Mijn vorige woonplaats kon ik in het weekend niet bij het treinstation komen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Ik vraag me af of deze berekening klopt maar mijn vriend verdiend, ook met deze prijzen, nog steeds op zijn kilometervergoeding dankzij ons kleine zuinige autootje. Op 100 kilometer houdt hij een paar euro over juist. Hij krijgt dan wel 18 cent per kilometer vergoed over het volledige traject dus dat is flink mazzel, maar toch vind ik het best bijzonder dat dat nog steeds geld oplevert. Met de prijzen van vorig jaar kon hij daar zelfs nog mijn benzinekosten voor stal mee betalen elke maand.
Celebi schreef:Ik vraag me af of deze berekening klopt maar mijn vriend verdiend, ook met deze prijzen, nog steeds op zijn kilometervergoeding dankzij ons kleine zuinige autootje. Op 100 kilometer houdt hij een paar euro over juist. Hij krijgt dan wel 18 cent per kilometer vergoed over het volledige traject dus dat is flink mazzel, maar toch vind ik het best bijzonder dat dat nog steeds geld oplevert. Met de prijzen van vorig jaar kon hij daar zelfs nog mijn benzinekosten voor stal mee betalen elke maand.
Spenk schreef:Celebi schreef:Ik vraag me af of deze berekening klopt maar mijn vriend verdiend, ook met deze prijzen, nog steeds op zijn kilometervergoeding dankzij ons kleine zuinige autootje. Op 100 kilometer houdt hij een paar euro over juist. Hij krijgt dan wel 18 cent per kilometer vergoed over het volledige traject dus dat is flink mazzel, maar toch vind ik het best bijzonder dat dat nog steeds geld oplevert. Met de prijzen van vorig jaar kon hij daar zelfs nog mijn benzinekosten voor stal mee betalen elke maand.
Jullie betalen geen wegenbelasting, verzekering, de auto slijt niet en heeft nooit onderhoud nodig?
Dat zit ook in je reiskosten vergoeding.
Loretta schreef:En ook als je thuis werkt heb je verwarming nodig, iets wat ook bijna onbetaalbaar wordt.
Tancreda4 schreef:Maar dat kost hij sowieso al, ook als ik 'm niet gebruik voor werk. Ik zou het normaal en fair vinden als ik de bezine naar werk 100% vergoed krijg. Blijft er wat over en' verdien' ik eraan is dat mooi meegenomen en gaat dat in m'n autopotje. Maar ook zonder van en naar werk zijn onderhoud en wegenbelasting er, dat hoeft niet volledig opgevangen te worden door mijn werkgever. Vind ik.
karuna schreef:30 kilo pasta, (250g bloem op 100 ml water). Pasta zelf maken is een prutwerkje maar is niet moeilijk. Water bloem en mogelijk wat zout. Knegen uitrollen, slierten van snijden en 1 minuut koken en dan is het gaar. Misschien is dat een optie
karuna schreef:Als 25 mensen ieder een kilo maken ben je er zo klaar mee.Kan ook in een keukenmachine. Desnoods vragen aan een locale bakker of hij dat wil doen.
Prrrr schreef:Accijns verlagen houdt in dat er ook bezuinigd moet gaan worden. Dan betalen alle burgers dat, niet alleen de burgers die benzine verbruiken. De burgers betalen sowieso.