Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Nee, moslim is geen geloof, het is iemand die gelooft in de Islam, en net zo goed menselijke eigenschappen bezit zoals een ieder van ons...Ze hebben ook gevoelens, emoties, humor, verdriet[knip]
jameyskatje schreef:grappig janesmith dat jij denkt dat er in de moslimgemeenschap een complot heerst haha, terwijl er vele bewijzen zijn dat er een nwo order op gang wordt gezet door oa westerse wereldlijders, amerikanen en israeliers, de illuminitie etc..
jameyskatje schreef:maarja, zoals ik iemand gisteren op tv hoorde zeggen:
'de gaskamer uit de 2e wo hebben nooit genoeg aandacht gekregen maar de moorden in sebrinica vielen allemaal wel mee'.
en die uitspraak vind ik momenteel erg bij jou passen. het ene verdenken en het andere prijzen. eigenlijk ben jij zo'n slachtoffer van de nwo.. besef je wel hoe bang jij bent voor de islam? hoe erg jij de islam haat? ik vind het steeds zieliger worden voor jullie allemaal. ik lees dit topic steeds mee. de reden dat ik niet reageer lijkt me simpel, ik trap er niet meer in. dat bokt hier niets aan doet laat maar zien dat bokt er zelf ook achter staat.. wat daarom ook weer erg jammer is voor bokt.nl op zijn beurt, want veel mensen klagen.
jameyskatje schreef:en nu komt vast mijn ban eraan. laat maar komen.
dit is ook een manier van vrijheids van meningsuiting.
want mijn berichten worden vaak verwijderd om onbelangrijke zaken. terwijl dit soort topics vrijspel krijgen.
jameyskatje schreef:VERDEEL EN HEERS!
de strijdkreet van de nwo
geerke schreef:jameyskatje schreef:wie bedoel je met ons?
degene hier die tegen extremisten zijn....jij bent toch ook tegen moslim-extremisten mag ik hopen?
jameyskatje schreef:grappig janesmith dat jij denkt dat er in de moslimgemeenschap een complot heerst haha, terwijl er vele bewijzen zijn dat er een nwo order op gang wordt gezet door oa westerse wereldlijders, amerikanen en israeliers, de illuminitie etc..
janesmith schreef:Komt het nooit bij je op om in te zien dat er echt belachelijke beslissingen genomen worden door de leiders? Beslissingen die de moslimgemeenschap in zin algemeen niet helpen, maar juist het tegendeel bewerkstelligen.
geerke schreef:jameyskatje schreef:wie bedoel je met ons?
degene hier die tegen extremisten zijn....jij bent toch ook tegen moslim-extremisten mag ik hopen?
janesmith schreef:Nee, ik denk niet dat het een complot is onder de gewone moslims, maar onder de bovenlaag.
geerke schreef:ik vind mensen die met een vliegtuig in een flatgebouw vliegen bijvoorbeeld vrij extremistisch
jameyskatje schreef:extreem in wat?
geerke schreef:ik heb toch begrepen dat ze het in de naam van de islam deden...het WTC invliegen....
jameyskatje schreef:zouden alle andere moslims nu ook moeten boeten?
zijn ineens monster?
terroristen
extremisten
radicalen
fundamentalisten
orthodoxen
en blabla
mediaterreur dat is het!