Sakura789 schreef:Waar verwijs je naar problemen uit 2015? Waar is daar je onderbouwing van? Ik zie alleen tekst in je post en weinig inhoudelijke onderbouwing ervan. Je doet nogal heftige uitspraken, het zou fijn zijn als je daar een onderbouwing bij geeft.
Dat er moeite is, dat is logisch. Het is niet niks je huis en haard verlaten. Alleen op de problemen die in mijn bron genoemd worden, de grenzen te sluiten, zie ik geen hard bewijs voor. De problemen vinden zich vooral plaats bij de mensen zelf, volgens mij geven ze weinig overlast. De overlast van asielzoekers komt vooral voort uit de jongeren uit de relatief veilige landen.
Blijft mijn vraag staan, welke vrouwen bedoel je uit je post?
Volgens mij benoem ik toch duidelijk 2015 in mijn tweede zin in het stuk waar je op reageerde. Wat mijn onderbouwing is van een vluchtelingencrisis in 2015? Misschien de schreeuwende headline van UNHCR: 2015: The year of Europe's refugee crisis

Mbt vrouwen, zie mijn eerdere link:
Citaat:
But there was one development that had not been expected, and was not tolerable: the large and growing incidence of sexual assaults committed by refugees against local women. These were not of the cultural-misunderstanding-date-rape sort, but were vicious, no-preamble attacks on random girls and women, often committed by gangs or packs of young men.