Persoonlijk vind ik de heer Roemer een sympathieke man die (denk ik) in zijn ogen het beste voor heeft met Nederland. Helaas is dit (in mijn ogen) absoluut onwaar. Met de SP aan het roer zit mijn vriend over 2 jaar werkeloos thuis en gaan onze inkomens fors naar beneden. Dan krijg je een gevalletje 80 uur werken met veel verantwoordelijkheid levert netto net zoveel op als 40 uur achter de kassa in een winkel. Met dit laatste werk is absoluut niets mis (heb ik zelf ook gedaan), alleen zou het in mijn ogen wel bijzonder zijn als dit de consequenties zijn. Het rode bewind in welk land dan ook heeft geen goed gedaan, in Nederland hoeft dit voor mij dus ook niet.
Dus voor mij en partner VVD. Zij zijn zich gelukkig bewust van het feit dat als je 10€ binnen krijgt je er ook maar 10€ kunt uitgeven.
Wel maakt Diederik Samson wat mij betreft een goede indruk. Helaas liggen zijn denkbeelden ook te ver weg. Jammer, in hem heb ik wel vertrouwen. Dus mocht Samson aan de macht komen, geen paniek hier haha.