Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susanne schreef:Heeft iemand enig idee hoe het kan dat het zakje snoep bovenop het 'puin'/stenen lag en het kindje daar onder? Je zou verwachten dat die dan ook bij het kindje ligt. Of is het zakje ergens blijven hangen?
Ik kan niet echt een antwoord vinden daarover. Overigens een vraag uit oprechte interesse, geen speculatie oid.
8nnemiek schreef:Ik denk dat een speurhond dan meer effect heeft, en een stuk sneller. Kunnen honden niet ook aangeven of er ergens een dood persoon ligt?
Of het heel veel toevoegt kun je je afvragen. Kindje moet er toch uit en sneller dan dit kunnen ze toch niet graven.
rockwitch schreef:Lees nu in het AD weer dat ze hem tot erg dicht genaderd zijn, maar omdat het met de hand verder gegraven wordt het nog wel even kan duren voor ze er ook echt zijn.
Wat heb ik te doen met die ouders. Zo dichtbij een antwoord, maar ook nog zo ver weg.
Cayenne schreef:Heeft er iemand nog een link naar die Spaanse site met updates?
Kwanyin schreef:Cayenne schreef:Heeft er iemand nog een link naar die Spaanse site met updates?
https://www.lavanguardia.com/sucesos/20 ... recto.html
Ik begin nu al te hopen dat ze hem gewoon vinden. Die kans bestaat immers ook nog dat ze er gewoon niet bij geraken.
Ik denk moest ik een van die ouders zijn hadden ze me mogen platspuiten want dit trok ik niet.