Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simo0ne schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik woon er vlakbij en ik moet zeggen: dieprespect voor die brandweermannen die zo hard hun best hebben gedaan. Geen enkel spoor van paniek toen het een onbegonnen zaak was, 12 uur lang alleen maar panden proberen te redden want het hele blok had af kunnen fikken zo snel sloegen de vlammen om zich heen. De schade is enorm, zowel financieel als emotioneel.
Ik heb er zelf in de stromende regen gestaan en ik heb me doodgeërgerd aan mensen die het vertikte om naar hulpverleners te luisteren puur om er met hun neus boven op te zitten. Mensen die door de politie zijn gearresteerd omdat ze totaal geen respect voor de situatie hadden! Zulke mensen horen zich diep te schamen.
Ik heb ook nog wat foto's kunnen schieten vanaf verschillende plaatsen, veilig achter het hek. Het zijn geen hele spectaculaire foto's want ze zijn later op de avond gemaakt toen de vlammen minder waren. Ik weet niet of jullie geïnteresseerd zijn om deze te zien?
UMayDream schreef:Datjaa schreef:Zelfs hier in België hadden ze van die brand gehoord!
Echt waar? Jeetje!