AlSafy schreef:Jeetje wat een ongegrond en respectloos bericht. waar baseer je dit soort uitspraken op Lusitana?
waarom begin je over verkrachting terwijl ik je net uitlegde dat vrouwen geen hand geven zodat mannen hen niet aanraken ? klootzakken zijn overal maar om alle moslims verkrachters te gaan noemen gaat echt te ver.
weet je wel dat vrouwen vaak zelf kiezen voor bedekking, het is niet eens verplicht in de islamitische voorschriften?
Moslims die in nederland meedoen aan de ramadan of geen handgeven zijn niet massaal een islamitische wet tegen de nederlandse cultuur aan het gebruiken, ook dat heb je heel ver gezocht.
gaan roepen dat geloof niet mag bestaan is ontzettend respectloos. Het heet geloof. Je gelooft het of je gelooft het niet. prima als je niet geloofd maar ga een ander niet lopen opleggen wat diegene moet geloven.
en je laatste opmerking over dat Moslims iets verwachten in "hun" landen, waar haal je dat vandaan? Misschien is het nog niet bij je opgekomen, maar in Islamitische landen wonen ook niet moslims. In dezelfde en nog grotere getale dan er moslims in Nederland wonen.
Ik schrik me inderdaad ook een ongeluk van het bericht van Lusitana...