Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Jilletje schreef:Lenie is een spuit11
Ze heeft helemaal niks te maken met deze 'zaak'
Ze wilt gewoon aandacht
Haha, net als jij
Airborn schreef:Jolien, nee, iedereen, ook een DA, is bij de wet verplicht om lijden van dieren waar mogelijk te voorkomen of eindigen. Danwel door ze beter te maken danwel door ze te euthaniseren. Ik denk dus niet dat een DA dit kan weigeren als je daar geen hele goede gronden voor hebt. ("ik heb liever dat iemand anders het doet want ik wil geen pijn" als je de meest vakkundige persoon in de buurt bent is geen grondige reden vermoed ik)
Jilletje schreef:We hebben ons eigen ecomare daar hebben we Lenie niet voor nodig.
Er word/werd met man en macht geprobeerd om de walvis te redden, accepteer dan ook dat het zo kan zijn dat het niet lukt, en de walvis een naam geven is imo ook niet juist
Jolien87 schreef:Airborn schreef:Jolien, nee, iedereen, ook een DA, is bij de wet verplicht om lijden van dieren waar mogelijk te voorkomen of eindigen. Danwel door ze beter te maken danwel door ze te euthaniseren. Ik denk dus niet dat een DA dit kan weigeren als je daar geen hele goede gronden voor hebt. ("ik heb liever dat iemand anders het doet want ik wil geen pijn" als je de meest vakkundige persoon in de buurt bent is geen grondige reden vermoed ik)
Helemaal niet bij stil gestaan. Hoe frustrerend zeg!
Afijn, laten we hopen dat uiteindelijk de beste beslissing wordt genomen en er zo weinig mogelijk mensen/dieren zonder kleerscheuren vanaf komen.
caroline_max schreef:Nee nooit in het leger geweest, wel bij Lenie trouwens m:D. En vaak dieren geslacht zien worden. Daar komt gespartel bij kijken soms (ook als het gewoon goed gebeurd). Maar goed, blijkbaar zijn die dierenartsen helemaal nog niet aan het werk met hun euthanasie, dus waar die tweet dan vandaan komt is mij een raadsel. En als er zoveel bloed te zien is zal er toch nietzoveel meer te redden zijn. Een ernstig bloedend dier de zee inslepen lijkt me ook verre van gewenst.