jaantsje schreef:Mensen lachen graag om het leed van een ander.Echter als het om eigen gaat wordt het een ander verhaal.
Helemaal mee eens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaantsje schreef:Mensen lachen graag om het leed van een ander.Echter als het om eigen gaat wordt het een ander verhaal.
IKbenEllen schreef:Wat denk je dat die kids op tv zien tussen pakweg, 4 en 7 uur 's avonds? Vruuuger hadden we alleen woensdagmiddag Stuif 'ns In en Ren je Rot.
IKbenEllen schreef:runningkawa schreef:Tuurlijk was het vroeger niet koek en ei
Maar dingen die je nu al bij die kleintjes voorbij ziet komen, durfden toen misschien net de erge pubers als ze 15 waren.
Ik vraag me dan gewoon af wat die kleintjes die nu zo zijn dan doen?
Vruuger werd er volgens mij niet zo'n heisa gemaakt van een dominomus ofzo. Gewoon oplossen, klaar.
runningkawa schreef:IKbenEllen schreef:Wat denk je dat die kids op tv zien tussen pakweg, 4 en 7 uur 's avonds? Vruuuger hadden we alleen woensdagmiddag Stuif 'ns In en Ren je Rot.
Dat ben ik helemaal met je eens Ellen
runningkawa schreef:Omdat vroeger de vergrijpen minder erg waren imo
Nogmaals durfde jij vroeger je moeder uit te schelden voor h0er?
Solide schreef:Maar het probleem is dat de meeste mensen er hard om kunnen lachen omdat het om een politievoertuig gaan.
En daar gaat bij mij het kopje normen en waarden en respect naar de klöte.
IKbenEllen schreef:En dan dilemma: wat is erger, tegen een politieauto plassen of je moeder een h0er noemen? Ik heb mijn keuze al gemaakt
IKbenEllen schreef:runningkawa schreef:Omdat vroeger de vergrijpen minder erg waren imo
Nogmaals durfde jij vroeger je moeder uit te schelden voor h0er?
Dus omdat jij het niet gehoord hebt waren de vergrijpen minder erg?Denk dat je je daar vergist.
Ik durf mijn moeder zo zeker niet te noemen, wil ik ook helemaal niet want mijn moeder is de liefste. Maar heb dit ook nog NOOIT uit de mond van een (mij bekend) kind gehoord tegen de moeder. Als een van mijn neefjes of nichtjes dat zegt krijgen ze er van mij persoonlijk nog een uitbrander bij. En geloof me, tussen die neefjes en nichtjes zitten ook minder lieve exemplaren (waar ik TOCH van hou).
En dan dilemma: wat is erger, tegen een politieauto plassen of je moeder een h0er noemen? Ik heb mijn keuze al gemaakt
IKbenEllen schreef:En dan dilemma: wat is erger, tegen een politieauto plassen of je moeder een h0er noemen? Ik heb mijn keuze al gemaakt