Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik denk ook dat er weinig wegen geblokkeerd zullen worden, maar heb mij vaker verbaasd dat een actie wel werd uitgevoerd dus ik wacht af
LadyMadonna schreef:Opgelost als er politie komt? Of juist niet...*is Haren nog niet vergeten*
vuurneon schreef:LadyMadonna schreef:Opgelost als er politie komt? Of juist niet...*is Haren nog niet vergeten*
Project W(eg)
Je mag neem ik aan ook niet zomaar het verkeer hinderen door opstoppingen te veroorzaken? Neem aan dat je iets moet aanvragen als je een dergelijk protest wil uitvoeren om opzettelijk files te veroorzaken?
LadyMadonna schreef:Euh... Again... For real?
Maar goed, volledig off-topic.
Hoor nog steeds graag van de voorstanders wat ze hier nou zo goed aan vinden en wat ze ermee denken te veranderen..
kiki1976 schreef:Er zijn er hier een hoop die Russel verkeerd begrijpen (of niet willen begrijpen).
Maar voor een bepaalde groep die hier reageert op bepaalde dingen, klinken leuk als je nog bij je ouders woont.
Diverse dingen kom je pas achter als je al heel wat jaren verder op de ladder staat. En dat is totaal niet degraderend bedoeld zoals jullie dat opvatten
kiki1976 schreef:Er zijn er hier een hoop die Russel verkeerd begrijpen (of niet willen begrijpen).
Maar voor een bepaalde groep die hier reageert op bepaalde dingen, klinken leuk als je nog bij je ouders woont.
Diverse dingen kom je pas achter als je al heel wat jaren verder op de ladder staat. En dat is totaal niet denigrerend: bedoeld zoals jullie dat opvatten
Bizzybijtje schreef:kiki1976 schreef:Er zijn er hier een hoop die Russel verkeerd begrijpen (of niet willen begrijpen).
Diverse dingen kom je pas achter als je al heel wat jaren verder op de ladder staat. En dat is totaal niet degraderend bedoeld zoals jullie dat opvatten
Denigrerend. En zo komt het wel over
LesleyxLinn schreef:LadyMadonna schreef:Er waren geen mensen uitgenodigd en er was geen evenement. Er was alleen een hoop dom volk wat zin had om te rellen... Daarom for real...
Het was niet officieel georganiseerd, nee.
Maar op Facebook heet dat toch een evenement en daarin kan je mensen uitnodigen.