suikermeisje schreef:, leven en laten leven?
Nou, vervelend he? Dat laatste zinnetje zou je dus zelf eens toe moeten passen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Persoonlijk vind ik het onzin, dat tatoeages met een reden meer geaccepteerd lijken te worden dan de tatoeages die gezet zijn omdat de persoon het gewoon mooi vindt.
AlexandraM schreef:ik vraag me af hoe men aan die percentage's komt. het staat meestal niet perse op naam. Ik weet wel dat ik er maar weinig ken die er geen hebben. meeste hebben op zn minst eentje, al dan niet op een opvallende of zichtbare plek maar ze hebben er wel een.
Cassidy schreef:Een tattoo is erg hip op dit moment, en ik krijg de indruk dat er men erg snel tot plaatsen overgaat tegenwoordig. Het is wel definitief, als je hem later weer wilt verwijderen blijft hij altijd te zien (en het is ook erg duur). En hij kan mooi zijn als je jong bent, maar als de jaren gaat tellen en de zwaartekracht mee gaat spelen blijven hangt het er nog maar helemaal van af waar je hem hebt laten zetten.
Voor mij geen tattoo's, sommigen zijn mooi bij een ander, maar ik heb er niets mee.
Cassidy schreef:Een tattoo is erg hip op dit moment, en ik krijg de indruk dat er men erg snel tot plaatsen overgaat tegenwoordig. Het is wel definitief, als je hem later weer wilt verwijderen blijft hij altijd te zien (en het is ook erg duur). En hij kan mooi zijn als je jong bent, maar als de jaren gaat tellen en de zwaartekracht mee gaat spelen blijven hangt het er nog maar helemaal van af waar je hem hebt laten zetten.
Huertecilla schreef:Electra63 schreef:Persoonlijk vind ik het onzin, dat tatoeages met een reden meer geaccepteerd lijken te worden dan de tatoeages die gezet zijn omdat de persoon het gewoon mooi vindt.
Nóg wonderlijker is dit omdat de zuiver cosmetisch tatouages welke ´permanente make-up´ worden genoemd zo volstrekt normaal worden gevonden dat het in menig kapsalon op de kaart staat.
Laat je gezicht tatoueren met lijnen en kleur boven en om je ogen, om en op je lippen dan is dat prima ook in de Libelle.
Laat een plaatje wat je mooi vindt onderop je rug zetten en je bent sletterig, moet je het bedekt houden om geen aanstoot te geven.
Tuttebel schreef:Ik moet zelfs bij mijn bijbaantje in de schoonmaak mijn klavertje 4 op mijn pols afdekken. stukje tape erover klaar..
MontyRulezz schreef:De hele wereld bestaat uit mensen die andere mensen 'veroordelen' op basis van hun uiterlijk.
Heel kortzichtig en in veel gevallen totaal verkeerd. Heel jammer, Nederland staat toch bekend om de liberale instelling. Blijkbaar alleen naar de buitenkant toe.
MontyRulezz schreef:De hele wereld bestaat uit mensen die andere mensen 'veroordelen' op basis van hun uiterlijk.
Heel kortzichtig en in veel gevallen totaal verkeerd. Heel jammer, Nederland staat toch bekend om de liberale instelling. Blijkbaar alleen naar de buitenkant toe.
Cassidy schreef:MontyRulezz schreef:De hele wereld bestaat uit mensen die andere mensen 'veroordelen' op basis van hun uiterlijk.
De wereld is groter dan alleen Nederland.