OutOfTheWood schreef:OutOfTheWood schreef:Het niet tekenen van het LHBTI-akkoord sluit voor mij persoonlijk de helft van de "grote" partijen al uit. Iemand die mij niet wil vertegenwoordigen en het niet eens is met mijn gelijke basisrecht als mens hoeft mijn stem ook niet te verwachten.
Helemaal met je eens hoor. Hier zelf hij/hem (en gay) en het kan me werkelijkwaar geen ene moer schelen als mensen affectie tonen naar elkaar, wel gender dan ook. Moeten ze lekker doen, ik accepteer het helemaal. Hetzelfde als mensen anders genoemd willen worden, dan pas ik me met alle liefde aan zodat een ander zich ook gewoon fijn kan voelen.
Maar als het dan over "Maar we supporten het wel maar willen geen vakjes" gaat, dan kan je ook gewoon je steun betuigen en een krabbel zetten in plaats van zo petty doen alsof die vakjes het probleem zijn. Er is tegenwoordig zoveel haat tegen "mijn' groep mensen dat je er bij mij niet mee wegkomt met een excuus over vakjes, want dan snap je gewoon de issues niet. En zolang ik nog wordt uitgescholden of vies wordt aangekeken als ik een jongen een knuffel geef dan hoef je bij mij niet aan te komen met een discussie over dat je geen vakjes wilt. Zet jij als partij geen handtekening moet je ook niet net doen alsof je zo voor iedereen bent want dan ben je dat niet.
Heb je D66 kandidaat Lisa van Ginneken gespot?