xSlvna schreef:Ze hebben een ezel, een witte pony met spikkels en de kleine vos, mocht iemand in *** (?) deze combi ergens zien, sla je tent op en bewaak ze
lieveli schreef:*** hier, maar ik vermoed dat die filmpjes niet uit de buurt komen.
Mensen uit *** zouden ook op kunnen letten.
De man achter de website en de filmpjes had een oproep geplaatst dat er in zijn wei met 3 kleine Shetlandpony's nog plek is voor 1 of 2 pony´s.
Op dezelfde site zoekt hij nog meisjes/vrouwen tussen de 20 en 50 jaar die paard kunnen rijden voor 'soft erotische riding cult films': "Ik betaal een hoge gage voor het maken van een film".
De vrouw op het filmpje zal ongetwijfeld ingehuurd zijn, maakt het niet minder erg, maar het is de opdrachtgever waar van mijn kant nòg meer walging naar uitgaat. (wist niet dat nog meer walging mogelijk was, maar blijkbaar toch wel)
De maker van de website (niet de filmer/producent) zegt volgens Hart van Nederland 'dat hij baalt van het filmpje' dat zoveel ophef veroorzaakte. Jaja.. dat hij nu gevonden is zeker. Want als het uit ethische overwegingen geweest was had hij die opdracht nooit aan moeten nemen. Het was duidelijk om wat voor een site het ging, en als hij erachter zou staan had hij het ook in zijn portfolio opgenomen. Iets meer distantiëren had hem beter gepast. 'Ergens van balen' doe ik als het bewolkt is, niet als een pony flink mishandeld wordt.