Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:32

xSlvna schreef:
Ze hebben een ezel, een witte pony met spikkels en de kleine vos, mocht iemand in *** (?) deze combi ergens zien, sla je tent op en bewaak ze :')

lieveli schreef:
*** hier, maar ik vermoed dat die filmpjes niet uit de buurt komen.

Mensen uit *** zouden ook op kunnen letten.
De man achter de website en de filmpjes had een oproep geplaatst dat er in zijn wei met 3 kleine Shetlandpony's nog plek is voor 1 of 2 pony´s.
Op dezelfde site zoekt hij nog meisjes/vrouwen tussen de 20 en 50 jaar die paard kunnen rijden voor 'soft erotische riding cult films': "Ik betaal een hoge gage voor het maken van een film".
De vrouw op het filmpje zal ongetwijfeld ingehuurd zijn, maakt het niet minder erg, maar het is de opdrachtgever waar van mijn kant nòg meer walging naar uitgaat. (wist niet dat nog meer walging mogelijk was, maar blijkbaar toch wel)

De maker van de website (niet de filmer/producent) zegt volgens Hart van Nederland 'dat hij baalt van het filmpje' dat zoveel ophef veroorzaakte. Jaja.. dat hij nu gevonden is zeker. Want als het uit ethische overwegingen geweest was had hij die opdracht nooit aan moeten nemen. Het was duidelijk om wat voor een site het ging, en als hij erachter zou staan had hij het ook in zijn portfolio opgenomen. Iets meer distantiëren had hem beter gepast. 'Ergens van balen' doe ik als het bewolkt is, niet als een pony flink mishandeld wordt.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 03-07-13 16:38, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Plaatsnaam verwijderd

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:34

Ik krijg net via een vriendin te horen dat het adres van het monster bekend is in ****. Erg jammer dat het niet om de hoek zit voor mij.
HEb geen woorden hoe ik dit monster zou moeten omschrijven
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 03-07-13 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:35

Rivano schreef:
xSlvna schreef:
Ze hebben een ezel, een witte pony met spikkels en de kleine vos, mocht iemand in ***(?) deze combi ergens zien, sla je tent op en bewaak ze :')

lieveli schreef:
**** hier, maar ik vermoed dat die filmpjes niet uit de buurt komen.

Mensen uit *** zouden ook op kunnen letten.
De man achter de website en de filmpjes had een oproep geplaatst dat er in zijn wei met 3 kleine Shetlandpony's nog plek is voor 1 of 2 pony´s.
Op dezelfde site zoekt hij nog meisjes/vrouwen tussen de 20 en 50 jaar die paard kunnen rijden voor 'soft erotische riding cult films': "Ik betaal een hoge gage voor het maken van een film".
De vrouw op het filmpje zal ongetwijfeld ingehuurd zijn, maakt het niet minder erg, maar het is de opdrachtgever waar van mijn kant nòg meer walging naar uitgaat. (wist niet dat nog meer walging mogelijk was, maar blijkbaar toch wel)

De maker van de website (niet de filmer/producent) zegt volgens Hart van Nederland 'dat hij baalt van het filmpje' dat zoveel ophef veroorzaakte. Jaja.. dat hij nu gevonden is zeker. Want als het uit ethische overwegingen geweest was had hij die opdracht nooit aan moeten nemen. Het was duidelijk om wat voor een site het ging, en als hij erachter zou staan had hij het ook in zijn portfolio opgenomen. Iets meer distantiëren had hem beter gepast. 'Ergens van balen' doe ik als het bewolkt is, niet als een pony flink mishandeld wordt.

AMEN
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 03-07-13 17:11, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: plaatsnaam uit quote verwijderd

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:36

aan de ene kant ook best wel grappig dat Bokt/ bokkers best wel veel invloed heeft/hebben op de media in heel NL, het komt nu al op het nieuws! (EN DAT IS MAAR GOED OOK!)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:37

Precies, zojuist op de fb van HvNL het pion en schaakspel verhaal uitgelegd. Ik zou echt met alle liefde een baksteen door de ruit gooien van die man.

StAppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:39

Ik heb het filmpje niet afgekeken, ik kan daar echt niet tegen en voel me echt beroerd dat er zo'n zieke mensen op deze wereld zijn die dit kunnen doen! En dan nog eens die andere zieke mensen die hiervan opgewonden raken??!! Echt te triest................................. vind dit echt heel erg

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:39

Vereentjex schreef:
aan de ene kant ook best wel grappig dat Bokt/ bokkers best wel veel invloed heeft/hebben op de media in heel NL, het komt nu al op het nieuws! (EN DAT IS MAAR GOED OOK!)

Al vraag ik me af of bokt er zo'n verschrikkelijk groot aandeel in heeft..
Wie zegt dat dit filmpje niet al 3 dagen rondzwerft..?
Denk dat je dat nooit weet, tenzij het vermeld word in een (nieuws)bericht, of bericht van de Dieren- bescherming/- politie.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:40

Op youtube staan nog veel van zijn filmpjes, deze zijn allemaal afgeschermd maar via, via kun je deze filmpjes zien (als je ouder bent dan 18). Hierbij rijdt ook een te grote vrouw op de pony maar deze is totaal niet dik en niet gemeen en beloont de pony zelfs meerdere malen!!?? daarentegen heeft ze wel de geliefde SM pakjes aan.

LoveUggs

Mensen,
mijn bericht is inmiddels al 65x gedeeld!

