Sammie schreef:Ik begrijp sowieso niet waarom mensen die moeite hebben met een hsx-kind die dat ‘gegund’ moeten krijgen. Je ‘gunt’ dus beide kanten iets verschrikkelijks, de ene kant iets waar ze moeite mee hebben (en echt niet opeens gaan veranderen) en de andere een mogelijk identiteitsprobleem?
Als iemand ergens iets van vindt is prima, kan alleen maar iemand mijn mening duidelijk maken maar dat gedwing dat iedereen iets op x manier moet vinden.
Ik begrijp de strekking van de opmerkingen, maar waarom soms niet gewoon leven en laten leven. Je kan niet alles controleren, checken en dwingen. Maak je meer druk om je eigen leven en hoe jij dat ingericht wil zien dan dat van een ander. Krampachtig roepen en afdwingen dit moet je normaal vinden werkt zelden. Gewoon normaal vinden en normaal doen en zo handelen werkt veel beter. Je kan mensen niet dwingen iets ‘te vinden’. Iemand iets opleggen werkt alleen maar averechts. Sterker nog, vaak duw je ze nog in de andere richting ook.
Op pagina 2 van dit topic meldt iemand dat ze christelijk is en moeite heeft met praktiserende homo's ( val ik dus onder ) .
Ben bijna 40 en nog steeds doen zulke meningen zeer. Dan denk ik inderdaad, ik wou dat ik jouw kind was geweest .
Familie die tegen mijn moeder zegt "als het mijn zoon was geweest dan..."
Dan denk ik , dan had ik je helemaal geestelijk naar de klote geholpen met je intolerante hoofd !
Mevrouw Orban of hoe ze ook mag heten trekt ten strijde tegen homo's maar heeft zelf sex voor het huwelijk gehad en de pil geslikt.
Ja dus vind ik het tijd dat mensen eerst naar zichzelf kijken !
Je kan mensen niet contoleren en dwingen idd . Maar het feit dat ik me aangevallen voel als het weer eens over homo's gaat steek ik niet weg .