Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 05:56

Aan degene die vroeg over de vissen; ze hebben een soort tank(?) neergezet met water met de vissen erin. Dat staat op AD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 06:19

Cayenne schreef:
Wat betreft het boven drijven van lichamen: het ligt aan de water en omgevingstemperatuur hoe snel dit gebeurd. Bij warm weer kan dit al na 2 dagen. Bij koud weer soms pas na een week of langer.
.

In deze tijd van het jaar 3-5 dagen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 06:40

Danique schreef:
Aan degene die vroeg over de vissen; ze hebben een soort tank(?) neergezet met water met de vissen erin. Dat staat op AD

Zie mijn bericht daarover ;)

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 06:49

Ja dat :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 06:57

Koper schreef:
Zelf denk ik niet dat het meisje nog leeft. En ook niet dat hier de zelfde dader achter zit als bij Savannah. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid, zodat we het zeker weten.

Dat zal ook zeer lastig gaan vanuit een penitentiaire inrichting. :+ Gaat mij er meer om dat er te pas en te onpas mafkezen opduiken die dames lastigvallen.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:02

Ik vind het zo lastig allemaal, aan de ene kant wil je graag dat ze gevonden word. Aan de andere kant wil je dat ze niet gevonden word omdat er dan hoop blijft. Lastige is alleen dat als ze daar niet ligt je denk ik ook niet meer weet waar je dan moet zoeken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:10

Als ze niet meer zou leven en dat is dus niet zeker. Dan hoop ik dat ze snel gevonden wordt. Hoop is mooi. Maar valse hoop en onzekerheid is niks moois aan. Alleen maar heel naar voor haar naasten.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:23

Emmaa_ schreef:
Het vervelendste narratief vind ik 'waarom is ze dan ook in haar eentje gaan fietsen' en 'ze wist toch dat het een donker stuk was'. Alsof je als vrouw op vrijdag aan het einde van de middag niet even veilig een stukje zou moeten kunnen fietsen.

Nou ja.. dit zei ik ook al.. al zou ze middenin de nacht bloot naar buiten gaan dan mag dit nog niet gebeuren.

Hoeveel vrouwen zijn niet afhankelijk van een fiets? Dan betekent het dat zij dus maar niet meer ergens mogen fietsen waar even geen huizen staan.. jammer dan dat je werk net aan de andere kant van het park is?

Het is vreselijk. Wat een onmacht moet de familie voelen.. het idee dat ze misschien wel zo dichtbij is en alles wat je kan is afwachten..vre-se-lijk!

Hoe kom je hierover heen? Hoe overleef je dit?

Ik hoop zo dat ze haar vinden.. uiteraard het liefst levend!
Laatst bijgewerkt door IMJ op 06-10-17 07:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:24

Je mag niet speculeren en dat wil ik ook helemaal niet, maar ik denk dst ze haar daar niet gaan vinden in de vijver. ik denk de hele tijd dat anne noordelijker zal zijn, de dader op de fiets is weggereden, fiets in de vijver heeft gegooid en daarna nog haar jas vlakbij waar hij/zij verblijft/woont.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:26

Nee die fiets daar zegt natuurlijk helemaal niets.. maar het is weer een begin.
Gets... ;(

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:34

We weten ook verder niks. Alleen is t wel zo dat zodra een te water geraakt lichaam boven water komt en in aanraking komt mer zuurstof het begint te ontbinden. Dat proces gaat vrij snel. Soms kiezen ze er voor om een lichaam een tijdje langer in het water te houdrn zodat ze het bij dag licht kunnen onderzoeken. Maar ik denk dat ze niks gaan vinden nu. Haar lichaam was vast gevonden door de dreggers. Is nou niet iets wat je kan missen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:44

Als de fiets en de jas van haar blijken te zijn dan denk ik dat het er niet goed uitziet.
Ik vind het wel toevallig dat er een fiets en een jas zijn gevonden die van haar zouden kunnen zijn en lijken op haar spullen. Maar zo lang dat niet bevestigd is is het niet zeker.

Als die dingen daar van haar zijn wil het helaas niet zeggen dat zij daar ook ligt.

