girliegirl schreef:Weet je mensen, Ik heb niet alles gelezen.
Geen tijd voor sorry.
Ik kan me voorstellen dat mensen geen fan waren van de manier waarop hij zijn shows maakte. Veel gesjor en druk gedoe met die dieren. Oké.. kan ik inkomen.
Maar ik vind het verlies van Steve Irwin een verlies voor de wereld. Op deze wereld lopen maar weinig mensen rond die zich zo actief inzetten voor het behoudt van de natuur en de diersoorten (voornamelijk in australië).
Het WNF zegt veel te doen bla bla bla en doneer ook heus, maar heb in al die jaren WNF nog nooit zoveel resultaat gezien als Steve Irwin met een klein team heeft bereikt.
Als is het maar om de natuur naar mensen toe te brengen (australian zoo en tv-programma's) en mensen te leren hoe mooi en onmisbaar dit is.
Ik denk, dat als je een beetje van jezelf en de natuur houdt, Je zult moeten inzien dat dit een verlies is!
Ik hoop dat zijn team zijn prachtige werk voortzet!
Sluit ik me bij aan!!
Wel vind ik dat hij veel risico heeft gelopen ondanks dat hij een vrouw en twee kinderen had, maarja zijn Passie voor dieren, daar kon hij niet onderuit denk ik!
Als hij nou iets verder uit de buurt van de rog had gezwommen.... Had ie hem misschien wel ergens anders geraakt en had hij het kunnen overleven, maarja, een tragisch ongeluk zit ook in een klein hoekje...onder water...