lies schreef:Sundancer schreef:Volgens mij raakte ik daar een gevoellige snaar....SP....
Of je praat stierepoep, dat kan natuurlijk ook nog
Dat zou inderdaad kunnen....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Sundancer schreef:Volgens mij raakte ik daar een gevoellige snaar....SP....
Of je praat stierepoep, dat kan natuurlijk ook nog
Yvonnelind schreef:Jah, ik schaam me dood voor sommige Nederlanders, gelukkig zijn er ook nog een hoop die wel gevoel hebben voor de medemens i.p.v. altijd maar te klagen hoe slecht we het hier zelf wel niet hebben en hoe vol het hier wel niet is, BAH.
Ik ga een hapje eten en daarna genieten van alle rijkdommen die ik hier verder nog heb.
Groeten!
slimmerik schreef:
Iets waar je uiteraard hard voor gewerkt hebt maar mijn moeder had die kans niet en heel veel arbeidsongeschikten hier in Nederland ook niet. Mensen zitten in de bijstand en dan kun je weleens héél jaloers worden op die asielzoekers die het als het ware in de schoot geworpen krijgen terwijl voor velen wel degelijk een toekomst is in het land van herkomst.
Citaat:Jah, ik schaam me dood voor sommige Nederlanders, gelukkig zijn er ook nog een hoop die wel gevoel hebben voor de medemens i.p.v. altijd maar te klagen hoe slecht we het hier zelf wel niet hebben en hoe vol het hier wel niet is, BAH.
Ik ga een hapje eten en daarna genieten van alle rijkdommen die ik hier verder nog heb.
Groeten!
Joyvita schreef:Slimmerik hoe kom je aan " honderdduizenden vluchtelingen ", in 2005 zijn er 10.000 asielverzoeken gedaan, waarvan er 40 procent toegelaten worden. (bron IND)
Hannanas schreef:En het oosten is heel erg anders dan het westen. Ik heb vrienden in het oosten , en die kennen niet eens het feit "achterbuurt" en overlast door grote groepen allochtonen of Gabbers ( ja ook NL's )
Joyvita schreef:Ongelooflijk wat een nare reacties over asielzoekers: ik schaam me diep dat sommige Nederlanders met hun vooroordelen deze MENSEN zo durven te beoordelen. Diep triest, wat een intolerantie, verloedering en verhuftering van onze samenleving.
Ja, in mijn ogen is Verdonk helemaal gek geworden:haar rigide beleid wordt niet langer gepikt door de 2e Kamer, dat is ook democratie.
En die 600.000 voorkeurstemmen: realiseer je wel even dat 11 miljoen mensen anders gestemd hebben.
Wendy schreef:Goh, ooit in Enschede geweest? Of in Deventer misschien?
Allebei steden in het oosten waar de problematiek echt niet veel anders is dan in het westen hoor.
Achterbuurten zat hier in Enschede, de armste wijk van NL ligt in Enschede.
Joyvita schreef:Ik heb het over je bericht van 8.38 uur waar je met cijfers zit te goochelen. Dat maakt mij duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt en bezig bent e.e.a. op te ruien.
Slimmer... ik? Dacht 't niet!
Wendy schreef:slimmerik schreef:
Iets waar je uiteraard hard voor gewerkt hebt maar mijn moeder had die kans niet en heel veel arbeidsongeschikten hier in Nederland ook niet. Mensen zitten in de bijstand en dan kun je weleens héél jaloers worden op die asielzoekers die het als het ware in de schoot geworpen krijgen terwijl voor velen wel degelijk een toekomst is in het land van herkomst.
Wat een rotopmerking zeg.
Ga liever zitten zeuren over Nederlandse profiteurs die er ook zat rond lopen, in plaats van te focussen op de slechte asielzoekers en meteen de mensen die zwaar getraumatiseerd zijn over 1 kam te scheren.
John_1983 schreef:snap het nou. het heeft geen flikker te maken met hoe goed ze geintegreerd zijn.Wendy schreef:
Wat een rotopmerking zeg.
Ga liever zitten zeuren over Nederlandse profiteurs die er ook zat rond lopen, in plaats van te focussen op de slechte asielzoekers en meteen de mensen die zwaar getraumatiseerd zijn over 1 kam te scheren.
Nou, stap eens voor de grap het UWV binnen. 9 van de 10 is daar alles behalve getraumatiseerd en kennen geen woord Nederlands. En heel vaak zijn het mensen van een marokaanse of turkse afkomst.
Nederlandse profiteurs zijn precies hetzelfde.
En heb je het nieuws gekeken en die uitgeprocedeerden gehoord? DIE SPREKEN WEL NEDERLANDS!!!!!! En die worden zonder pardon het land uitgeknikkerd! Bedankt he Verdonk...... we blijven wel met het grootste tuig zitten!
John_1983 schreef:En heb je het nieuws gekeken en die uitgeprocedeerden gehoord? DIE SPREKEN WEL NEDERLANDS!!!!!! En die worden zonder pardon het land uitgeknikkerd! Bedankt he Verdonk...... we blijven wel met het grootste tuig zitten!
Rawr schreef:Ik hoop dat tante Rita lekker blijft zitten waar ze zit, in feite kan ze de motie gewoon negeren als het kabinet deze als onuitvoerbaar bestempelt. Al is de kans groter dat alle VVD ministers opstappen misschien...
Ik vind Rita gewoon een top-politica omdat ze duidelijke taal spreekt en voet bij stuk houdt, die uitgeprocedeerden zijn niet voor niets uitgeprocedeerd dus ze moet het uitzetten gewoon vervolgen. Ik kan niet wachten tot de volgende verkiezingen want links gaat dan weer fijn zetels inleveren (het kan nooit lang duren met Wouter Windvaan en/of populist-communist Maorijnissen in een regering)