Helaas kunnen ook mafkezen, viezeriken, verkrachters, moordenaars en wat voor idioten dan ook. Gewoon beschikken over voertuigen. En dan kan ze overal zijn.

Daardoor is het als vrouw zijnde zeker goed om eens na te denken over waar je fietst. Ik loop hard. Ook savond's en zelfs snacht's. Alleen dan blijf ik wel uit de polder. Is dat eerlijk nee. Maar er lopen gewoon teveel mafketels rond en ik ga dat niet opzoeken. Als je moet voor je werk is dat al anders, dan heb je vaak geen keus. Als zo'n gek het op je voorzien heeft kan je zo in een busje getrokken worden. Of de bosjes etc.

Maargoed. Ik hoop dat die spullen toevallige vondsten zijn. Omdat het nog steeds giswerk en op de zaken vooruit lopen is.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 06-10-17 07:49, in het totaal 1 keer bewerkt

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 07:47

En toch is eerste wat je checkt het nieuws....is ze gevonden....maar helaas. Vandaag week verder :(

Lees dat ze nog bezig zijn de vijver leeg te pompen. is nu op kniehoogte.

LumosNox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:00

Ik hoop dat er nu snel duidelijkheid komt voor de familie en haar vrienden. Dit is echt van dat nieuws waar ik het eerste aan denk als ik wakker word.
Ook al is de kans klein, je hoopt dat ze nog leeft.

Ik vind het echt helemaal niet gek dat ze zomaar ging fietsen zonder racefiets. Dat doe ik ook. Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Gewoon omdat je dan soms pas tijd hebt. Ik ga het er ook niet om laten. Ik stoor me echt aan mensen die dat vreemd vinden. En aan mensen die onzin gaan lopen kalken op de FB pagina van haar vriend.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:07

ik vrees voor het ergste... ;(
ook vreselijke tijd voor de familie zeg.... al die onzekerheid

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:15

LumosNox schreef:
Ik hoop dat er nu snel duidelijkheid komt voor de familie en haar vrienden. Dit is echt van dat nieuws waar ik het eerste aan denk als ik wakker word.

Ik vind het echt helemaal niet gek dat ze zomaar ging fietsen zonder racefiets. Dat doe ik ook. Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Gewoon omdat je dan soms pas tijd hebt. Ik ga het er ook niet om laten. Ik stoor me echt aan mensen die dat vreemd vinden. En aan mensen die onzin gaan lopen kalken op de FB pagina van haar vriend.

Maar wat heeft de racefiets ermee te maken?
Op een racefiets kun je ook de verkeerde treffen ;)

Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Maar ik pas wel mijn ronde aan.

Maar dat wil eigenlijk niks zeggen want ook in zonnig daglicht kan er van alles gebeuren.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:15

waxmeltsenzo schreef:
Als de fiets en de jas van haar blijken te zijn dan denk ik dat het er niet goed uitziet.
Ik vind het wel toevallig dat er een fiets en een jas zijn gevonden die van haar zouden kunnen zijn en lijken op haar spullen. Maar zo lang dat niet bevestigd is is het niet zeker.

Als die dingen daar van haar zijn wil het helaas niet zeggen dat zij daar ook ligt.

Helaas kunnen ook mafkezen, viezeriken, verkrachters, moordenaars en wat voor idioten dan ook. Gewoon beschikken over voertuigen. En dan kan ze overal zijn.

Daardoor is het als vrouw zijnde zeker goed om eens na te denken over waar je fietst. Ik loop hard. Ook savond's en zelfs snacht's. Alleen dan blijf ik wel uit de polder. Is dat eerlijk nee. Maar er lopen gewoon teveel mafketels rond en ik ga dat niet opzoeken. Als je moet voor je werk is dat al anders, dan heb je vaak geen keus. Als zo'n gek het op je voorzien heeft kan je zo in een busje getrokken worden. Of de bosjes etc.

Maargoed. Ik hoop dat die spullen toevallige vondsten zijn. Omdat het nog steeds giswerk en op de zaken vooruit lopen is.

Klopt. Ik woon ook aan zo'n straat. Op het erf voel ik me veilig want er zit een grote (enge) cane corso die alles bewaakt.

