Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:Ik zou het jammer vinden als de SP uit de coalitie blijft,
dan had ik net zogoed niet kunnen stemmen,en miljoenen met mij.
Nederland geeft duidelijk aan voor het CDa en de SP te gaan,ik vindt dat ze daar ook gehoor aan moeten geven en het volk niet mogen negeren,waar is anders stemmen voor?
youngster schreef:Ik denk dat het heel erg moeizaam wordt en dat de onderhandelingen erg lang gaan duren.
Bos heeft gisteravond dus gezegd dat CDA PVDA moeizaam gaan met elkaar. Dus hij is niet erg meewerkend ( wat een verrassing)
turbotinker schreef:Het zal me niks verbazen als we binnen een jaar weer moeten stemmen.
CDA-SP-CU lijtk me ook de beste optie,maar of het CDA het touw een beetje wil laten vieren weet ik niet,zij hebben immers al jaren op hun manier te werk mogen gaan....
sarabande schreef:
Als hij opeens gezegd had dat hij het als een makkie ziet had iedereen weer geroepen dat ie een draaikont is.
Het is moeilijk om het goed te doen he
Maroush schreef:CDA, SP, CU vind ik ook wel wat
Alleen of dat goed gaat is een tweede ...
tita schreef:toch denk ik cda met sp en wilders want sp en wilders zijn het op veel punten eens en als het over integratie gaat dan doet de vvd ook es mee
Gitta1977 schreef:Nee... CDA PvdA CU lijkt de enige mogelijkheid, of men moet voor een grote coalitie gaan CDA, PvdA + SP. Gezien de uitslag zou ik dat ook geen verkeerd idee vinden, de kiezer heeft toch wel aangegeven een socialer beleid te willen dan wat het nu was... Wouter Bos had éérder aan moeten geven dat ie voor een links kabinet was geweest, dan had de PvdA misschien net de grootste kunnen worden...
We'll see...
tita schreef:Wilders en Cu hebben nu een paar jaar de tijd om zich te bewijzen....mochten ze goede iedeen hebben en goed uitvoeren zullen ze vanzelf stijgen,.
Al zie ik een moslim niet zo snel op wilders stemmen.....en DIE goddienst groeit heel snel in Nederland
Tavanta schreef:tita schreef:toch denk ik cda met sp en wilders want sp en wilders zijn het op veel punten eens en als het over integratie gaat dan doet de vvd ook es mee
Lijkt me niet................................
Vue schreef:tita schreef:Wilders en Cu hebben nu een paar jaar de tijd om zich te bewijzen....mochten ze goede iedeen hebben en goed uitvoeren zullen ze vanzelf stijgen,.
Al zie ik een moslim niet zo snel op wilders stemmen.....en DIE goddienst groeit heel snel in Nederland
Jij spreekt ook mooi nederlands
tita schreef:toch denk ik cda met sp en wilders want sp en wilders zijn het op veel punten eens en als het over integratie gaat dan doet de vvd ook es mee
tita schreef:sorry maar ik spreek wel vloeiend arabisch
turbotinker schreef:CDA is niet rechts maar centraal links als ik het goed heb.
Maar meer centraal dan links denk ik.