Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
erleyne schreef:Inderdaad Ellende; wij hebben zelf gekozen voor deze vorm van democratie, waarin iedereen een partij mag oprichten ( als ze tenminste genoeg geld hebben, want aan de verkiezingen meedoen is DUUR ). Kijk, ik zie ze liever ook gecastreerd dan in de politiek, maar dit is het resultaat van onze eigen wetgeving.
Sorane schreef:Vrijheid van meningsuiting prima! Maar oogluikend toekijken hoe kinderen misbruikt worden en dat TOESTAAN gaat VER boven de vrijheid van meningsuiting uit.
Ik mag hopen dat jij ze toch niet in bescherming neemt? Anders zijn wij bij deze uitgesproken!
lies schreef:Sorane schreef:Vrijheid van meningsuiting prima! Maar oogluikend toekijken hoe kinderen misbruikt worden en dat TOESTAAN gaat VER boven de vrijheid van meningsuiting uit.
Ik mag hopen dat jij ze toch niet in bescherming neemt? Anders zijn wij bij deze uitgesproken!
Niet elke pedofiel is een kinderverkrachter. En ook al walg ik van hun gedachten mbt kinderen, ik vind wel dat ze een partij mogen oprichten. Net als iedere andere debiel. En ik vind al helemaal niet dat ze maar 'afgeknald' moeten worden..
Citaat:Niet elke pedofiel is een kinderverkrachter.
moyra schreef:heb jij wel idee wat dat soort mensen denken en doen als ik je zo hoor praten niet