Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Je ziet soms kinderen van 6 thuis al bepalen wat ze mogen doen.
Dan weet je ook wel dat moeder niks meer in te brengen heeft bij een 14 jarige.
Opvoeden is er niet meer bij want geen grenzen stellen is zoveel gemakkelijker... Totdat...
Benzz schreef:Hier ook getekend.
Maar kan nog steeds met mn verstand er niet bij wat een kind van 14 met een mortierbom moet. En hoe die moeder dat goedpraat. Hoe dan???
Benzz schreef:DuoPenotti schreef:Je ziet soms kinderen van 6 thuis al bepalen wat ze mogen doen.
Dan weet je ook wel dat moeder niks meer in te brengen heeft bij een 14 jarige.
Opvoeden is er niet meer bij want geen grenzen stellen is zoveel gemakkelijker... Totdat...
Maar heb je het stukje gelezen, waarbij zijn moeder gewoon verdedigt dat hij dit vuurwerk had. Tenminste, zo lees ik het.
BigOne schreef:De moeder, Renate Degryse, woont in Antwerpen en niet bij haar kinderen in Rotterdam .
Ik vind het echt triest maar ze kraamt wel een hoop uit wat in complete tegenspraak met de realiteit is.
MizzMontana schreef:Suliko wat vreselijk dat ze er ook nog zelf wonen, dat je niet eens respect hebt voor je eigen buurt en spullen van je buren.
DuoPenotti schreef:BigOne schreef:De moeder, Renate Degryse, woont in Antwerpen en niet bij haar kinderen in Rotterdam .
Ik vind het echt triest maar ze kraamt wel een hoop uit wat in complete tegenspraak met de realiteit is.
Is dat dezelfde familie waar de zoon in Rusland zat om een vriendin te redden? Wat al snel geen vriendin meer was maar de Russen dachten dat hij een spion was?
Benzz schreef:Ik vraag mij steeds vaker af waar die woede en dat gerel vandaan komt. Hoezo zijn er hele groepen jongeren die zo vernielzuchtig zijn, die schijt hebben aan hulpverleners en zelf blijkbaar niet door hebben dat ze voor hele grote groepen de boel verknallen. Letterlijk verknallen.
BigOne schreef:De moeder, Renate Degryse, woont in Antwerpen en niet bij haar kinderen in Rotterdam .
vuurneon schreef:Benzz schreef:Ik vraag mij steeds vaker af waar die woede en dat gerel vandaan komt. Hoezo zijn er hele groepen jongeren die zo vernielzuchtig zijn, die schijt hebben aan hulpverleners en zelf blijkbaar niet door hebben dat ze voor hele grote groepen de boel verknallen. Letterlijk verknallen.
Alcohol zal ook wel een grote rol spelen, groepsvorming werkt ook niet mee. T zijn voornamelijk mannen die rellen. Paar alfamannetjes kunnen een hoop meetrekken.
Hier positief bericht, er was geen geweld tegen hulpverleners dit jaar. Dus mensen kunnen t wel!
vuurneon schreef:Hier positief bericht, er was geen geweld tegen hulpverleners dit jaar. Dus mensen kunnen t wel!