Duits passagiers vliegtuig neergestort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:29

HorseyDude schreef:
En wat las ik? CERN heeft dat vliegtuig neergehaald toen het werd opgestart omdat het vloog over leylijnen...

https://www.youtube.com/watch?v=NhBDDey0ews

??? Kun je het in Jip&Janneke taal toelichten?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:36

Jolien87 schreef:
HorseyDude schreef:
En wat las ik? CERN heeft dat vliegtuig neergehaald toen het werd opgestart omdat het vloog over leylijnen...

https://www.youtube.com/watch?v=NhBDDey0ews

??? Kun je het in Jip&Janneke taal toelichten?

Dit is iemand die weer een conspiracy heeft bedacht.
CERN doet onderzoek naar elementaire deeltjes. Ongeveer 150 mile (meer dan 200km) bij de crash site vandaan... Hij vindt het interessant dat dit het derde vliegtuig is dat onder vreemde omstandigheden crasht in het afgelopen jaar, en is er zeker van de het CERN er iets mee te maken heeft. Want die zijn uit op een grote ontdekking.

Dus echt iets dat totaal dikke vette bullshit is...

ElineCath

Re: Duits passagiers vliegtuig neergestort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:37

Straks halen ze illuminatie er ook nog bij 8)7

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:38

:')

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:40

Klinkt heeel fout, maar krijg wel zin om aan mijn opleiding avation te beginnen volgend jaar!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:40

ElineCath schreef:
Straks halen ze illuminatie er ook nog bij 8)7

Uiteraard gaat dat gebeuren!! Er zijn mensen die zichzelf voeden met dit soort onzin.
Mafkezen... Er zullen vast wel eens dingen gebeuren die betwijfelenswaardig zijn. Zo vind ik de conspiracy over de Titanic best wel treffend en iets om vraagtekens bij te stellen.

Maar het vliegtuig is anderhalve dag geleden uit de lucht komen vallen en er is nog geen duidelijkheid over de oorzaken. Logisch, je wilt wat nu bekend is nog niet naar buiten brengen voordat er bevestiging is met de flight data recorder.
Daar kunnen sommige mensen kennelijk niet mee leven en doen dan hun eigen onderzoek (was deze persoon zelfs aanmoedigt!) om vervolgens met dit soort quatsch te komen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:43

Volgens het rtl nieuws van 19.30 is die data recorder nog niet gevonden. Eerder in dit topic las ik van wel, maar op het nieuws werd gezegd dat de recorder met technische gegevens nog niet gevonden is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:44

Belachelijk zeg. :')
En dat er ook mensen zijn die dat gewoon maar voor zoete koek slikken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:45

Nikass schreef:
Volgens het rtl nieuws van 19.30 is die data recorder nog niet gevonden. Eerder in dit topic las ik van wel, maar op het nieuws werd gezegd dat de recorder met technische gegevens nog niet gevonden is.

Dit las ik net inderdaad ook op RTLNieuws.nl
Als ik me niet vergis was het omhulsel wel gevonden maar de daadwerkelijke recorder niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:47

Jolien87 schreef:
Belachelijk zeg. :')
En dat er ook mensen zijn die dat gewoon maar voor zoete koek slikken.

Inderdaad, nadenken doet men tegenwoordig niet echt meer geloof ik...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:50

Neuh dat is tegenwoordig een profielvak op school.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:53

Kunnen we het weer gewoon over de feiten hebben?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:47

Ik las dat de eerste lichamen zijn geborgen. Niet alles is dusdanig verpulverd dan....

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:51

dito, het kan ook zijn dat ze "delen" van het lichaam van een persoon hebben geborgen, zo zeggen ze het wel vaker als er een ongeluk is gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:56

Vermoed het ook

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:57

Ik zie op foto's al aardig wat rode vlaggen... (Markering menselijke resten als ik het me goed herinner vanaf air crash investigation)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:58

LadyMadonna schreef:
Ik zie op foto's al aardig wat rode vlaggen... (Markering menselijke resten als ik het me goed herinner vanaf air crash investigation)

Die zag ik inderdaad ook... Veel vlaggen op een klein oppervlak. Als één vlag voor één lichaam staat, zou het bergen van de lichamen geen weken duren, zoals wordt gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:59

Als het postzegel stukjes zijn , dan lijkt identificatie ook best een monsterklus . Of klinkt dit gek

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 23:59

Euh, een vlag staat voor menselijke resten.... Zal niet te grafisch worden, maar denk aan een vinger, een voet, etc....

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 03:12

nu.nl schreef:
Een van de piloten van Germanwings-vlucht 4U9525 zou tijdens de vlucht zijn buitengesloten uit de cockpit.
Dat zegt een hoge militaire functionaris tegen New York Times.
De onderzoeker meldt dat aan het begin van de vlucht de communicatie tussen beide piloten nog goed en kalm verloopt. Na een korte tijd verlaat één van de piloten de cockpit. Wanneer hij weer terugkeert wordt er niet open gedaan.

"De piloot klopt eerst rustig tegen de deur, waarbij niet wordt gereageerd", aldus de functionaris, op basis van gegevens uit de cockpit voice recorder van vlucht 4U9525. "Daarna hoor je de piloot steeds ander kloppen tegen de deur, maar er komt nooit een antwoord."

Niet aanwezig
"Je kan horen dat hij de deur probeert in te beuken", meldt de onderzoeker. "Het is niet duidelijk waarom de piloot de cockpit verlaat tijdens de vlucht, maar het is wel duidelijk dat tijdens de crash deze piloot niet in de cockpit aanwezig was.

Een cockpit in een vliegtuig kan alleen vanuit de binnenkant worden opengemaakt.

Wat een bizar verhaal zou dat zijn. Klinkt als EgyptAir-vlucht 990 waar de piloot zelfmoord pleegde en de captain buiten gesloten had.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:37

Vraagje van mijn kant uit interesse: waar gaan de piloten naar de wc? Is dat in hun afgesloten ruimte of moeten ze buiten die ruimte naar de wc?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:42

Die gaan in de wc waar de passagiers ook heen gaan.
Bizar verhaal zeg.. Dan kan je nog denken aan de co-piloot die een beroerte kreeg/bewustzijn verloor maar wie heeft dan de daling ingezet? Neem aan dat ze op automatische piloot vlogen dus dat moet aangepast zijn. Of hij is met zijn voorhoofd op de joystick gevallen maar dan moet het toestel ook haast een ongeplande bocht hebben gemaakt...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:46

Cern en de crashsite liggen erg ver bij elkaar vandaan, cern aan de noordkant van de Alpen/jura crashsite is de provence/alpen.

Idd een vreemd verhaal, piloten moeten ook naar de wc maar ik dacht dat er altijd 3 personen in de cockpit zaten , piloot, co piloot en nog een derde erachter voor technische dingen? Piloot onwel geworden, ik weet niet of de deur automatisch op slot gaat en hebben ze dan geen sleutel?

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 07:49

Bizar verhaal, ben benieuwd naar de waarheid.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:10

Wat een raar verhaal zeg. Je zou toch zeggen dat een piloot in die 8 min daling wel het deurtje ingetrapt krijgt (evt met hulp).

Iemand vroeg het eerder maar op dit type vliegt men met 2 piloten, niet met 3 (tenzij iemand in training is oid).