Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Maar dan moet er wel plek zijn voor dat derde toilet.
Er waren hier bokkers die het graag gewoon gemixed hadden en dan zeg ik nee.
En ik voel me alleen niet fijn uit hygiënisch oogpunt. Ik heb het al tien keer gezegd, de heren toiletten stinken overal. En zijn echt viezer.
Het gaat me niet over veiligheid, dan ga ik zo naar de heren.
Danique schreef:Nee, er is gekeken of we een manier kunnen vinden om iedereen in Nederland aan te spreken, in plaats van alleen de meneren en de mevrouwen. En dat is gelukt; iedereen die met de trein gaat is een reiziger. Of diegene nou een meneertje of een mevrouwtje of geen van beiden of allebei is! En daarbij wordt er niemand meer buitengesloten, zelfs jij niet! Is dat niet fijn?
bruintje123 schreef:Schreeuwen op internet.
En het lukt, zie ns die mogen na jaren omroepen dat al niet meer want oje teentjes worden getrapt
Zie zwarte pieten discussies.
Ik ben inderdaad minderheid gezever beu.
Bambolina, ben ben ik nergens voor, ik vind het gewoon allemaal veel te ver door schieten.
Iemand is man of vrouw. Kijk maar eens tussen je benen.
Dat je je wat anders voelt kan wel wezen, maar je bent het niet.
Dan kies maar welk toilet je wilt, maar verwacht niet dat andere ook hun man of vrouw zijn aan de kant willen zetten.
Ik wil niet op die vieze stink toiletten omdat het dadelijk zover door gedramd word dat het daar wel van komt.
Want dat is Nederland, eerst een vinger dan de rest.
Karl66 schreef:Danique schreef:Nee, er is gekeken of we een manier kunnen vinden om iedereen in Nederland aan te spreken, in plaats van alleen de meneren en de mevrouwen. En dat is gelukt; iedereen die met de trein gaat is een reiziger. Of diegene nou een meneertje of een mevrouwtje of geen van beiden of allebei is! En daarbij wordt er niemand meer buitengesloten, zelfs jij niet! Is dat niet fijn?
Je realiseert je hopelijk wel dat reiziger mannelijk is en reizigster vrouwelijk? Dan passen ze het aan en dan kiezen ze nog steeds geen sekse neutrale term![]()
Doe het dan gelijk goed en kies voor een werkelijk neutrale term als pasagier of mens...
xniieeenke schreef:Eigenlijk horen genderneutrale toiletten niet eens nodig te zijn, als iemand zich op een moment meer man voelt kan diegene de mannen wc inlopen, en dat het zelfde met zich vrouw voelen, want het wisselt voor sommige mensen. Het probleem is vaak dat ze raar aan worden gekeken en daarom 'moet' het genderneutraal, maar het is gek dat het eigenlijk nodig is.
Lieshorses schreef:Nee klopt, als je een penis hebt ben je een vrouw.Shadow0 schreef:Bruintje: als je leest, waarom herhaal je dan nog steeds dingen die niet kloppen, zoals 'kijk maar tussen je benen, dan weet je wat je bent'?
Dat is namelijk uberhaupt niet waar. Het klopt gewoon niet.
bruintje123 schreef:Zo gaat het goed met je plaatje.
Puur boos omdat ik nou niet toegeef aan jou geklets?
Ik lees maar ben het gewoon niet met je gezever eens, snap dat dan.
Bambolina, ik ben in een minderheidsgroep op mijn werk, doe namelijk een mannenberoep en heb op het moment alleen mannelijke collega's.
En dan kun je ook geen potje zielig lopen doen.
Maar gelukkig hoeft dat ook niet, heb wel geleerd weerbaar te zjn.
Kiki1995 schreef:@MariekeB, Lieshorses: Sorry hoor, maar wat heeft de leeftijd van een persoon te maken met wat ze te vertellen hebben? Dus je moet mensen die allemaal niet 'volwassen' zijn maar niet serieus nemen? Iedereen heeft toch zijn eigen mening, normen en waarden? Vind dat wel een beetje kort door de bocht, iedereen mag zeggen en vinden wat hij wil zolang er niet gehaat wordt op bepaalde groepen van de bevolking.