Maar misschien zou er een daarom een vergelijkend onderzoek moeten komen met leeftijdscategorieen erbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:He, is dit topic weer onder het stof vandaan?
Dat men aanstoot neemt aan borstvoeding is ook echt beyond me. Ik bedoel, hoeveel is er nou helemaal te zien met een kinderhoofdje ervoor? En daar zijn borsten toch echt voor. Zijn we echt zover van onze natuur afgedwaald dat we ons lichaam volledig seksualiseren?
Kinke schreef:Inderdaad Pien.
Maar misschien zou er een daarom een vergelijkend onderzoek moeten komen met leeftijdscategorieen erbij
Avalanche81 schreef:oh wat word ik intens warm van deze post. Mijn lief en ik hebben een kinderwens, en ik zou zo graag mijn eigen baby zelf voeden......
En Pien:I love you, woman
maar dat weet je, he?
Kinke schreef:Inderdaad Pien.
Magrathea schreef:Ik heb nou echt niet het idee dat iedereen met de benen wijd zit in de sauna maar dat kan aan mij liggen![]()
Daarnaast, het is, wat, 1% van je gezichtsveld? Zoveel andere dingen waar je ook naar kunt kijken
Riddershow schreef:Ik vond het dit weekend erg leuk om te zien dat een verjaardagsfeestje bij een sloot met stromend water eindigde in blote kindjes die genieten van het water en het weer. Ik snap dat mensen moeite hebben met volwassen naakt, maar mijn kinderen kunnen zo maar ook lekker in hun nakie rondrennen en ja, soms moet ik ze even op de rem zetten als de gelegenheid een beetje akward is (of ik niet wil dat ze verbranden)
Ik vind het schandalig dat in de klas van mijn oudste (7-8 jarige) schijnbaar kinderen uitgelachen worden als ze even in hun blote bibs staan tijdens het omkleden na het zwemmen. Zo worden ze wel preuts ja. Heb er ook een opmerking van gemaakt richting school, dat kan toch niet?
Ik heb niet echt de behoefte om naar een nudisten camping/strand of zo te gaan. Daar voel ik me niet comfi bij (topless zonnen ook niet), maar kan heerlijk genieten van een sauna zonder plakkerige badkleding. En ja ik heb ook wel eens gezien dat iemand zijn kroonjuwelen aan het showen was op een bankje, maar dan kijk ik toch niet die kant uit en die enkeling die niet zijn badjas aan het heeft in de rij kan ik me ook niet aan ergeren. Ik hoef het niet perse te zien, maar dan is het gewoon even een andere kant uit kijken. Verder vind ik het juist erg fijn tijdens een normale "naakte" sauna dag. Juist op badpakdag heb ik altijd het gevoel dan je gekeurd en beoordeeld word en dat mensen zich niet aan de regels houden (het is geen vakantie park, maar een sauna waar men voor de rust en ontspanning komt)