Teddy321 schreef:Zit echt met stijgende afschuw te kijken. En alleen de terroristen in t theater zijn gedood. Waar is de rest in godsnaam?
Goede vraag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Bambolina schreef:Jongens laat je niet gek maken.. dat er ergens bericht is van iemand of een groep in Nederland dit 'viert' wil niet zeggen dat dat bij jou in de buurt aan de gang is. Die kans is zelfs heel klein. Dit soort bangmakerij is helpt niemand en is nergens goed voor.
Daar doelde ik ook niet op hoor, vind het geluid van knallen nu gewoon bijzonder vervelend
Joolien schreef:die wagens die daar nu aankomen, die beveiligers wat de journalost noemt, zou zomaar FBI od CIA kunnen zijn.
Varekaj schreef:Ik zou me wel zorgen maken als ik nu vuurwerk zou horen. Hier is het namelijk absoluut niet de gewoonte om dat af te vuren in de weken voor kerst en oudejaar. Alleen maar bij een kermis ofzo, en dat is er nu niet.
Teddy321 schreef:Joolien schreef:die wagens die daar nu aankomen, die beveiligers wat de journalost noemt, zou zomaar FBI od CIA kunnen zijn.
Ze zijn de Amerikaanse bandleden kwijt. Alleen de zanger kon ontsnappen
Joolien schreef:die wagens die daar nu aankomen, die beveiligers wat de journalost noemt, zou zomaar FBI od CIA kunnen zijn.