:33

http://www.correiodamanha.pt/noticia.as ... l=10&p=200

Citaat:
De tip van de Spaanse journalist en researcher António Toscano over de verdwijning van Madeleine McCann wordt al doorgrondig onderzocht door de PJ , in samenwerking met de Spaanse autoriteiten op dat gebied.

CM (correio da manhã, de krant die dit bericht weergeeft) benadrukt dat de PJ gisteren Toscano heeft benaderd om zo snel mogelijk een af te spreken in Spanje, om te proberen er achter te komen waar het individu, bekend staande als "El Francês" (De Fransman) met sterke banden met een internationaal pedofiel netwerk, waarvan Toscano geloofd de ontvoerder te zijn van Maddie, zich beweegt.

De researcher bevestigd het contact met de politie en zegt dat hij een lijst gaat sturen met kennissen van de verdachte- ongeveer 50 jaar, kort lichtgekleurd haar, en 1.70m- die in de Algarve kunnen zijn, of zich daar hebben bevonden voor de ontvoering.
“Het zijn mensen die zich in het pedofiele netwerk bewegen en een aantal hebben al vastgezeten wegens zedendelicten met kinderen" verklaarde Toscano aan CM en zegt zeker te weten dat "het meisje leeft en gevonden kan worden".

De woordvoerder van de PJ, Olegário de Sousa, bevestigd niet het vertrek naar Spanje, maar zegt wel dat "het informatie is die geevalueerd wordt" en waarvan binnenkort het nieuws gestuurd zal worden.

In Engeland heeft de politie een pedofielennetwerk ontmanteld, waarbij 31 kinderen zijn gered.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:44

Kimberley77 schreef:
toch niet te geloven he dat er daadwerkelijk mensen bestaan die dit toelaten, meedoen in zulke praktijken..ben wat dat betreft zo ontzettend naief, totdat ik zulke betrichten lees..dat zet je wel even met beide voeten op de vloer dat de wereld helemaal niet zo leuk is.

Er is bv een filmpje ontdekt (al weer jaren geleden hoor) waarbij je een jochie in de luiers ziet lopen in een gang bij de moeder thusi, die nog even lachend haar hoofd om de hoek steekt voor de camera en vervolgens wordt dat ukkie op een afschuwelijke manier verkracht waar de moeder dus gewoon bij is. Boos! en dan heb ik het nog niet over "snuff" movies. http://en.wikipedia.org/wiki/Snuff_film
Ja, er lopen heel wat zieke geesten rond. Het ergste is dat ze daarnaast een gewoon leven hebben en vaak bekend staan als supervriendelijke en behulpzame mensen, zoals de man die hier is opgepakt na de moord van drie meisjes die hij verkracht heeft (een vierde lag in de planning, maar is ontsnapt omdat hij toen al opgepakt was..... )Deze ex guarda werd door iedereen gezien als een respectabele en aardige man... heeft bekend, maar wil nu weer beweren dat hij het in en waan van verstandsverbijstering heeft gedaan, wat is weerlegt na psychisch onderzoek. Kan ook niet, want ze waren zorgvuldig geplanned, de meiden werden al tijden gestalked. Alles was voorbereid.
Maar dat is een ander verhaal.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:47

Lusitana schreef:
Even cru gezegd, "eenmalig gebruik" kan dan voor je eigen "plezier" zijn, maar je kunt met een kind heel veel geld verdienen als je het in leven houdt bij sexspelletjes, omdat het dan steeds opnieuw "gebruikt" kan worden, en dat gaat tegen betaling....

Oeh gatver...
Toen ik dit las kreeg ik echt eventjes een klap.. Tuurlijk ik weet ook dat het gebeurt, en hoe erg het is, maar toch, als je het zo leest... Dringt het toch wel even goed tot je door vreselijk het is...

Kan het even niet zo goed uitleggen. Maar misschien hoop ik dan wel voor het meisje dat ze dood is, in plaats van dit. Afschuwelijk.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:05

Ja, die afschuwelijke realiteit dringt niet tot iedereen door zolang het meisje (en vele met haar) slechts als "vermist" wordt genoemd in het nieuws. Maar zolang ze niet precies weten hoe of wat, is dat het enige wat ze kunnen zeggen, omdat het een feit is, en de rest een vermoeden, wel weer gebaseerd op dingen die aannemelijk zijn.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:37

Ze schijnt door verschillende mensen in verschilende plaatsen op Malta gezien te zijn. Wordt nagegaan, maar men staat er wat sceptisch tegenover. Eentje had een foto genomen, waarna bleek dat het haar toch niet was en eentje heeft met haar gesproken, maar niet om naam of leeftijd gevraagd...

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:20

ik vind het erg wat er gebeurd is.maar welke ouders laat nou hun kind alleen achter??.dan kan je toch niet lekker uit eten gaan als je kind alleen in een vakantie huisje is dat denk ik dan

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:27

amorlover1 schreef:
ik vind het erg wat er gebeurd is.maar welke ouders laat nou hun kind alleen achter??.dan kan je toch niet lekker uit eten gaan als je kind alleen in een vakantie huisje is dat denk ik dan

Het was geen vakantiehuisje Knipoog
Heb je de rest van het topic een beetje globaal doorgelezen?

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:31

Vanessa24 schreef:
Dat is wel heel hard! Ze zijn ieder half uur naar de kamer gegaan (die 50 meter van het restaurant lag) om te kijken naar de kinderen.
Er zijn ontzettend veel mensen die op vakantie hun kinderen laten slapen om vervolgens te gaan eten in een restaurant, zijn die mensen hun kinderen dan ook niet waard?

Ik ben bang dat het meisje niet meer terugkomt, vreselijk maar toch vindt ik het erg onverantwoord om je kids alleen te laten, stel je kindje wordt wakker en gaat aan de wandel, voor mijn gevoel is er ook zoiets gebeurt. Dit hebben die ouders zeker niet verdient, maar toch denk ik bijmezelf waarom moetsen jullie nou zo nodig die kindjes alleen laten Huilen

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:37

MariekeVol schreef:
Lusitana schreef:
Even cru gezegd, "eenmalig gebruik" kan dan voor je eigen "plezier" zijn, maar je kunt met een kind heel veel geld verdienen als je het in leven houdt bij sexspelletjes, omdat het dan steeds opnieuw "gebruikt" kan worden, en dat gaat tegen betaling....

Oeh gatver...
Toen ik dit las kreeg ik echt eventjes een klap.. Tuurlijk ik weet ook dat het gebeurt, en hoe erg het is, maar toch, als je het zo leest... Dringt het toch wel even goed tot je door vreselijk het is...

Kan het even niet zo goed uitleggen. Maar misschien hoop ik dan wel voor het meisje dat ze dood is, in plaats van dit. Afschuwelijk.

Ja mijn god inderdaad als ik dit lees ik krijg het er koud van, ik heb zelf ook kinderen en nee als mijn kinderen spoorloos zouden verdwijnen heeft het leven geen zin meer, iedere dag jezelf afvragen wat is er met je kind gebeurt, leeft ze nog heeft ze pijn, vreselijk, mijn moeder zei. tja meid onze kinderen zijn prooidiertjes en daarbuiten lopen de roofdieren rond. Helaas het is waar, En mede door die smeerlappen die daarbuiten lopen en op onze kinderen jagen, heb ik er al moeite mee als mijn oudste bv naar een vriendinnetje gaat, wel bellen als je er bent he, ze eordt stapelgek van me, maar ik kan gewoon niet anders O ja ze is 16

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:51

Ik denk ook niet dat ze weer terug gevonden wordt, ik vind het ook heel erg voor de ouders.