Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:37

fjordie333 schreef:
ik snap niet dat iemand dat wil, kijk een dier doe je echt niet pijn als jij je insmeert met pindakaas maar waarom zou je dat willen gadver ik vind dat zo ranzig.

:') Dit vind ik dan wel weer een erg leuke post!!!! :')

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:40

*Raapt haar onderkaak even van tafel.

Dat het gebeurt is 1 ding (wat al erg genoeg is), dat mensen het goed keuren.... :n ik kan er echt niet bij.
En dan kan ik nog een half a4tje vol tieren over hoe boos dit me maakt, maar dan ga ik echt mijn boekje te buiten vrees ik.
Werkelijk waar, wat heb je in je hersenpan zitten als je dit wil/goedkeurt! :? In mijn ogen ben je net zo erg als je het goedkeurt als wanneer je het uitvoert.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:47

leonie87 schreef:
*Raapt haar onderkaak even van tafel.

Dat het gebeurt is 1 ding (wat al erg genoeg is), dat mensen het goed keuren.... :n ik kan er echt niet bij.
En dan kan ik nog een half a4tje vol tieren over hoe boos dit me maakt, maar dan ga ik echt mijn boekje te buiten vrees ik.
Werkelijk waar, wat heb je in je hersenpan zitten als je dit wil/goedkeurt! :? In mijn ogen ben je net zo erg als je het goedkeurt als wanneer je het uitvoert.

Ik heb een prima functionerend brein in mijn hersenpan zitten :).

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:48

Niet doen, leonie, want dan word je voor van alles en nog wat uitgemaakt, bestookt met PB's en heb je zo een waarschuwing te pakken ...

Je kunt hooguit proberen om op een kalme wijze je mening te ventileren ...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:54

Shirley schreef:
Niet doen, leonie, want dan word je voor van alles en nog wat uitgemaakt, bestookt met PB's en heb je zo een waarschuwing te pakken ...

Je kunt hooguit proberen om op een kalme wijze je mening te ventileren.

Jullie worden voor vanalles en nog wat uitgemaakt? Ik heb sinds gisteravond al 10 pb's gehad van mensen die zeggen dat ik ziek ben, opgenomen moet worden, dat ik m'n paard mishandel, me laat neuken door de hond van de buren. Mensen die zeggen dat ik me maar onvruchtbaar moet laten maken en dat ik afgeschoten zou moeten worden. Ik vind het niet zo gek dat er dan waarschuwingen uitgedeeld worden eerlijk gezegd.

Shirley

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:56

Niet van mij, hoor meid !!
Nou ja .. dat weet je zelf ook wel :)

Ik ben voor openheid, als ik iets kwijt wil, dan schrijf ik het hier !

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:00

Vjestagirl schreef:
Jullie worden voor vanalles en nog wat uitgemaakt? Ik heb sinds gisteravond al 10 pb's gehad van mensen die zeggen dat ik ziek ben, opgenomen moet worden, dat ik m'n paard mishandel, me laat neuken door de hond van de buren. Mensen die zeggen dat ik me maar onvruchtbaar moet laten maken en dat ik afgeschoten zou moeten worden. Ik vind het niet zo gek dat er dan waarschuwingen uitgedeeld worden eerlijk gezegd.

:= die mensen die je dat soort berichten sturen zijn in mijn ogen laf en respectloos bezig. Laat iemand anders in zijn waarde, ondanks dat de mening anders is dan je eigen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:01

Wel raar dat alleen VG bestookt wordt.. er zijn ook anderen die een andere kijk op de zaak hebben?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:02

lifaya schreef:
Vjestagirl schreef:

:= die mensen die je dat soort berichten sturen zijn in mijn ogen laf en respectloos bezig. Laat iemand anders in zijn waarde, ondanks dat de mening anders is dan je eigen.

Dat ben ik helemaal met je eens :). Ik heb ook niet geantwoord, had al wel verwacht dat ze zouden komen. Maar goed, het is een controversieel onderwerp wat een boel stof op doet waaien, en ik ga er maar gewoon vanuit dat mensen dat soort dingen schrijven omdat ze houden van hun dier.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:03

Shirley schreef:

Je kunt hooguit proberen om op een kalme wijze je mening te ventileren ...

Dat was ik ook niet van plan. Ik houd het graag netjes.
Ik ga dit topic verder gewoon ontstippen en mij ver afzijdig houden om ieder risico uit te sluiten.

@ vestja, ik zeg niet dat ik het met die mensen eens ben, en er zijn er meer die gezegd hebben het met jou standpunt eens te zijn, maar je blijft hier ook maar reageren en uitlokken. Niet dat dit mensen het recht geeft je te bedreigen (en zeker niet in die mate die je hier aangeeft), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch ook sterk mijn twijfels heb over hoe iemands hersenpan dan in elkaar zit.
Vandaar preventief een ontstipping na deze reactie.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:05

lifaya schreef:
Vjestagirl schreef:

Nou precies ... op degene die ik heb ontvangen ben ik ook niet ingegaan en heb de afzenders alleen vriendelijk verzocht hun mening in het topic te plaatsen :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:05

Sorry als je het gevoel hebt dat ik uitlok, dat is zeker niet mijn bedoeling. Maar ik merk wel dat dingen die ik gezegd heb verddraaid worden, en dat mensen het gewoon niet (willen?) snappen. Dan vind ik het prettig om mijn standpunt nog eens duidelijk te maken. Ik dacht ook dat het daar een discussieforum voor is, om met elkaar te praten over je standpunten.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:09

Tja het is een hele rationele beredenering, en een dier hoeft er geen last van te hebben..
Nu heb ik zelf een shetlandpony gehad die een keer erg erg angstig in zijn stal stond en eens later een eh plakkerige staart had..beestje was die stal niet meer in te krijgen, liet zich moeizaam nog aanraken aan de achterkant maar had geen zichtbare of door een DA traceerbare verwondingen. Die opperde dat hij wellicht eh slachtoffer was van een dierenliefhebber.
Ik heb toen gevonden dat mijn pony er last van had gehad en niet in staat was gebleken zich voldoende te verdedigen want het is iig gebeurd. Ik werd er vooral heel boos en verdrietig van dat iemand dit mijn pony heeft aangedaan.

