Huertecilla schreef:Mbt de vliegveiligheid is ook onzin. Ik kan je een link geven van ceramisch gereedschap die je gewoon on-line kan en mag kopen.
Je nagelvijltje mag niet mee, maar een ceramisch mes gaat zó door de scanner.
Met elk digitaal horloge, 100 cc. alcohol en wat kunstmestkorrels blaas je een gat in een vliegtuig op hoogte.
Maar moet alles 100% veilig zijn? Iets keramisch kun je ook gewoon zelf maken, pak klei van 6 euro en een oventje dat tot een graadje of 1000 gaat. Gelukkig weren de poortjes wel het gemak van wapens. Als die poortjes er niet zijn, waren waarschijnlijk al veel meer problemen geweest. Je verkleint absoluut onveiligheid, tot 0 zul je nooit komen. Ik vraag geen volledige vliegveiligheid, want volledige veiligheid is een utopie. Dat bereik je never nooit. Zelfs in je bed blijven liggen geeft geen garantie voor de veiligheid. Zelfs ergens op het platteland in Spanje heb je geen absolute veiligheid.
Ik slaap er geen moment slechter door. Ook niet als ze mijn telefoon oproepen informatie nagaan, als ze mijn vingerdrukken hebben, ik maak mij daar echt niet druk over. Ik leef en geniet van elke dag
Zonder een zwarte bril van hoe slecht het wel niet is met de wereld.
DNA blijkt met meerdere familieleden trouwens vergeleken te zijn. Als familie hebben ze openlijk afstand gedaan van hem (al zullen een aantal nog wel contacten hebben gehad, lijkt mij) en meegewerkt aan het afgeven van DNA. Daarnaast hebben ze ook gewerkt met gezichtsherkenning en andere herkenningsmaterialen. Hij is veelvuldig op de band geweest, dus ik denk dat het met de juiste apparatuur goed te bekijken is of het om dezelfde persoon gaat. Want elk mens is verschillend.