Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Voor de handel is ze momenteel waardeloos door de grote bekendheid doorheen europa vrees ik, tenzij ze naar verder weg is... In dat geval hoop ik ergens voor het kind dat ze dood is, hoe erg dat ook mag klinken...
Citaat:De tip van de Spaanse journalist en researcher António Toscano over de verdwijning van Madeleine McCann wordt al doorgrondig onderzocht door de PJ , in samenwerking met de Spaanse autoriteiten op dat gebied.
CM (correio da manhã, de krant die dit bericht weergeeft) benadrukt dat de PJ gisteren Toscano heeft benaderd om zo snel mogelijk een af te spreken in Spanje, om te proberen er achter te komen waar het individu, bekend staande als "El Francês" (De Fransman) met sterke banden met een internationaal pedofiel netwerk, waarvan Toscano geloofd de ontvoerder te zijn van Maddie, zich beweegt.
De researcher bevestigd het contact met de politie en zegt dat hij een lijst gaat sturen met kennissen van de verdachte- ongeveer 50 jaar, kort lichtgekleurd haar, en 1.70m- die in de Algarve kunnen zijn, of zich daar hebben bevonden voor de ontvoering.
“Het zijn mensen die zich in het pedofiele netwerk bewegen en een aantal hebben al vastgezeten wegens zedendelicten met kinderen" verklaarde Toscano aan CM en zegt zeker te weten dat "het meisje leeft en gevonden kan worden".
De woordvoerder van de PJ, Olegário de Sousa, bevestigd niet het vertrek naar Spanje, maar zegt wel dat "het informatie is die geevalueerd wordt" en waarvan binnenkort het nieuws gestuurd zal worden.
In Engeland heeft de politie een pedofielennetwerk ontmanteld, waarbij 31 kinderen zijn gered.
Kimberley77 schreef:toch niet te geloven he dat er daadwerkelijk mensen bestaan die dit toelaten, meedoen in zulke praktijken..ben wat dat betreft zo ontzettend naief, totdat ik zulke betrichten lees..dat zet je wel even met beide voeten op de vloer dat de wereld helemaal niet zo leuk is.
Lusitana schreef:Even cru gezegd, "eenmalig gebruik" kan dan voor je eigen "plezier" zijn, maar je kunt met een kind heel veel geld verdienen als je het in leven houdt bij sexspelletjes, omdat het dan steeds opnieuw "gebruikt" kan worden, en dat gaat tegen betaling....
amorlover1 schreef:ik vind het erg wat er gebeurd is.maar welke ouders laat nou hun kind alleen achter??.dan kan je toch niet lekker uit eten gaan als je kind alleen in een vakantie huisje is dat denk ik dan
Vanessa24 schreef:Dat is wel heel hard! Ze zijn ieder half uur naar de kamer gegaan (die 50 meter van het restaurant lag) om te kijken naar de kinderen.
Er zijn ontzettend veel mensen die op vakantie hun kinderen laten slapen om vervolgens te gaan eten in een restaurant, zijn die mensen hun kinderen dan ook niet waard?
MariekeVol schreef:Lusitana schreef:Even cru gezegd, "eenmalig gebruik" kan dan voor je eigen "plezier" zijn, maar je kunt met een kind heel veel geld verdienen als je het in leven houdt bij sexspelletjes, omdat het dan steeds opnieuw "gebruikt" kan worden, en dat gaat tegen betaling....
Oeh gatver...
Toen ik dit las kreeg ik echt eventjes een klap.. Tuurlijk ik weet ook dat het gebeurt, en hoe erg het is, maar toch, als je het zo leest... Dringt het toch wel even goed tot je door vreselijk het is...
Kan het even niet zo goed uitleggen. Maar misschien hoop ik dan wel voor het meisje dat ze dood is, in plaats van dit. Afschuwelijk.