Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindaV schreef:Wat kort door de bocht om te zeggen dat iedereen die dit grappig vindt geen inlevingsvermogen heeft. Of dom is..
Zolang het niet uit de hand loopt en iedereen zich netjes gedraagt is er voor de bewoners toch niets aan de hand?
Mij zul je er overigens niet terugzien, maar ik kan er wel de humor van inzien.
Wildgirl schreef:Mavelle schreef:Ben benieuwd, mijn vriend gaat heen vanavond met vrienden! Ze gaan gewoon even kijken wat erop af komt, een feestje zal d'r toch niet zijn. Wel vreselijk sneu voor het meisje dat het zo uit de hand loopt, hoop toch niet dat d'r straks bussen vol dronken mensen om haar huis heen hossen.
En daar werkt jouw vriendje aan mee, nou, ik zou maar trots op hem zijn
stef schreef:Waarom kwaad? Ze heeft een foutje gemaakt, niet doelbewust dit vat open getrokken.
Mavelle schreef:Niet allemaal StefMijn vriend en z'n vrienden gaan gewoon een kijkje nemen en daarna een biertje halen in de stad! Er zullen vast beroerde lui op af komen, maar ik denk dat de meeste mensen uit de omstreek gewoon even gaan kijken en daarna wat anders doen.
@LovingTweety, als ik het goed begrepen heb wordt eventuele schade op het meisje verhaald
Mavelle schreef:@LovingTweety, als ik het goed begrepen heb wordt eventuele schade op het meisje verhaald