purny schreef:Bovendien zal dit ook geregistreerd worden bij het BKR dus een hypotheek afsluiten zal zoiezo een probleem worden.
Is dat zo? Is dat nieuw dan? Nu is een studieschuld niet BKR-geregistreerd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Alleen tja, de kinderbijslag in zijn huidige vorm ben ik niet zo happy mee geloof ik. Want nu krijgt iedereen hetzelfde bedrag, en ma koopt er fijn een nieuwe laptop voor haarzelf van... Ik zou daar graag een ander soort constructie voor zien
sarabande schreef:Ik zou zeggen lees de partij programma's, Samson heeft al gezegd dat het domste dat je kan doen de middenklasse aanpakken, dat is het hart van je economie.
Het gedoog kabinet was dat wel van plan en ook daar ging Wilders mee akkoord.
blazelover schreef:sarabande schreef:Ik zou zeggen lees de partij programma's, Samson heeft al gezegd dat het domste dat je kan doen de middenklasse aanpakken, dat is het hart van je economie.
Het gedoog kabinet was dat wel van plan en ook daar ging Wilders mee akkoord.
niet aanvallend bedoeld hoor maar je kunt het dus niet even benoemen?
de partij programma`s ga ik ergens in augustus lezen als alles is bijgewerkt en aangepast.
oja en voordat je dezelfde fout blijft maken: de man heet samsom
Quellian schreef:_Yasmine_ schreef:Maar hoe zit het dan als er juist veel kinderen worden geboren?
wat krijg je dan over 65 jaar?
Maak je geen zorgen, er worden -naar hun zin- al te weinig baby's geboren.
Grote gezinnen zijn vandaag de dag niet meer zo gebruikelijk.
stef schreef:parner alimentatie vind ik ook weer zoiets geks...
Winged schreef:stef schreef:Alleen tja, de kinderbijslag in zijn huidige vorm ben ik niet zo happy mee geloof ik. Want nu krijgt iedereen hetzelfde bedrag, en ma koopt er fijn een nieuwe laptop voor haarzelf van... Ik zou daar graag een ander soort constructie voor zien
Ach zo weet ik nog een leuke, de alimentatie die mama vaak opmaakt en waarvan de kinderen niks zien. Geloof dat die juist ook voor de kinderen bestemd is.
KellyG schreef:@figaro: moet er wel even bijzeggen dat ik het een bezopen regel vind als vrouwlief even heeft gecheckt hoe het bed van de buurman ligt
Quellian schreef:tita schreef:Het is bij de wet zo als je 6 of 7 kinderen heb dan betaal je namelijk geen belasting je hele bruto inkomen is dan bijna netto en vergeet die achterlijk kerk niet
Echt???? *ziet kansen*
tita schreef:Nou ik kom uit een echt refo-dorp
Het is bij de wet zo als je 6 of 7 kinderen heb dan betaal je namelijk geen belasting je hele bruto inkomen is dan bijna netto en vergeet die achterlijk kerk niet
Figaro schreef:KellyG schreef:@figaro: moet er wel even bijzeggen dat ik het een bezopen regel vind als vrouwlief even heeft gecheckt hoe het bed van de buurman ligt
Ik ga hier verder maar niet te diep op in, omdat dat heeel erg offtopic is.. Maar het lijkt me niet zo'n strak plan om de reden van een echtscheiding te laten meewegen in wel of geen (of hoogte van) de alimentatie. Dan zouden veel mannen nu blut zijn denk ik.. Grapje
tita schreef:Quellian schreef:Maak je geen zorgen, er worden -naar hun zin- al te weinig baby's geboren.
Grote gezinnen zijn vandaag de dag niet meer zo gebruikelijk.
Nou ik kom uit een echt refo-dorp
Het is bij de wet zo als je 6 of 7 kinderen heb dan betaal je namelijk geen belasting je hele bruto inkomen is dan bijna netto en vergeet die achterlijk kerk niet
stef schreef:Nou, dat lijkt me helemaal nog niet zo'n verkeerd plan....
Als hij nou de hoofdverdiener is, en zij duikt met een ander het nest in, dan is dat toch haar probleem?