Vjestagirl schreef:Ik schrijf al, daar niet van.
Maar iedereen roept fijn 'kogel door de kop' terwijl mensen zich niet realiseren dat hun kinderen net zo kunnen worden. Combinatie van factoren, en de kans is klein, maar het kan wel.
Het is zo makkelijk om te roepen 'kogel door de kop' gebaseerd op de daden en enkele uitspraken die in de media zijn gekomen. Zonder dat je het hele dossier hebt gelezen kun je er niets over zeggen...
Dit meen je toch niet echt, he, hoop ik? Ik ben ooit verkracht en meerdere malen aangerand, dus ik weet wat het is om overgeleverd te zijn aan een een of andere idioot, die zich niet in kan/wil houden. Laat staan als je zo ontzettend jong en kwetsbaar bent. Laat staan als het je eigen kind overkomt. Als mijn kind een monster blijkt te zijn, die tot dit soort daden in staat is, wil ik niets meer met haar te maken hebben. En hoe groot acht jij die kans? Je kunt wel van alles fantaseren, maar dat praat de daden van deze creep niet goed? En weet je? Ik heb een hele, hele lieve dochter met haar hart op de juiste plek. En wee degene die aan haar komt!!! Die heeft een megaprobleem met mij, ja. En dus? Ik zou het niemand aanraden, want ik denk dat ik door mijn verleden en mijn ervaringen nog begrip krijg ook, als iemand ook maar waagt aan haar te zitten.