Maar als ik om half 9 op school moet zijn waardoor ik om 6.45 van huis moet vind ik dat doodeng.
Zeker nu in het donker en zo'n 10 minuten of kwartier over de hei.

Ik ben al eens 's avonds daar achter volgd door 2 jongens op een scooter. Gelukkig was ik toen al bijna thuis.

Ik refresh elke keer om te zien of ze wat nieuws aantreffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:16

malih schreef:
We weten ook verder niks. Alleen is t wel zo dat zodra een te water geraakt lichaam boven water komt en in aanraking komt mer zuurstof het begint te ontbinden.

Wat je schrijft klopt niet. Dat ontbindingsproces begint wanneer het lichaam onder water is en niet pas als het aan de oppervlakte komt. Sterker nog: het ontbindingsproces is de reden dat een lichaam na enige tijd weer boven water komt.

Ik zal de gedetailleerde uitleg verder achterwege laten, want ik vind het ietwat ongepast om hier, op dit moment, uitgebreid in te gaan op ontbindingsprocessen van een lichaam in het water. Het voegt ook niks toe. Als je er meer over wil weten zal je er online genoeg over kunnen vinden.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:20

En even over waarom ik savond's laat de polder vermijd.

Daar loopt niemand meer dus zou ik echt helemaal alleen zijn.
Nou kan ik een kerel nog wel aan maar twee is toch wat lastig.
Er is daar niemand die wat zal horen en hulp roepen heeft dus ook geen zin.

Mijn leven is mij meer waard.

Ik weet niet door wat voor gebied Anne moest dus of het daar heel stil is.
Maar dat mensen daar wel over nadenken en dat uitspreken dat snap ik wel.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:20

Safina natuurlijk ontbegint een lichaam ook in het water. Maar zodra het lichaam boven water komt gaat het wel in eens een stuk sneller. Ik heb het toevallig opgezocht toen het verhaal rondom savannah speelde.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:21

waxmeltsenzo schreef:
LumosNox schreef:

Maar wat heeft de racefiets ermee te maken?
Op een racefiets kun je ook de verkeerde treffen ;)

Ik fiets, wandel of ren ook als het donker is. Maar ik pas wel mijn ronde aan.

Maar dat wil eigenlijk niks zeggen want ook in zonnig daglicht kan er van alles gebeuren.

Er wordt gedoeld op het feit dat mensen het raar vinden dat ze zomaar rondfietste, terwijl als het op een racefiets was geweest het wel logisch was geweest want dan was het ineens een stuk fietsen als hobby.
Lumos zegt dus dat ze dat stuk fietsen ook zonder racefiets wel snapt.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:22

Ik werd wakker en pak direct mijn telefoon om te zien of er nieuws is.. houdt me zo bezig. Ze zal niet in de vijver gevonden worden lijkt me, dan hadden ze haar al gevonden inmiddels, denk dat ze zoeken naar andere sporen omdat ze verder anders wat doodlopen. Ondanks onbevestigd lijkt het me inmiddels wel zeker dat jas en fiets van haar zijn.

Ik ben gister avond gaan hardlopen in het donker, loop normaal een stuk door een donker wat stiller gebied hier, maar doordat dit zo in mijn hoofd speelt ben ik maar dwars door de wijken gegaan waar veel mensen en auto's zijn.. je wordt toch weer even extra voorzichtig door dit soort berichten

xDenies

Wat een walgelijke berichten worden er over de vriend van anne gespeculeerd. Vreselijke mensen zijn er toch.

mvdbijl

Er wordt ook nog steeds door mensen in het bos gezocht maar deze omgeving heeft kilometers bos, het wemelt hier van de militaire, denk dat net als bij eerdere gevallen ze deze wellicht wel gaan inzetten.

Naast Anne is er ook een man vermist sinds woensdag, ook deze is nog niet terecht..

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:23

xDenies schreef:
Wat een walgelijke berichten worden er over de vriend van anne gespeculeerd. Vreselijke mensen zijn er toch.

Ja dat soort lui heb je er helaas bij, alsof het nog niet erg genoeg is allemaal.