Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ik kijk ook al dagen via de bbc en het volk krijgt een prachtig afscheid van hun Konigin.
Maar ik ben wel onder de indruk over de rij om afscheid te mogen nemen.
Engelse vrienden van mij staan erin en ik heb echt respect voor hun.
Zebrastreep schreef:Ik ga volgende week toch even proberen om tijd te maken om bij de bloemen te kijken die zijn neergelegd door mensen vlakbij buckingham palace als alles er nog ligt.
karuna schreef:Ik begrijp dat je polsbandje met nummer krijgt waardoor je weer netjes op je plek staat daarna. Het zijn wel engelsen he met hun mind the queu en netjes op rij blijven
paddington schreef:Zebrastreep schreef:Ik ga volgende week toch even proberen om tijd te maken om bij de bloemen te kijken die zijn neergelegd door mensen vlakbij buckingham palace als alles er nog ligt.
Ik heb foto's gezien via een Engelse vriendin van mij en het zag er overweldigend uit!
Helaas over 3 weken als ik ga zal alles wel weer als 'normaal' zijn.
Al hoop ik wel iets te kunnen kopen voor mijn UK verzameling.
Zebrastreep schreef:Wij zijn stiekem wel een beetje blij dat de staatsbegrafenis aankomende maandag is en we er vrij weinig mee van gaan krijgen. Het is ook een beetje raar om bij zoiets de toerist uit de hangen. Als we er al zaten waren we denk ik wel gaan kijken maar vind dat het Engelse volk daarbij voorrang moet krijgen.
We willen ook nog de windsor chapel bezoeken mits het niet is uitverkocht ik begreep dat dat de queen haar laatste rustplaats gaat zijn.
paddington schreef:Zebrastreep schreef:Wij zijn stiekem wel een beetje blij dat de staatsbegrafenis aankomende maandag is en we er vrij weinig mee van gaan krijgen. Het is ook een beetje raar om bij zoiets de toerist uit de hangen. Als we er al zaten waren we denk ik wel gaan kijken maar vind dat het Engelse volk daarbij voorrang moet krijgen.
We willen ook nog de windsor chapel bezoeken mits het niet is uitverkocht ik begreep dat dat de queen haar laatste rustplaats gaat zijn.
Nou wij zijn ook best wel een beetje blij dat wij niet in deze week zijn gegaan.
Ik durfde dat niet echt hard op te zeggen omdat het niet rot bedoeld is.
Eulogy schreef:Ook voor onbeschoft gedrag hoor je niet tegen de grond gewerkt te worden en te worden gearresteerd.
Zebrastreep schreef:Eulogy schreef:Ook voor onbeschoft gedrag hoor je niet tegen de grond gewerkt te worden en te worden gearresteerd.
Daar zijn de meningen over verdeeld ik deel daarbij een andere mening.
Die jongen werd al geduwd door omstanders voordat de politie erbij kwam.
Ik had die jongen ook een knal verkocht. Als je het er niet mee eens bent prima maar nogmaals kies een wat geschikter moment uit.
Eulogy schreef:Een knal verkocht? Dat je dat normaal vindt, daar kan ik echt niet bij.
Hou die man lekker uit de publiciteit, dat hij zo prominent meedraait in het hele mediacircus vind ik echt (nog) een klap in het gezicht voor zijn slachtoffers.
Maar goed, dat is ook niet het enige punt.