Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gentlegiant schreef:soloro schreef:Vanuit andere hoek: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... nos-studio
dit vind ik dan weer wat apart....
Iemand met een camera die er achter aan loopt beetje raar
NathalietjeB schreef:Marit schreef:
ik vind t eigenlijk net een zeer slecht gespeelde gtst aflevering![]()
![]()
dat iedereen zich hier dr zo druk over maakt zeg, jullie kunnen hier van toch niet serieus bang worden? kom op zeg dr is nog helemaal niks gebeurd, nou goh een wapen voor t zelfde geld was hij nep.
secricible schreef:Gentlegiant schreef:Vanuit andere hoek: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... nos-studio
dit vind ik dan weer wat apart....
Iemand met een camera die er achter aan loopt beetje raar
Furrow schreef:Wij hebben in Belgie een speciale eenheid voor deze zaken.
Hebben jullie dit niet in Nederland, lijkt mij geen slecht idee.
Deze mensen hebben hun best gedaan, lijkt mij geen alledaagse trainingssituatie.
Maar volgens mij is het veiliger voor iedereen als mensen het doen die zeer bekend zijn met de situatie.
Ik ben geen expert maar het ziet er een beetje ongeorganiseerd uit, als die persoon schietgraag was...
Furrow schreef:Wij hebben in Belgie een speciale eenheid voor deze zaken.
Deze mensen hebben hun best gedaan, lijkt mij geen alledaagse trainingssituatie.
Maar volgens mij is het veiliger voor iedereen als mensen het doen die zeer bekend zijn met de situatie.
Ik ben geen expert maar het ziet er een beetje ongeorganiseerd uit, als die persoon schietgraag was...
Lianne schreef:Furrow schreef:Wij hebben in Belgie een speciale eenheid voor deze zaken.
Tuurlijk hebben wij speciale eenheid....Dit waren geen beginnende kantoor agentjes hoor