Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:@Germie
Ik was 48 toen ik corona kreeg, nog niet gevaccineerd en heb long covid.
Ze veel mensen met mij, ken er meerdere van komt dan 30 jaar waarvan hun leven zo goed als over is.
Hoezo ben jij slachtoffer geworden van de bijwerkingen?
germie schreef:nps schreef:Ik denk niet echt dat wij als burgerleek kunnen zeggen of iets onschuldig is of niet
Nou, juist met corona werden kritische geluiden overal geweerd en werden er ook op bokt bans uitgedeeld als je een andere mening had en tegen maatregelen was. Dat mocht gewoon niet.
Maar het blijkt meer en meer dat de zgn. 'complotdenkers' m.b.t. corona juist wel gelijk kregen.
De 'RKI-bestanden' zijn na een soort WOB vrijgegeven en geven aan dat de maatregelen politiek gedreven waren en niet wetenschappelijk gedreven. Als het in Duitsland zo ging, dan ging het hier net zo. Je zag immers ook dat landen elkaar volgden met maatregelen.
Als je eens goed de pagina's op maurice.nl leest, dan zie je dat hij echt cijfers heeft over bepaalde punten.
En als lezen te moeilijk is, dan kun je ook hier even naar kijken vanaf 9.10 minuten:
https://www.youtube.com/watch?v=4F6sHiEWK5U
Deze gegevens ontkennen is absoluut onjuist. Er zijn echt dingen die niet kloppen met corona. En ook wel dingen die wel kloppen, maar de maatregelen waren absoluut onjuist en vaccineren van jonge mensen zoals ik van nog geen 45 jaar was echt onnodig. En ik ben helaas dus slachtoffer geworden van behoorlijk extreme bijwerkingen.
Maurice heeft ook een mooi cijfermatig onderbouwd artikel geschreven over de apenpokken.
https://maurice.nl/2024/08/19/apenpokke ... n-de-data/
Dat is dus een virus waar wij totaal niet bang voor hoeven te zijn.
Renee schreef:BigOne schreef:Die komt gelukkig niet meer voor, op X werd gedeeld dat de COVID vaccinatie er weer aankomt, van de 100 reacties ongeveer 90 die schelden en tieren en wijzen naar conspiracy sites.
Soms denk ik wel eens , wat zouden die schreeuwers doen bij een veel dodelijkere ziekte waartegen je je kunt vaccineren?
Denk dat ze als eerste in de rij staan .
Soms vraag ik me dat ook wel eens af, wat als er nu een ebola pandemie komt? Ik ga een bunker in dan.
Elisa2 schreef:Nou er was wel echt een eng clubje op Bokt die iedereen die kritisch was of een andere mening had de pan inhakte. Die tijd haalde echt niet het beste in mensen boven of ze lieten hun ware gezicht zien.
Cer schreef:En verder denken wij gewoon over dingen anders. Ik ben veel sceptischer aan de ene kant en aan de andere kant kan ik vaak beide kanten begrijpen in een verhaal, of ik het er nu wel of niet mee eens ben..
Elisa2 schreef:Nou er was wel echt een eng clubje op Bokt die iedereen die kritisch was of een andere mening had de pan inhakte. Die tijd haalde echt niet het beste in mensen boven of ze lieten hun ware gezicht zien.
BigOne schreef:Elisa2 schreef:Nou er was wel echt een eng clubje op Bokt die iedereen die kritisch was of een andere mening had de pan inhakte. Die tijd haalde echt niet het beste in mensen boven of ze lieten hun ware gezicht zien.
Ik weet niet of ik mensen de pan ingehakt heb, vast wel . Maar wanneer je doden in je omgeving meemaakte , ook jongere mensen , geloof me dan kunnen die vaak zogenaamde “ kritische “ mensen je echt gestolen worden. Mensen die hun kritische blik onderbouwden met duidelijke onderzoeken , peer reviewed , prima. Lees ik graag .
Cer schreef:Jij hebt geen flauw idee hoeveel tijd ik steek in het zoeken over informatie..
Elisa2 schreef:Heb weleens gelezen dat genuanceerd denken een teken is van emotionele volwassenheid. Daar zou het dan wellicht aan ontbreken.
BigOne schreef:Elisa2 schreef:Nou er was wel echt een eng clubje op Bokt die iedereen die kritisch was of een andere mening had de pan inhakte. Die tijd haalde echt niet het beste in mensen boven of ze lieten hun ware gezicht zien.
Ik weet niet of ik mensen de pan ingehakt heb, vast wel . Maar wanneer je doden in je omgeving meemaakte , ook jongere mensen , geloof me dan kunnen die vaak zogenaamde “ kritische “ mensen je echt gestolen worden. Mensen die hun kritische blik onderbouwden met duidelijke onderzoeken , peer reviewed , prima. Lees ik graag .