Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anneert schreef:Nu mag t staken van mij wel stoppen, heb gister van 7:00 tot 17:00 gewerkt. Dat doe ik dus niet nog eens.
Focussed schreef:Anneert schreef:Nu mag t staken van mij wel stoppen, heb gister van 7:00 tot 17:00 gewerkt. Dat doe ik dus niet nog eens.
Joh wat een mentaliteit bij de TNTers
Geintje, maar zo'n mentaliteit hangt er ook bij ons op de vestiging. Mijn vorige baas was een Japanner en daar ging gewoon de zweep overheen. 6.00 uur beginnen als het druk was en met een beetje geluk was je dan 19.00 klaar. Verdiende wel lekker
monica08 schreef:jetla schreef:Heb er wel begrip voor maar vind het niet netjes dat rouwpost en medische post niet bezorgt wordt
Dat wordt wel gewoon rond gebracht hoor! Heb bij de vorige staking dit ook moeten rondbrengen
Zal zo maar eens naar het depot, ben benieuwd hoeveel tassen we hebben!
Focussed schreef:Jodie_ schreef:Hmm nou vaag dan van die pakketjes. Ik bestel een heleboel online en heb ook wel eens lang moeten wachten, maar 2,5 week op een gewoon pakketje wachten lijkt me wel erg lang!
Waar heb je het besteld? Ik heb bij H&M wel eens bijna 3 weken gewacht..
stef schreef:lees net op tntpost/update dat er woensdag wéér gestaakt wordt (had ik gemist), maar ben het nu zo onderhand wel zat hoor. Kennelijk wordt er niks mee bereikt, dus wellicht tijd voor andere acties? (waar de consument geen last van heeft)
Citaat:Staking woensdag 15 december
De vakorganisaties AbvaKabo FNV en CNV hebben ons vrijdag 10 december officieel laten weten dat zij op woensdag 15 december een landelijke staking organiseren. Deze staking start op dinsdagavond 14 december 2010 om 23:00 uur en duurt tot woensdag 15 december 2010 23:00 uur.
De driedaagse staking van afgelopen week eindigt op vrijdagavond 10 december om 23:00 uur.
Vanaf zaterdag 11 december tot en met dinsdag 14 december a.s. wordt in heel Nederland de post op de gebruikelijke manier bezorgd. We spannen ons maximaal in om de post snel te verwerken en bij onze klanten te bezorgen. U kunt uw post gewoon blijven aanbieden.
http://www.tntpost.nl/voorthuis/klanten ... gen-031210