Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Dat is wel gek. Nog 500 kilometer gevolgen zonder communicatie apparatuur? (En mijn vraag is dan weer, hoe weten ze dat het die afstand was?)
Maar dan lijkt het inderdaad aardig op iets dan gepland is. Maar de tijd zal het leren. Ik blijf dit in elk geval wel volgen.
Citaat:Dat onthult een vrouw op de Australische televisie. Jonty Roos vertelt dat ze met een vriendin na een vakantie in Thailand naar Kuala Lumpur vloog, en de hele vlucht in de cockpit doorbracht nadat de piloten ze hadden 'gespot' in de rij voor het instappen.
Tijdens de vlucht rookte de 27-jarige piloot en ging hij veelvuldig met de knappe blondines op de foto. "Ik was compleet in shock, kon het niet geloven", vertelt de vrouw. "Ze waren de hele vlucht met ons aan het kletsen". De piloten vroegen de blondines om nog wat langer in Kuala Lumpur te blijven, zodat ze de dames mee uit konden nemen.
Het toestel van Malaysia Airlines, met aan boord 239 mensen, verdween begin van het weekend boven de Zuid-Chinese Zee van de radar.
femo schreef:de telegraaf weer hoor..
dat het met 2 piloten gebeurd is, betekend het niet dat deze piloten zo waren. misschien hadden die wel jonge kinderen thuis, en hebben ze gevochten voor hun leven, en dat van de andere weer. lekker smakeloos, rot krant.
Joaltijd schreef:Volgensmij zijn er trouwens teveel scenario's te bedenken dan dat wij weten..
- Zelfmoord piloot en/of co-piloot
- Aanslag/kaping
- Mankementen waardoor passagiers en bemanningsleden buiten bewustzijn raakten, vliegtuig onbemand..
- Problemen Automatische piloot en/of andere belangrijke dingen in de cockpit. Zoals kapotte hoogtemeter..
- Vogels?! Als die in de motoren komen kan het vliegtuig ook down gaan, maar vliegen daar wel vogels? En die waren dan wel op de radar te zien als het zo'n grote groep is..
En om dan ook nog wat scenario's van doorvliegen te bedenken:
- netjes geland op een onbewoond eiland (moet toch opvallen?!)
En in hoeverre kun je netjes landen?!
En natuurlijk de aliën-invasie!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yvank_ schreef:femo schreef:de telegraaf weer hoor..
dat het met 2 piloten gebeurd is, betekend het niet dat deze piloten zo waren. misschien hadden die wel jonge kinderen thuis, en hebben ze gevochten voor hun leven, en dat van de andere weer. lekker smakeloos, rot krant.
Ik begreep juist dat 1 van die piloten de co-piloot van deze vlucht was vandaar ook de link ermee.
Joaltijd schreef:Tsja, het kan altijd!
Maar ik denk dan niet, dat als je zelfmoord wil plegen je heel veel mensen mee wilt nemen die je niet kent..
Maar ik vind het wel * om over zoiets te denken, je weet het niet, misschien was hij wel een supervrolijke getrouwde vent! Tsja, wie zal het zeggen?!
rapunzelx schreef:Joaltijd schreef:Tsja, het kan altijd!
Maar ik denk dan niet, dat als je zelfmoord wil plegen je heel veel mensen mee wilt nemen die je niet kent..
Maar ik vind het wel * om over zoiets te denken, je weet het niet, misschien was hij wel een supervrolijke getrouwde vent! Tsja, wie zal het zeggen?!
Mensen die echt van het leven willen, doen het in stilte. Die gaan het niet doen met allemaal passagiers in het vliegtuig, denk ik