Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
donjalover13 schreef:dat kan. maar ik snap het werkelijk niet. kanker voorkomen ja. maar mensen hebben gewoon vlees nodig, en waarom zou 200 gram dan wel schadelijk zijn en 70 gram niet? op dit moment heb ik liever dat er een medicijn gevonden word. of duidelijk iets om kanker te voorkomen, maar tegenwoordig krijg je van bijna alles kanker. ik heb genoeg dierbaren verloren aan kanker en heb liever een medicijn. er zijn genoeg kerngezonde mensen van 90 die elke dag vlees eten..
listiglistje schreef:Dus omdat ik rookworst lekker vind (sowieso vlees eet), ben ik niet intelligent![]()
OMG het wordt hier steeds erger op Bokt...
VLEES: Naast dat je er ziek van wordt en dood aan gaat, wordt je er ook nog eens dom van
amoj schreef:Blijft lachen altijd, die topics waarin extreme vegas hun mening proberen op te dringen.
![]()
Amyyy schreef:amoj schreef:Blijft lachen altijd, die topics waarin extreme vegas hun mening proberen op te dringen.
![]()
Nouja zeg, dit slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Ik zie hier nergens 'extreme vegas' die hun mening op proberen te dringen. Ik zie hier alleen feiten genoemd worden waarop elke keer weer een excuus volgt van extreme vlezers. Ja mag ik er dan ook een labeltje op plakken?
Ik vind jouw bericht dan ook geen toegevoegde waarde hebben en behoorlijk uitlokkend overkomen.
xMercury schreef:Hoe groot is dat bord voor jouw kop eigenlijk, Bruintje? Ik sta keer op keer versteld van jouw reacties en geloof me, ik heb al heel veel onzin voorbij zien en horen komen. Er zijn zat, maar dan ook zat documentaires, onderzoeken en bewijzen dat dierlijke producten consumeren wel degelijk overbodig is. Het is overduidelijk dat jij in een illusie leeft en niet open staat voor nuances. Het is zo ongelooflijk jammer dat er hier een aantal Bokkers zijn met onwijs veel kennis en dat iedere keer opnieuw verwoorden, maar jij raast er telkens doorheen met het zeer vermoeiende en herhalende zelfde argument. Namelijk, 'we hebben vlees en vis nodig, want dat is zo'. Dat is een cirkelredering waar je maar niet uit dreigt te komen. Heel jammer. Er is niemand in dit topic die vleeseters veracht, maar wat wel zeer frustrerend is zijn de redenen wáárom iemand bepaalde keuzes maakt. Dát is het struikelblok en het grote probleem. Nogmaals, ik vind het onwijs jammer, want blijkbaar interesseert het je toch ergens wel, aangezien je altijd in dit soort topics te vinden bent. Dat een jongere zo redeneert, ook pijnlijk, maar te begrijpen. Een volwassen vrouw daarentegen, moet toch wel voor rede vatbaar zijn?
amoj schreef:Blijft lachen altijd, die topics waarin extreme vegas hun mening proberen op te dringen.
![]()
8nnemiek schreef:Hebben jullie Forks over Knives en Sick, Fat and nearly Dead inmiddels al gekeken?
Tuurlijk is gezond eten geen garantie dat je nooit kanker krijgt. Dat beweert ook niemand. Alleen dat de kans een heel stuk lager is.
denice schreef:8nnemiek schreef:Hebben jullie Forks over Knives en Sick, Fat and nearly Dead inmiddels al gekeken?
Tuurlijk is gezond eten geen garantie dat je nooit kanker krijgt. Dat beweert ook niemand. Alleen dat de kans een heel stuk lager is.
Ik ben het helemaal met je eens, alleen jammer dat we hier tegen een betonnen muur staan te praten. Er is geen discussie mee te voeren omdat hun waarheid de ware is. Er is geen grijs, alleen zwart-wit. Ongelooflijk hoe bekrompen sommige reacties zijn, ik word er moedeloos van. Sterkte hier in dit topic,ik trek het niet meer
Magrathea schreef:Ik vind de toon een beetje naar worden. Kom op, laten we aub proberen als volwassenen te discussieren. Te beginnen met te stoppen de uitzonderingen erbij te halen als zijnde universele waarheid