Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:39

Ik denk dat dit serieus slim is om te doen van ze. het voetbalveld afzetten met een stage. anders denk ik dat er een aantal herrieschoppers dingen gaan vernielen. Ze kunnen beter nu 'instemmen'. Want hoe meer het verzet er gaat komen hoe meer rellen de jongeren gaan veroorzaken want dat zorgt voor sensatie he.. Ik denk dat het het allemaal nog wel mee gaat vallen (hoop ik ) want het is net een kudde schapen... gaat de een dan gaat er een aantal. Maar de helft haakt vaak al van te voren af en heeft gewoon op deelnemen gedrukt. Hoop in ieder geval dat ze het huis met rust laten. De party op het voetbalveld ( als dat doorgaat) kan nog wel een mooi feestje worden als ze de orde kunnen bewaren.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:42

Wat kort door de bocht om te zeggen dat iedereen die dit grappig vindt geen inlevingsvermogen heeft. Of dom is..
Zolang het niet uit de hand loopt en iedereen zich netjes gedraagt is er voor de bewoners toch niets aan de hand?

Mij zul je er overigens niet terugzien, maar ik kan er wel de humor van inzien.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:42

Ik ben ook benieuwd hoe t af gaat lopen, hoop dat het gewoon gezellig kan blijven waardoor dit soort foutjes(wat mij net zo goed had kunnen overkomen) ook een leuk en gezellig bijeenzijn kan worden zonder altijd die domme toestanden.

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:45

LindaV schreef:
Wat kort door de bocht om te zeggen dat iedereen die dit grappig vindt geen inlevingsvermogen heeft. Of dom is..
Zolang het niet uit de hand loopt en iedereen zich netjes gedraagt is er voor de bewoners toch niets aan de hand?

Mij zul je er overigens niet terugzien, maar ik kan er wel de humor van inzien.

Same here :j

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:46

Wildgirl schreef:
Mavelle schreef:
Ben benieuwd, mijn vriend gaat heen vanavond met vrienden! Ze gaan gewoon even kijken wat erop af komt, een feestje zal d'r toch niet zijn. Wel vreselijk sneu voor het meisje dat het zo uit de hand loopt, hoop toch niet dat d'r straks bussen vol dronken mensen om haar huis heen hossen.

En daar werkt jouw vriendje aan mee, nou, ik zou maar trots op hem zijn :Y)

Wat een hatelijke opmerking, ik respecteer toch ook dat jij niet heen gaat? Jij ziet de humor er niet van in, hij wel. Laat ieder zijn eigen ding doen. Het is sneu voor het meisje omdat ze het niet zo bedoeld had, maar ze komt er echt wel over heen, en over tien jaar lachen ze hier op haar verjaardagen om. Zoals mijn vriend al zei: "Het zal wel weer een hoop stampij om niks zijn." Maar goed, dan heb je altijd nog de gezellig afterparty's in de stad.

Tooeet

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:53

Sterker nog, ik denk dat ze er nu al om kan lachen.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:55

Als ik haar was zou ik nu nog niet kunnen lachen hoor, misschien vanavond als het allemaal wel mee blijkt te vallen, maar nu al? Nee.. :\

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:56

LindaV schreef:
Sterker nog, ik denk dat ze er nu al om kan lachen.

Wie weet! Maar denk dat papa en mama nog iets te kwaad zijn! :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:59

Waarom kwaad? Ze heeft een foutje gemaakt, niet doelbewust dit vat open getrokken.

LindaV: Zolang het niet uit de hand loopt.... Daar kan je natuurlijk donder op zeggen.
Jongeren die hier nu, ondanks alle waarschuwingen tóch naartoe gaan, die gaan niet om een gezellig feestje te houden maar om de boel op stelten te zetten

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:01

Misschien zijn ze wel kwaad want; wie gaat dit geintje betalen? Al het extra ingehuurde personeel van de politie etc..

De belastingbetaler? De familie? de gemeente?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:02

dan nog.... als ze dit bewust overhoop gehaald had: Ja... maar per ongeluk? Ja, banketstaaf, heel banketstaaf, maar geen reden om boos te zijn op je kind. Hooguit erop wijzen dat ze voortaan beter op moet letten

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:03

bij mij doet die livestream het nu helemaal niet meer? :')

Urbanus

Ik zou hier niet kwaad over zijn op mijn kind, dat kind is waarschijnlijk al hartstikke in de panikeer.

F_Orumster

stef schreef:
Waarom kwaad? Ze heeft een foutje gemaakt, niet doelbewust dit vat open getrokken.

Denk dat de ouders niet kwaad zijn als het meisje zich net zo zorgen maakt als haar ouders, maar wel kwaad worden als ze er nu al om kan lachen.

Nee, denk dat het meisje niet op haar gemakje zit en hoopt dat het snel en rustig voorbij gaat!

Mavelle

Niet allemaal Stef ;) Mijn vriend en z'n vrienden gaan gewoon een kijkje nemen en daarna een biertje halen in de stad! Er zullen vast beroerde lui op af komen, maar ik denk dat de meeste mensen uit de omstreek gewoon even gaan kijken en daarna wat anders doen.

@LovingTweety, als ik het goed begrepen heb wordt eventuele schade op het meisje verhaald

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:04

schade verhalen op het meisje? Ze maakt een fout, ze verwijdert het, een of andere onverlaat knalt het er weer op, en dan zou zij erop aangekeken worden? Zou ik wel heel triest vinden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:05

wat is het adres van de livestream?

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:06

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:08

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:08

Mavelle schreef:
Niet allemaal Stef ;) Mijn vriend en z'n vrienden gaan gewoon een kijkje nemen en daarna een biertje halen in de stad! Er zullen vast beroerde lui op af komen, maar ik denk dat de meeste mensen uit de omstreek gewoon even gaan kijken en daarna wat anders doen.

@LovingTweety, als ik het goed begrepen heb wordt eventuele schade op het meisje verhaald

En wat heeft een kijkje nemen dan voor nut? Hooguit met risico dat het wel uit de klauw loopt en je er middenin zit?
Nee, ik zou er persoonlijk vér bij weg blijven.
Misschien loopt het allemaal met een sisser af
Misschien escaleert de boel....

Ik heb geen glazen bol :n

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:09

Haha, er kijken ook niet normaal veel mensen op livestream.. ik vind trouwens dat er niet echt veel te zien is op die livestream :+

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:10

wake_up schreef:
Haha, er kijken ook niet normaal veel mensen op livestream.. ik vind trouwens dat er niet echt veel te zien is op die livestream :+

Er is ook vrij weinig van te verstaan hahah.. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:11

Waarom moet ik de weg door half groningen zien op die livestream?

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:11

Livestream is zwart

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:12

Mavelle schreef:

En dan nog steeds ben jij het ermee eens dat jouw vriend daarheen gaat?

Dus een 16 jarige mag de dupe zijn van een stel minder intelligente personen en dan vinden mensen dit nog leuk? Of ik begin echt ernstig oud te worden, of ik heb andere normen en waarden. Ik hoop iig dat de mensen die deze actie leuk vinden zelf eens een foutje maakt die ze enorm veel geld gaat kosten.