Ayasha schreef:nynke55 schreef:Je bedoelt of ik pearcings en tatouages heb? Nee, heb ik geen behoefte aan. Ik ben sowieso niet iemand die veel om zijn uiterlijk geeft, loop hele dagen in spijkerbroek en t-shirt. Maar ik heb vrienden die daar veel meer aan doen.
Eigenlijk klopt de stelling ook niet helemaal, want dit zijn keuzes die je maakt, terwijl vloeken vaak een onbewuste uiting is. Natuurlijk kun je er voor kiezen om niet te vloeken, maar op het moment dat je je teen stoot, ga je niet denken: zal ik nu eens gaan vloeken, ja of nee.
Dtat dacht ik al.Neem met een gerust hart van me aan dat er meer mensen rottig op reageren dan iedereen denkt.
Tja, als je opvalt, krijg je reacties. Maar vaak is dat niet alleen je uiterlijk, maar ook de manier waarop je je gedraagt. De eerste paarse hanekam kreeg hier in het dorp ook veel al dan niet negatieve aandacht, meestal werd er dan wel achteraan gezegd: maar het is een hele lieve jongen.

Het valt me ook op dat je alleen reageert op mijn "nee". De rest van het verhaal is niet de moeite waard om op te reageren?