Onze enige optie is 29 maart kennelijk, via Doha. Wij hebben aangegeven liever te willen omvliegen met een andere maatschappij maar ook dat lijkt heel ongelukkig. Toen we eindelijk wilde bevestigen voor 29 maart, dat is beter dan niets, viel de verbinding weg
Het was wel interessant... hij gaf alleen een refund als optie, omboeken naar een andere airline was ook lastig. Het wordt ook wel spannend met onze visum van 45 dagen dan... ik ga voorstellen of we niet via wellicht Bangkok kunnen vliegen? Dat is een grote hub. Hoe kan er nu niets beschikbaar zijn voor de komende 10 dagen? Ik denk dat als we hier echt nog zolang zitten, we wellicht even naar een ander land gaan zodat de 45 dagen opnieuw beginnen te tellen.
Ze houden het wel spannend. We zijn niet achteraan de rij aangesloten weer. Hopelijk spreken we iemand zo met meer ideeën.
door een gekke glitch in het systeem of een misklik van iemand bij de klantenservice op Doha werd ik per abuis op de laatste vlucht van adgelopen zaterdag bijgezet, al rennend over Melbourne Airport heb ik die nog net kunnen halen. Volgens mij dus hardstikke voorgekropen in het systeem, maar dat was niet de bedoeling... Mijn beide reisgenoten zijn nog in Melbourne, zij vliegen woensdag dezelfde route (die vlucht had voor mij ook eigenlijk ingeboekt moeten worden, we zouden alle 3 samen vliegen).
), dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar zo zo zo opgelucht! En tegelijkertijd zal ik pas echt opgelucht zijn als mijn reisgenoten ook veilig thuis zijn donderdagavond...

het is echt een klote situatie, ook al zit je wel veilig en zo.
maar vaak worden we uit de rij geknikkerd omdat we er te lang inzitten.