Maar ja..rationeel, een grote merrie en een mannenpiemel zou op zich weinig kwaad moeten kunnen. Als een dier tenminste de kans zou krijgen om te bijten of weg te lopen ofzo, dan kan ik er iig geen mishandeling in zien. Fris vind ik anders.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:10

Moet zeggen dat ik het probleem ook niet zo zie, mits je het beest geen pijn doet. Ieder z'n eigen lolletje, ga lekker je gang. :)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:19

MariekeB schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik heb 3 jaar geleden hier ongeveer dezelfde discussie gevoerd, en ik ben het nogsteeds met mezelf eens...

En ook toen was ik het met je eens.

De walging die hier uitgesproken wordt is niet om de integriteit van het dier, die wordt echt door elke paardenliefhebber overschreden.

De walging is om het feit dat iemand seksuele gevoelens voor een dier heeft.

Ik zie ook echt niets in mijn jack russel...
Maar zolang die mensen geen dieren pijn doen, het bij hun eigen dieren houden en zich in andere opzichten ook liefdevol naar hun gedragen...
Dan heeft niemand er toch last van.

_O_

Zo mee eens.

Het hebben van die walging vind ik niet raar, maar erken dan wel dat het irrationeel is...

Zodat je niet die hypocriete dubbele moraal krijgt.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:21

Als de buurvrouw zich door d'r hondje laat likken, boeiend.. Zelfs als ze zich laat dekken of wanneer ze hem aftrekt, boeiend.. Het wordt imo pas erger wanneer een man een dier gaat penetreren.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:27

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:35

Ik keur dit totaal niet goed,maar aan de andere kant kan een man zich beter vergrijpen aan een dier dan aan een kind.Want als hij zijn lusten kwijt moet en er is geen dier voor handen,maar wel een kind? wat doet die man dan? Ik vind het zelf smerig,maar als iemand dit doet,moet die zelf weten,maar niet bij andersmans dieren.
Beter zo dan een paard verkrachten met een stok! waardoor een pony ingeslapen moet worden.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:36

Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, ik heb not alle reacties gelezen. Maar voor de mensen die het prima vinden als er sex met dieren is, mits het een eigen dier is (en alles "past):

Stel je komt bij je paard en je vriend/man is daar. Is het je dan om het even of hij jullie paard poetst of n**kt??? Is jullie eigen dier, toch? En met de hond spelen is prima en als je kerel dan af en toe z'n piep er in steekt is ook goed? Want hij doet m geen pijn en hij houdt van het beestje?

Ik kan er echt met m'n pet niet bij... :r

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:37

Blue_Eyes schreef:
Zonder te willen zeggen dat ik het een prettig idee vind, denk ik dat 'n paard er weinig van merkt, hoor... :')

_O- _O- _O- _O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:39

gohya schreef:
Ik keur dit totaal niet goed,maar aan de andere kant kan een man zich beter vergrijpen aan een dier dan aan een kind.Want als hij zijn lusten kwijt moet en er is geen dier voor handen,maar wel een kind? wat doet die man dan? Ik vind het zelf smerig,maar als iemand dit doet,moet die zelf weten,maar niet bij andersmans dieren.
Beter zo dan een paard verkrachten met een stok! waardoor een pony ingeslapen moet worden.

Waarom zou iemand die een dier neukt ook een kind neuken? Een man die op vrouwen valt neukt toch ook geen kinderen als hij geen vrouw kan krijgen?

SaskiaKa schreef:
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, ik heb not alle reacties gelezen. Maar voor de mensen die het prima vinden als er sex met dieren is, mits het een eigen dier is (en alles "past):

Stel je komt bij je paard en je vriend/man is daar. Is het je dan om het even of hij jullie paard poetst of n**kt??? Is jullie eigen dier, toch? En met de hond spelen is prima en als je kerel dan af en toe z'n piep er in steekt is ook goed? Want hij doet m geen pijn en hij houdt van het beestje?

Ja, die vraag is al eerder gesteld. Het antwoord is: je vriend/man is emotie, je eigen dier is emotie, dus nee, dat zou ik niet leuk vinden.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:40

SaskiaKa schreef:

Idd, :\
Ik snap niet hoe mensen dit kunnen goedkeuren, en ik ben blij dat het illegaal is geworden!

En mensen die zeggen dat dit beter is dan een kind, er is altijd nog zoiets als prostituees..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:41

Mag ik vragen waarom jullie er vanuit gaan dat iemand die een paard neemt ook een kind zou nemen?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:41

SaskiaKa schreef:

Dat staat er toch al een paar keer? Nee ik zou dat niet goed vinden, want ik vind t een ranzig idee. Maar als mn buurvrouw t doet, moet ze dat zelf weten..
En ik denk dat mensen die dat doen, een andersoortig relatie hebben (maar dat weet ik niet zeker).

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:42

Quote:
gohya schreef:

Quote: Vjestagirl
Waarom zou iemand die een dier neukt ook een kind neuken? Een man die op vrouwen valt neukt toch ook geen kinderen als hij geen vrouw kan krijgen?

Miss. om toch zijn lusten kwijt te zijn? ik zeg niet dat hij het doet,maar dat het wél kan.