Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Schadevergoeding etc vind ik ook allemaal te ver gaan, maar een multiculturele school kan best rekening houden met feestdagen van andere geloven imo
bruintje123 schreef:
LadyMadonna schreef:Schadevergoeding etc vind ik ook allemaal te ver gaan, maar een multiculturele school kan best rekening houden met feestdagen van andere geloven imo
Willl65 schreef:En waar ligt die grens dan ladynadonna?
Klas stil leggen want 5 keer per dag moeten bidden??
Bij het apart zetten van jongens en meisjes?
Het wordt dit land echt steeds gekker
dromertje2 schreef:Imo hebben ze dat gedaan en geprobeerd maar geen enkele oplossing was goed voor hun. Denk dat scholen door bv ze extra verlof te geven al genoeg doen. Maar voor sommige zal het nooit goed genoeg zijn.
Willl65 schreef:En waar ligt die grens dan ladynadonna?
LadyMadonna schreef:Willl65 schreef:En waar ligt die grens dan ladynadonna?
Want elke moslim bidt 5x per dag? Elke moslim wil mannen en vrouwen gescheiden houden?
Maar ik merk de toon weer, was vergeten dat ik dit topic had ontstipt, en dat ga ik maar weer doen...
bruintje123 schreef:Andere moslims op die school hadden ook geen problemen, maar voor deze aanstelster moest alles maar wijken.
bruintje123 schreef:Nee niet elke.
Maar voor die dat wel wil moet dan ineens alles maar wijken en rekening gehouden worden.
Precies zoals in dit geval.
Andere moslims op die school hadden ook geen problemen, maar voor deze aanstelster moest alles maar wijken.
Keet schreef:Maar de data van het offerfeest e.d. wordt aan de hand van de stand van de maan bepaald. Dit kan dus een dag of wat verschillen en kan zelfs nog per afkomst (turkije marroko) verschillen.
Een schoolfotograaf wordt vaak ver van te voren geboekt, dan zou je dus hele periodes moeten blokken omdat er misschien die dag een feest is?