fjordie333 schreef:ik snap niet dat iemand dat wil, kijk een dier doe je echt niet pijn als jij je insmeert met pindakaas maar waarom zou je dat willen gadver ik vind dat zo ranzig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie87 schreef:*Raapt haar onderkaak even van tafel.
Dat het gebeurt is 1 ding (wat al erg genoeg is), dat mensen het goed keuren....ik kan er echt niet bij.
En dan kan ik nog een half a4tje vol tieren over hoe boos dit me maakt, maar dan ga ik echt mijn boekje te buiten vrees ik.
Werkelijk waar, wat heb je in je hersenpan zitten als je dit wil/goedkeurt!In mijn ogen ben je net zo erg als je het goedkeurt als wanneer je het uitvoert.
Shirley schreef:Niet doen, leonie, want dan word je voor van alles en nog wat uitgemaakt, bestookt met PB's en heb je zo een waarschuwing te pakken ...
Je kunt hooguit proberen om op een kalme wijze je mening te ventileren.
Vjestagirl schreef:Jullie worden voor vanalles en nog wat uitgemaakt? Ik heb sinds gisteravond al 10 pb's gehad van mensen die zeggen dat ik ziek ben, opgenomen moet worden, dat ik m'n paard mishandel, me laat neuken door de hond van de buren. Mensen die zeggen dat ik me maar onvruchtbaar moet laten maken en dat ik afgeschoten zou moeten worden. Ik vind het niet zo gek dat er dan waarschuwingen uitgedeeld worden eerlijk gezegd.
lifaya schreef:Vjestagirl schreef:Jullie worden voor vanalles en nog wat uitgemaakt? Ik heb sinds gisteravond al 10 pb's gehad van mensen die zeggen dat ik ziek ben, opgenomen moet worden, dat ik m'n paard mishandel, me laat neuken door de hond van de buren. Mensen die zeggen dat ik me maar onvruchtbaar moet laten maken en dat ik afgeschoten zou moeten worden. Ik vind het niet zo gek dat er dan waarschuwingen uitgedeeld worden eerlijk gezegd.die mensen die je dat soort berichten sturen zijn in mijn ogen laf en respectloos bezig. Laat iemand anders in zijn waarde, ondanks dat de mening anders is dan je eigen.
Shirley schreef:Niet doen, leonie, want dan word je voor van alles en nog wat uitgemaakt, bestookt met PB's en heb je zo een waarschuwing te pakken ...
Je kunt hooguit proberen om op een kalme wijze je mening te ventileren ...
lifaya schreef:Vjestagirl schreef:Jullie worden voor vanalles en nog wat uitgemaakt? Ik heb sinds gisteravond al 10 pb's gehad van mensen die zeggen dat ik ziek ben, opgenomen moet worden, dat ik m'n paard mishandel, me laat neuken door de hond van de buren. Mensen die zeggen dat ik me maar onvruchtbaar moet laten maken en dat ik afgeschoten zou moeten worden. Ik vind het niet zo gek dat er dan waarschuwingen uitgedeeld worden eerlijk gezegd.die mensen die je dat soort berichten sturen zijn in mijn ogen laf en respectloos bezig. Laat iemand anders in zijn waarde, ondanks dat de mening anders is dan je eigen.
MariekeB schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb 3 jaar geleden hier ongeveer dezelfde discussie gevoerd, en ik ben het nogsteeds met mezelf eens...
En ook toen was ik het met je eens.
De walging die hier uitgesproken wordt is niet om de integriteit van het dier, die wordt echt door elke paardenliefhebber overschreden.
De walging is om het feit dat iemand seksuele gevoelens voor een dier heeft.
Ik zie ook echt niets in mijn jack russel...
Maar zolang die mensen geen dieren pijn doen, het bij hun eigen dieren houden en zich in andere opzichten ook liefdevol naar hun gedragen...
Dan heeft niemand er toch last van.
gohya schreef:Ik keur dit totaal niet goed,maar aan de andere kant kan een man zich beter vergrijpen aan een dier dan aan een kind.Want als hij zijn lusten kwijt moet en er is geen dier voor handen,maar wel een kind? wat doet die man dan? Ik vind het zelf smerig,maar als iemand dit doet,moet die zelf weten,maar niet bij andersmans dieren.
Beter zo dan een paard verkrachten met een stok! waardoor een pony ingeslapen moet worden.
SaskiaKa schreef:Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, ik heb not alle reacties gelezen. Maar voor de mensen die het prima vinden als er sex met dieren is, mits het een eigen dier is (en alles "past):
Stel je komt bij je paard en je vriend/man is daar. Is het je dan om het even of hij jullie paard poetst of n**kt??? Is jullie eigen dier, toch? En met de hond spelen is prima en als je kerel dan af en toe z'n piep er in steekt is ook goed? Want hij doet m geen pijn en hij houdt van het beestje?
Ik kan er echt met m'n pet niet bij...
SaskiaKa schreef:Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, ik heb not alle reacties gelezen. Maar voor de mensen die het prima vinden als er sex met dieren is, mits het een eigen dier is (en alles "past):
Stel je komt bij je paard en je vriend/man is daar. Is het je dan om het even of hij jullie paard poetst of n**kt??? Is jullie eigen dier, toch? En met de hond spelen is prima en als je kerel dan af en toe z'n piep er in steekt is ook goed? Want hij doet m geen pijn en hij houdt van het beestje?
Ik kan er echt met m'n pet niet bij...
SaskiaKa schreef:Stel je komt bij je paard en je vriend/man is daar. Is het je dan om het even of hij jullie paard poetst of n**kt??? Is jullie eigen dier, toch? En met de hond spelen is prima en als je kerel dan af en toe z'n piep er in steekt is ook goed? Want hij doet m geen pijn en hij houdt van het beestje?