Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Ik lees echt vol verbazing alle reacties door....
Lisitano schreef:BloemBloem schreef:Ik lees echt vol verbazing alle reacties door....
Ik weet niet of je op mij doelt![]()
Ik vind kinderen leuk, ook kleine.
Maar ik kan maar een bepaalde hoeveelheid hebben![]()
Teveel gekrijs, teveel geduw.
Je betaalt een hoop geld voor een dagje uit, lekker samen. Natuurlijk houden we er rekening mee dat er die dag kinderen aanwezig zijn. Het werd ons echter onmogelijk gemaakt bij een dier te kijken omdat er vier rijen van kinderen voor je geduwd worden, je kon niks drinken op een terras of binnen want je oren begonnen te suizen van het gekrijs in honderdvoud. En op een gegeven moment is die irritatiegrens bereikt.
Als dan mama nummer 30 komt vragen of hun kind even voor mag, of de ergere, die met een glimlach een kind voor je heupen schuiven, heb je het gehad.
Wij willen óók de ijsbeerbaby zien, wij willen ook even zitten terwijl we een colaatje drinken, en wij willen óók kijken hoe de Orang Oetang in zijn neus zit te peuteren. Daar hebben wij óók voor betaald en dat je een dubbele kinderwagen hebt waar de kinderen aan beide kanten ook nog eens naast "lopen" betekent nog niet dat de halve wereld voor je moet wijken, dat betekent dat je in de weg loopt met je 0,5 km/u. Ga aan de kant.
vuurneon schreef:Sammie schreef:Ik kan mij voorstellen dat dat na dertig keer je neus uitkomt. Mag hopen dat t niet 30 keer dezelfde vrouw was. De vraag zelf is netjes maar het antwoord kan ook nee zijn. En dat is dan ook gewoon fatsoenlijk.
Mensen met Alzheimer ook maar verbieden
BloemBloem schreef:Sammie schreef:Ik kan mij voorstellen dat dat na dertig keer je neus uitkomt. Mag hopen dat t niet 30 keer dezelfde vrouw was. De vraag zelf is netjes maar het antwoord kan ook nee zijn. En dat is dan ook gewoon fatsoenlijk.
Sorry, maar ik snap dat dus niet
vuurneon schreef:Maar dat kun je toch gewoon zeggen? Ik krijg geen weerstand hoor als ik zeg dat ik ook graag even wil kijken![]()
Wat is er erg aan dat een moeder vraagt of haar kind voor je mag staanIs toch een fatsoenlijke vraag?
Het zo naar voren drukken vind ik ook niet netjes (en vinden kinderen vaak ook echt niet leuk), maar vragen staat vrij toch?
shoes schreef:Ik moet nu alleen maar lachen, veel mensen die zich zo irriteren aan kinderen in een restaurant, hebben dan waarschijnlijk geen goed gesprek tijdens het eten, staren voor zich uit of hebben net zo'n concentratie vermogen als een 2 jarige.
Natuurlijk heb je druktemakers en ouders die hier niks aan doen. Get over it en focus je op een goed gesprek en lekker eten!
shoes schreef:Ik moet nu alleen maar lachen, veel mensen die zich zo irriteren aan kinderen in een restaurant, hebben dan waarschijnlijk geen goed gesprek tijdens het eten, staren voor zich uit of hebben net zo'n concentratie vermogen als een 2 jarige.
Natuurlijk heb je druktemakers en ouders die hier niks aan doen. Get over it en focus je op een goed gesprek en lekker eten!
Sammie schreef:Nou verootje.. mijn zwager heeft acht uur (!) In een vliegtuig gezeten met een kind van anderhalf dat acht uur lang zat te blèren. Het hele vliegtuig incl personeel en passagiers (waaronder mn zwager) waren het spuugzat. Die ouders deden verder niks aan serieze pogingen om dat kind te troosten. Anderhalf jaar... Misschien niet in een vliegtuig stappen voor een reis van acht uur? Was gewoon doodzielig voor dat kind en een bron aan ergenis voor de rrest.
Daks schreef:Ik zou het heerlijk vinden dat je de keuze kan maken of je wel of niet in een kindvrije horeca wilt gaan zitten eten. Ook voor de modale inkomens moet dat een keuze kunnen zijn.
Niet iedereen vind kinderen even leuk.
En ja ik kan mij mateloos ergeren aan kinderen die zo ineens naast mijn tafel staan of langsrennen of weet ik wat. Houd je kinderen gewoon aan tafel en laat ze eens een keer luisteren.
En ja ik ben ook kind geweest maar no way dat ik überhaupt van tafel mocht voordat het toetje op was. Maar ja mijn ouders namen ons pas mee uit eten toen wij dat ook konden(ik was 5)
Voor die tijd hoort een kind niet in een restaurant thuis. En nee de mac is er speciaal voor kinderen dus daar zijn ze van harte welkom zo ook resteurants in een pretpark of weet ik wat want dat is geen uit eten gaan![]()
Er zijn tegenwoordig te veel smoezen om alles maar toe te laten. want ja het kind moet kind zijn maar ach dat hoeft toch niet 24 uur per dag?