Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amy77 schreef:Chocobroodje..zo zitten wij hier thuis dus ook te rekenen..de jongens zijn bij het tanken om na 22uur gezien..01.40uur bij Rhenen..is ruim anderhalf uur rijden..dan blijft er nog anderhalf uur over..in die anderhalf uur kan je een hoop, maar ook een hoop kanten op.
Zouden ze idd niet daar moeten gaan zoeken? Hopelijk komen er beelden binnen, dat die jongens toen nog in de auto zaten bij Rhenen..maar ben zo bang dat dat niet meer het geval was.
MargreetW schreef:Ik hoop echt dat die kinderen heel erg snel gevonden worden, vooral voor de gemoedsrust van iedereen.
Maar als ik dan lees dat een rechter zeer kortgeleden de omgangsregeling met z'n kinderen erg versoberd heeft, en je bedrijf door de crisis in zwaar weer zit, dan kan ik me voorstellen dat je door het lint gaat. De manier waarop is buitenproportioneel, en had zo nooit mogen gebeuren natuurlijk.
Maar ik zie het meer en meer, vaders mogen hun kinderen nauwelijks meer zien, moeten zoveel betalen dat ze zelf nauwelijks een leven meer kunnen opbouwen en zijn heel vaak de boosdoener in het verhaal.
Nogmaals, dit had echt nooit mogen gebeuren maar laat de dood van deze man aanleiding zijn om de hele voogdijregeling eens onder de loep te nemen.
XFiemoX schreef:Dat stond hier:Waar heb jij dat gelezen want ik heb nog nergens een of ander verhaal erover kunnen lezen. Hoeft niet allemaal in details maar sinds deze vermissing vond/vind ik het zo vreemd want wat is er voor gevallen. Neem aan dat de vader het niet voor zijn lol heeft gedaan maar als het echt zo zou zijn gegaan w.b.t zijn bedrijf en uitspraak rechter over omgangsregeling ed. dan komt er in elk geval al iets meer naar boven. En nee helemaal alles precies in detail de media in brengen hoeft nou ook weer niet maar een beetje de waarom van wat er vooraf allemaal gebeurd kan zijn of gaande is want bij dit soort drama's zal er altijd wel een verhaal aan vast zitten.
xBeauuu schreef:Ik zit me echt af te vragen waarom ze dan nog geen huiszoeking bij de ex gedaan hebben?
Cayenne schreef:xBeauuu schreef:Ik zit me echt af te vragen waarom ze dan nog geen huiszoeking bij de ex gedaan hebben?
Je krijgt niet zomaar een huiszoekingsbevel. Daar moet gegronde reden toe zijn.
Waarom is het raar dat niemand de vader een vreselijke vent vond? Dat hoeft hij toch ook helemaal niet te zijn geweest?
MargreetW schreef:Ik hoop echt dat die kinderen heel erg snel gevonden worden, vooral voor de gemoedsrust van iedereen.
Maar als ik dan lees dat een rechter zeer kortgeleden de omgangsregeling met z'n kinderen erg versoberd heeft, en je bedrijf door de crisis in zwaar weer zit, dan kan ik me voorstellen dat je door het lint gaat. De manier waarop is buitenproportioneel, en had zo nooit mogen gebeuren natuurlijk.
Maar ik zie het meer en meer, vaders mogen hun kinderen nauwelijks meer zien, moeten zoveel betalen dat ze zelf nauwelijks een leven meer kunnen opbouwen en zijn heel vaak de boosdoener in het verhaal.
Nogmaals, dit had echt nooit mogen gebeuren maar laat de dood van deze man aanleiding zijn om de hele voogdijregeling eens onder de loep te nemen.
MargreetW schreef:Het staat er denk ik een beetje krom. Ik bedoel meer dat het geen rare vreemde man was, maar gewoon een vriendelijke sociale man. En dat er dus (denk ik) toch iets heel radicaals gebeurd moet zijn om tot zo'n besluit te komen.
F_Orumster schreef:Dat is speculeren. Misschien.wilde hij wel.met ze op.de.loop maar werden ze vervelend/moeilijk en raakte hij in paniek? Dit weet je toch allemaal niet?