BigOne

En dan te bedenken dat deze man blijkbaar netjes getrouwd is en ook nog kinderen heeft, hoe moet je je wel niet voelen als je er achter komt dat je pa deze dingen doet voor werk. Zou acuut echtscheiding van m'n ouders aanvragen.

xSlvna

Is ze nog te zwaar om op een pony te stappen.

Vereentjex

LoveUggs schreef:
Vereentjex schreef:

Denk dat je dat nooit weet, tenzij het vermeld word in een (nieuws)bericht, of bericht van de Dieren- bescherming/- politie.

jaa dat weet je indd nooit zeker maar er zijn wel een aantal bokkers die de politie / media flink hebben ingelicht als ik alles zo lees!

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:41

LoveUggs schreef:
Mensen,
mijn bericht is inmiddels al 65x gedeeld!

*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:41

Het heeft overigens echt geen zin om dat bericht nu keer op keer te blijven delen op Facebook / whatever social media je gebruikt. Het is nu in handen van de politie, vertrouw dar dan ook op. Het wordt voor hun alleen maar moeilijker gemaakt als iedereen dingen blijft delen. Zo help je ook een hoop onjuiste informatie en misschien wel onjuiste beschuldigingen de wereld in..

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:42

Uit enkele filmpjes blijkt dat ze ook op geiten rijden!!??

LoveUggs ken je deze filmpjes of zal ik een link doorsturen?

edit: in het filmpje van het 'geiten rijden' is ook duidelijk dat deze nogal wreed behandelt wordt. Het erge is dat deze filmpjes 12 000 keer zijn bekeken en de reacties liegen er niet om voorbeeld: 1:45 to 2:5 was realy sexy and hard riding
plz more videos with goat riding. Deze filmpjes zijn ook allemaal van de man waar deze ophef door is.
Laatst bijgewerkt door Buffelduke op 03-07-13 16:46, in het totaal 3 keer bewerkt

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:43

Jans schreef:
Het heeft overigens echt geen zin om dat bericht nu keer op keer te blijven delen op Facebook / whatever social media je gebruikt. Het is nu in handen van de politie, vertrouw dar dan ook op. Het wordt voor hun alleen maar moeilijker gemaakt als iedereen dingen blijft delen. Zo help je ook een hoop onjuiste informatie en misschien wel onjuiste beschuldigingen de wereld in..

Er staat verder niets van info in.
Enkel foto van de vrouw, dat het op het nieuws komt, en dat er veel mensen mee bezig zijn.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:45

Maaike_Melis schreef:
Op youtube staan nog veel van zijn filmpjes, deze zijn allemaal afgeschermd maar via, via kun je deze filmpjes zien (als je ouder bent dan 18). Hierbij rijdt ook een te grote vrouw op de pony maar deze is totaal niet dik en niet gemeen en beloont de pony zelfs meerdere malen!!?? daarentegen heeft ze wel de geliefde SM pakjes aan.

inderdaad, was een keer aan het meekijken op school met iemand met 2 van die meisjes in bikini die 'leuk' aan het doen waren op een haflinger en beloonden hem ook de hele tijd

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:46

Vereentjex schreef:
LoveUggs schreef:

jaa dat weet je indd nooit zeker maar er zijn wel een aantal bokkers die de politie / media flink hebben ingelicht als ik alles zo lees!

Dat is zeker zo. Oa ikzelf, en meerdere bokkers, hebben nieuws programma's als HvNL, en RTL Boulevard bericht gestuurd.
Ik had zelf nog geen contact opgenomen met DierenPolitie toen IK bericht kreeg van iemand die daar werkte.
Daar heb ik alles wat ik wist aan gegeven, en die heeft het weer neergelegd bij degene die in *** zit.
Daarbij natuurlijk Britt Dekker die veel 'ogen' trekt. Daar (op haar fb) heb ik heel sluw mijn bericht geplaatst. :=
Dan gaat het al heel hard..
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 03-07-13 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:47

Jans schreef:

Jammer dat het in NL is gebeurd... zal wel weer een ministrafje worden. Iets van een 'niet meer doen hoor mevrouwtje, als u zich voortaan gedraagt kunt u met een voorwaardelijke straf vertrekken'

Hikarii

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:48

Als ik dat mens tegen kom op straat ~~}>

Nee maar even serieu, dit kan echt niet..

_Saar

sanso schreef:
Maaike_Melis schreef:

inderdaad, was een keer aan het meekijken op school met iemand met 2 van die meisjes in bikini die 'leuk' aan het doen waren op een haflinger en beloonden hem ook de hele tijd

En daar zullen denk ik weinig mensen over vallen. Als het je opwind om in je bikini rondjes op een paard te stappen, prima. Maar zorg gewoon dat je dieren geen kwaad doet. En je maakt mij niet wijs dat ze tijdens het filmen hiervan niet door hadden dat ze een dier aan het mishandelen waren.

StalDiefdijk

Ach, was Pistolen Paultje nog maar onder ons.... Die zou op gepaste wjze de daders hebben bestraft }:)
Op de website van GeenStijl is de maker van het filmpje al met naam, adres en Facebook bekend. Zeker dat hij binnenkort via politie óf eigen rechters wel ter verantwoording wordt geroepen. #) _-:(
Laatst bijgewerkt door StalDiefdijk op 03-07-13 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:50

_Saar schreef:
En daar zullen denk ik weinig mensen over vallen. Als het je opwind om in je bikini rondjes op een paard te stappen, prima. Maar zorg gewoon dat je dieren geen kwaad doet. En je maakt mij niet wijs dat ze tijdens het filmen hiervan niet door hadden dat ze een dier aan het mishandelen waren.

Lees mijn latere berichten ;)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:51