'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:09

girliegirl schreef:
Weet je mensen, Ik heb niet alles gelezen.
Geen tijd voor sorry.

Ik kan me voorstellen dat mensen geen fan waren van de manier waarop hij zijn shows maakte. Veel gesjor en druk gedoe met die dieren. Oké.. kan ik inkomen.

Maar ik vind het verlies van Steve Irwin een verlies voor de wereld. Op deze wereld lopen maar weinig mensen rond die zich zo actief inzetten voor het behoudt van de natuur en de diersoorten (voornamelijk in australië).
Het WNF zegt veel te doen bla bla bla en doneer ook heus, maar heb in al die jaren WNF nog nooit zoveel resultaat gezien als Steve Irwin met een klein team heeft bereikt.
Als is het maar om de natuur naar mensen toe te brengen (australian zoo en tv-programma's) en mensen te leren hoe mooi en onmisbaar dit is.

Ik denk, dat als je een beetje van jezelf en de natuur houdt, Je zult moeten inzien dat dit een verlies is!
Ik hoop dat zijn team zijn prachtige werk voortzet!

Sluit ik me bij aan!!

Wel vind ik dat hij veel risico heeft gelopen ondanks dat hij een vrouw en twee kinderen had, maarja zijn Passie voor dieren, daar kon hij niet onderuit denk ik!
Als hij nou iets verder uit de buurt van de rog had gezwommen.... Had ie hem misschien wel ergens anders geraakt en had hij het kunnen overleven, maarja, een tragisch ongeluk zit ook in een klein hoekje...onder water...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:13

Ik ben het ook geheel eens met girliegirl. Ook al ging hij soms nogal druk met dieren om en gaven ze duidelijk te kennen dat ze het niet leuk vonden om door hem gepakt of opgetild te worden, de aandacht werd WEL op een positieve manier op hen gevestigd en hij leerde de mensen dat deze dieren ook belangrijk waren. HIj hield van de natuur en hij vond het belangerijk om deze in stand te houden. DAt is ook belangrijk. Hij heeft daarvoor veel gedaan.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:23

Mariska_28 schreef:
Ik sprak mijn zus net, en die vertelde dat ze een tijdje terug een documentaire had gezien over hoe de afleveringen gemaakt werden. Bleek dat (bijna) alle dieren die hij vond zogenaamd, er neergelegd waren... Meer mensen die aflevering gezien? Moet zeggen dat ik dan helemaal niet meer snap waarom hij ze dan op zo`n gevaarlijke manier (aan de staart) vast wil gaan houden.. leg hem dan wat beter in het zicht neer zou je zeggen..

En even voor de duidelijkheid: Ik vond het helemaal geen onaardige vent, volgens mij was het een echte ADHD`er (druk druk), zeer begaan met wat hij deed, maar mijn manier van omgaan met dieren was het niet.

ja dat heb ik gezien.
dat is heus niet altijd, meestal bij echt gevaarlijke slang ('t ging ook over slangen), dan doen ze dat, dat hebben ze er ook bij verteld.

'n Slang bij zijn staart beetpakken in een van de veiligste manieren. Al zou hij hem laten 'liggen' vluchten de meesten.
En ja hij was dol op reptielen, net als wij op paarden. Hij wou gewoon in contact komen met zo een beestje..
wordt er wel gezegt gevaarklijk dit gevaarlijk dat, maar hij gaat al met dieren om sinds hij kan lopen. wist dus dondersgoed waar hij mee bezig was!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:26

Nobody is perfect, maar hij heeft veel gedaan voor de dieren en de natuur.

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:32

Mariska_28 schreef:
Ik sprak mijn zus net, en die vertelde dat ze een tijdje terug een documentaire had gezien over hoe de afleveringen gemaakt werden. Bleek dat (bijna) alle dieren die hij vond zogenaamd, er neergelegd waren... Meer mensen die aflevering gezien? Moet zeggen dat ik dan helemaal niet meer snap waarom hij ze dan op zo`n gevaarlijke manier (aan de staart) vast wil gaan houden.. leg hem dan wat beter in het zicht neer zou je zeggen..

En even voor de duidelijkheid: Ik vond het helemaal geen onaardige vent, volgens mij was het een echte ADHD`er (druk druk), zeer begaan met wat hij deed, maar mijn manier van omgaan met dieren was het niet.

Ontzettend veel shows/series worden op die manier gemaakt. Tja, hij deed de dieren geen pijn en leuk zullen ze het niet vinden maar dat vinden ze op geen enkele manier.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:34

Natuurlijk is 44 jaar veel te jong om te sterven. Hij laat ook 2 hele jongen kinderen achter.
Maar ik moet wel zeggen dat het een toepasselijke dood voor hem is Bloos

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:37

Ik vond zijn programma's altijd prachtig om te kijken en zijn manier van praten, ge-weldig !
Érg jammer dit, schrok er echt van, vanmorgen gehoord van mijn bró. Boos!

