Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mymy schreef:Welke partij komt dan wel zijn belofte na?? vraag ik me af?
Rowdine schreef:En als laatste, wat is die Roemer waardeloos in het debat. Sorry maar zo iemand kan je land toch niet vertegenwoordigen?
Rowdine schreef:Als er een kwaliteit is die je naar mijn mening als MP moet bezitten is dat je op zn minst goed moet kunnen spreken.
Shadow0 schreef:Rowdine schreef:Als er een kwaliteit is die je naar mijn mening als MP moet bezitten is dat je op zn minst goed moet kunnen spreken.
Ik vind kennis van bestuurszaken en economie en begrotingen belangrijker. En basisrekenvaardigheden zijn beslist een pre.
Maar afgezien daarvan heb ik Rutte nog niets steekhoudends horen zeggen. Dus waarom je zijn communicatieve vaardigheden als 'beter' beoordeelt?
rebekkaa schreef:Ik ben helemaal niet zo met politiek bezig en ik mag ook nog helemaal niet mag stemmen natuurlijk, maar aangezien ik het toch wel interessant vind en ik deze stemwijzer toch nog moest invullen voor school heb ik het even gedaan. Ik ben het het meest eens met PVV, groenlinks, en pvda.
Ik had zelf toch meer gedacht dat ik zou aansluiten op de Christenunie of cda, gewoon omdat dat christelijke partijen zijn en ik dacht dat zij wel overeen zouden komen met mijn mening.
Daarom denk ik ook dat ik niet zou stemmen naar aanleiding van de stemwijzer.
Rowdine schreef:Mijn persoonlijke verwachting is dat de SP en bijv de PvdA het geen haar beter gaan doen, maargoed.
Hetgeen wat ik eigenlijk alleen maar wilde benadrukken is dat Roemer waardeloos is in het verwoorden van zaken en in het verdedigen van nota bene zn eigen standpunten. Als er een kwaliteit is die je naar mijn mening als MP moet bezitten is dat je op zn minst goed moet kunnen spreken. Je moet adequaat kunnen reageren en toch een behoorlijke kennis hebben van talen. Dat heeft hij duidelijk niet. Verder ben ik van mening, en ik ga vast een hoop bokkers over me heen krijgen, dat hij te laag geschoold is (hoewel ie daarmee wel een deel van onze bevolking representeert), en dat dit dus onder andere duidelijk naar voren komt in zijn communicatieve vaardigheden die ik onder de maat vind.
NathalietjeB schreef:ik vind alsnog dat de pvv en sp naar mijn mening sterk vormde in debatten op tv en mijn stem gaat ook gewoon naar de pvv want vind de rest allemaal een stel meelopers en leugenaars
Shadow0 schreef:En zo trapt men toch weer in de klassieke intrigantenval... Treurig. Sarabande: op internationaal gebied heeft Rutte ook niets voor elkaar gekregen.
MarvanTom schreef:Nou sarabande, politiek gaat niet over een debat of hoe je het doet op tv.
Citaat:En helaas gaat het nu wel om het debat en hoe ze het doen op TV dat zie je aan de fluctuatie in de cijfers van de peil bureau's