Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Het lijkt me toch niet fijn wonen met dit uitzicht. Is de lucht nog wel adembaar?
MarlindeRooz schreef:Wat een vreselijk natuurgeweld.
Hoe zit het eigenlijk met de wilde dieren daar?
loez schreef:Ik denk omdat je zonder honden sneller/makkelijker onderdak hebt. Maar zolang je plekken hebt waar je heen kunt met je hondjes, mooi volhouden. Jullie hebben elkaar hard nodig
Laurora schreef:Een paar jaar geleden ben ik op La Palma op vakantie geweest, en ik heb daar toen een prachtige buitenrit gemaakt zo'n beetje waar nu een dikke laag lava ligt.
Ik blijf nu maar denken aan die paarden daar, zullen ze op tijd geëvacueerd zijn?
Palmera schreef:loez schreef:Ik denk omdat je zonder honden sneller/makkelijker onderdak hebt. Maar zolang je plekken hebt waar je heen kunt met je hondjes, mooi volhouden. Jullie hebben elkaar hard nodig
Ja, dan heb ik een appartememt op korte termijn, maar dat lost het probleem op lange termijn niet op.Laurora schreef:Een paar jaar geleden ben ik op La Palma op vakantie geweest, en ik heb daar toen een prachtige buitenrit gemaakt zo'n beetje waar nu een dikke laag lava ligt.
Ik blijf nu maar denken aan die paarden daar, zullen ze op tijd geëvacueerd zijn?
Nee hoor, waar jij was is niks aan de hand!
Laurora schreef:Een paar jaar geleden ben ik op La Palma op vakantie geweest, en ik heb daar toen een prachtige buitenrit gemaakt zo'n beetje waar nu een dikke laag lava ligt.
Ik blijf nu maar denken aan die paarden daar, zullen ze op tijd geëvacueerd zijn?Palmera schreef:Nee hoor, waar jij was is niks aan de hand!
Palmera schreef:loez schreef:Ik denk omdat je zonder honden sneller/makkelijker onderdak hebt. Maar zolang je plekken hebt waar je heen kunt met je hondjes, mooi volhouden. Jullie hebben elkaar hard nodig
Ja, dan heb ik een appartememt op korte termijn, maar dat lost het probleem op lange termijn niet op.