Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Zelf denk ik niet dat het meisje nog leeft. En ook niet dat hier de zelfde dader achter zit als bij Savannah. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid, zodat we het zeker weten.
Emmaa_ schreef:Het vervelendste narratief vind ik 'waarom is ze dan ook in haar eentje gaan fietsen' en 'ze wist toch dat het een donker stuk was'. Alsof je als vrouw op vrijdag aan het einde van de middag niet even veilig een stukje zou moeten kunnen fietsen.
LumosNox schreef:Ik hoop dat er nu snel duidelijkheid komt voor de familie en haar vrienden. Dit is echt van dat nieuws waar ik het eerste aan denk als ik wakker word.
Ook al is de kans klein, je hoopt dat ze nog leeft.
Ik vind het echt helemaal niet gek dat ze zomaar ging fietsen zonder racefiets. Dat doe ik ook. Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Gewoon omdat je dan soms pas tijd hebt. Ik ga het er ook niet om laten. Ik stoor me echt aan mensen die dat vreemd vinden. En aan mensen die onzin gaan lopen kalken op de FB pagina van haar vriend.
waxmeltsenzo schreef:Als de fiets en de jas van haar blijken te zijn dan denk ik dat het er niet goed uitziet.
Ik vind het wel toevallig dat er een fiets en een jas zijn gevonden die van haar zouden kunnen zijn en lijken op haar spullen. Maar zo lang dat niet bevestigd is is het niet zeker.
Als die dingen daar van haar zijn wil het helaas niet zeggen dat zij daar ook ligt.
Helaas kunnen ook mafkezen, viezeriken, verkrachters, moordenaars en wat voor idioten dan ook. Gewoon beschikken over voertuigen. En dan kan ze overal zijn.
Daardoor is het als vrouw zijnde zeker goed om eens na te denken over waar je fietst. Ik loop hard. Ook savond's en zelfs snacht's. Alleen dan blijf ik wel uit de polder. Is dat eerlijk nee. Maar er lopen gewoon teveel mafketels rond en ik ga dat niet opzoeken. Als je moet voor je werk is dat al anders, dan heb je vaak geen keus. Als zo'n gek het op je voorzien heeft kan je zo in een busje getrokken worden. Of de bosjes etc.
Maargoed. Ik hoop dat die spullen toevallige vondsten zijn. Omdat het nog steeds giswerk en op de zaken vooruit lopen is.
malih schreef:We weten ook verder niks. Alleen is t wel zo dat zodra een te water geraakt lichaam boven water komt en in aanraking komt mer zuurstof het begint te ontbinden.
waxmeltsenzo schreef:LumosNox schreef:Ik hoop dat er nu snel duidelijkheid komt voor de familie en haar vrienden. Dit is echt van dat nieuws waar ik het eerste aan denk als ik wakker word.
Ook al is de kans klein, je hoopt dat ze nog leeft.
Ik vind het echt helemaal niet gek dat ze zomaar ging fietsen zonder racefiets. Dat doe ik ook. Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Gewoon omdat je dan soms pas tijd hebt. Ik ga het er ook niet om laten. Ik stoor me echt aan mensen die dat vreemd vinden. En aan mensen die onzin gaan lopen kalken op de FB pagina van haar vriend.
Maar wat heeft de racefiets ermee te maken?
Op een racefiets kun je ook de verkeerde treffen![]()
Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Maar ik pas wel mijn ronde aan.
Maar dat wil eigenlijk niks zeggen want ook in zonnig daglicht kan er van alles gebeuren.