R.i.p Steve Irwin, The CrocodillHunter never back again.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:42

Hij was larger than life

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:44

Tja... Heb ooit eens een intervieuw met hem gezien waarin ze vroegen of hij nooit bang was om gedood te worden.
Hij gaf aan dat het risico er altijd in zat, maar dat hij het maken van de documentaires en dergelijke nodig had, dat mensen het nodig hadden om te zien hoe die dieren leefden, en dat het zijn passie was, en letterlijk zei: is er een mooiere dood dan sterven voor je passie?

Ik denk het niet.... al is dit een naar einde, en is het heel naar voor zijn vrouw en kids, hij is echt letterlijk tot op het laatste moment bezig geweest met datgene wat hij het liefst deed....

En inderdaad, je kunt een hoop zeggen over zijn stijl van presenteren, maar hij is heel waardevol geweest (en nog) in Australië, voor de dieren en de bewustwording van mensen met btrekking tot de dieren.... petje af hoor.....

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:03

De dierentuin in Australië ziet er nu zo uit:

Afbeelding

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:04

geweldig dat mensen zo om iemand van tv kunnen genieten raar hea..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:05

dat vind ik niet raar.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:06

MissDonna schreef:
geweldig dat mensen zo om iemand van tv kunnen genieten raar hea..

hoe bedoel je dat?
vind het wel een mooie dood voor hem eigenlijk.
tijdens zijn werk sterven.
heeft hij hoe hij het wou hebben en niet via een hartaanval ofzo

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:07

Bloos

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:09

link doet het niet, ben erg benieuwd, kun je hem nog een keer doen??

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:10

weten jullie ook of er op internet een condoleance register van hem is, zodat we daar die dingen in kunnen zetten.
en ik hoop dat zijn vrouw nou ook op de hoogte is, is dat al bekend

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:14

Als je naar CNN linkt kun je diverse video's zien:
http://edition.cnn.com/

De link rechtstreeks van de video's lukt dus niet....

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:16

Natuurlijk is eht mooi om te sterven als je met je passie bezig bent. Maar niet zo jong! Hij laat zijn vrouw,kinderen,bedrijf,vrienden en Wes (beste vriend) achter. Hij was gewoon TE jong om te sterven. Het is een groot verlies, niet alleen voor Australie, de zoo, zijn vrouw en kinderen. Maar voor de hele wereld. Hij was erg geliefd.

En er zijn mensen die vinden hem de meest irritante personage die ze ooit hebben gezien, maar de ander vind hem geweldig. En ik ben daar één van. En dat wil niet zeggen dat ik het met alles ééns ben wat hij deed, zoals de krokodillen gaan voeren met een baby op de arm, ik vind dat onverantwoordelijk gedrag. Maar ik heb wel jaaaren genoten van zijn progamma's. Hij had zo'n grote passie voor de natuur,reptielen en andere dieren. Ook al ken ik hem niet persoonlijk ik heb het gevoel van wel mede door zijn progamma's enzo. Het voelt echt alsof er een dierbare is overleden.

Zijn laatste woorden toen die stierf waren dan ook Croc's rule
Laatst bijgewerkt door SONY op 05-09-06 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:17

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:19

Hoe kan er nou gezegd worden dat hij is doodgegaan ZOALS hij het wilde? Ik kan me echt niet voorstellen dat hij wilde doodgaan door een doodssteek van een pijlstaartrog.. Hij is gestorven tijdens het uitoefenen van zijn passie DAT had ie vast wel gewild, maar niet doodgaan door een pijlstaartrog dat geloof ik niet.

Desondanks verliest de hele wereld nu een geweldige man die zoveel voor de dierenwereld betekent heeft.. R.I.P.

Terri was wel al op de hoogte, dat las ik ergens, en is nu terug gevlogen naar Steve..

Wauw, als je die foto ziet van hoe de dierentuin er nu uitziet, dan zie je maar hoe geliefd hij was en nog steeds is. Het was echt zo'n geweldige man om naar te kijken!!

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:24

Weet iemand of er een marathon of iets word gehouden met veel afleveringen van hem ofso?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:29

Dat zou wel mooi zijn, al zijn programma's nog een keer op tv. Zijn programma's waren altijd zo geweldig om naar te kijken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:33

edit: Ik weet het niet zeker, trouwens maar ik zag ergens staan steve irwin's dood. ik kreeg t filmpje zelf niet te pakken, en wie weet is t niets. maar ik zou het zelf trouwens erg naar vinden om het op internet te vinden. ook al denk ik dat het er over een tijd toch wel opstaat, zoiets is nartuurlijk geld waard.
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 05-09-06 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:34

kom dan maar eens met een link en niet van 'heb ik horen zeggen', want het lijkt mij een flinke hoax en onlogisch dat ze het op i-net zouden zetten.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:36

Volgens mij wilde Discovery Channel dat wel doen ja. Een marathon uitzending.