Relaxed schreef:Popstra schreef:Mensen kunnen hier wel roepen dat afkomst relschoppers niet uit maakt maar ik vind het wel degelijk uitmaken! Namelijk dat de opvoeding van deze klanten niet o.k is. Wellicht ze de ouders er eens op moeten aan spreken. Als jou zoon nu Savonds de deur uit gaat wat niet mag dan vraag je toch ,,hey vriend, waar gaan we naartoe?,, en dat verbied je dan toch!? Het zijn kinderen die daar buiten lopen!!
En dan dat gelul dat de overheid er zelf voor verantwoordelijk is....rot op zeg. Als jij het ergens niet mee eens bent sloop je toch ook niet de hele paasei?? Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Net zoals de dame die letsel door het water kanon heeft opgelopen. Het was verboden daar te zijn dus wat doe je daar dan?
Gewoon lekker thuis blijven net als elk ander normaal mens doet. Zijn die lui nu zo achterlijk??
Ik denk dat die ouders helemaal niks meer te vertellen hebben over die kinderen en/of dat het ze niks interesseert omdat zij het ook gewoon op de avondklok gooien
Maar waarom hebben die ouders niks meer te vertellen? Dan heb je eerder toch al steken laten vallen in je opvoeding? Hier hoeft mijn minderjarige dat echt niet te proberen!